Subiect închis 
 
Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3.1-SERVICE / PIESE DE SCHIMB-PIESE DE SCHIMB
Autor Mesaj
gwmhoverclub Deconectat
Junior Member
**

Mesaje: 20
Alăturat: Nov 2011
Mesaj: #1
3.1-SERVICE / PIESE DE SCHIMB-PIESE DE SCHIMB
daalos Scris:De unde ne procuram piese de schimb originale sau compatibile.
Calitate / fiabilitate / pret etc.

alex_man Scris:Cateva echivalente
http://translate.googleusercontent.com/t...gZu0fbSqGA

ovidiu_nemteanu Scris:Tot cautand, am reusit sa fac o lista de piese cu codificarea producatorului. Daca intrati pe site-ul indicat puteti gasi imagini ale pieselor respective. Din pacate furnizorii sunt rusi.
http://gwmhoverclub.freeforumit.com/down....php?id=30

daalos Scris:Ceva timp in urma s-a discutat despre bujii.
La revizia de 10.000 au scimbat bujiile cu NGK si de atunci am impresia ca nu mai iese bine consumul pe gaz... si alte impresii.
Am mai cautat echivalente si inafara de cele date de producator, am gasit si altele:

GWM HOVER CUV / Mitsubishi GALANT 2,4l – 4G64

NGK / DENSO / Xiang huo ju / TORCH / AC / BOSH

BKR5E-11 / K16PR-U11 / RC10YC4 / K5RF-11 / FR3LS / ¡¡FR6DC
BKR6E-11 / K20PR-U11 / RC8 / K6RF-11 / FR2LS


Champion Iridium Plug / Nr. 9201 OE Gap .044" / $7.94

BERU UltraX Platin UX 79 P (cu mai multi electrozi)


http://www.championsparkplugs.com/result...IA=1364060

Eu as incerca pe cele ce la Champion Iridium.

Ce parere aveti?

daalos Scris:Am mai gasit ceva de la BOSH:

http://www.autopartswarehouse.com/search...ug%20bosch

daalos Scris:Pana la urma am schimbat bujiile - am pus NGK IX Iridium BKR5EIX-11 la 70 ron bucata!
Japoneze - cele mai bune care se gasesc la noi, garantate la 90.000km si la regim mare de temperatura, asta ca merg mai mult pe GPL, suporta si N02 Big Grin
Surpriza - la montaj am constatat ca fisa de la cilindrul 1 era arsa - unde vine prinderea intre cablul fisei si "urechea" metalica ca intra in capul bujiei.
Ma mir ca a mai mers cat de cat - imi tremura putin la relanti si uneori dadea in nas la accelerari mai bruste.
Probabil si de aici consumul ceva mai mare pe GPL, pe care l-am sesizat dupa schimbarea bujiilor la revizie.
Cred ca atunci s-a smuls (intrerupt) fisa respectiva.
Am avut noroc ca am gasit singurul set de fise originale in service la Bacau.
Imediat dupa scimbarea fiselor s-a simtit clar diferenta la mersul motorului - mult mai lin si silentios!

Ulterior am fost sa-mi regleze iar setarile la GPL.
Sa vad acum la cat se va duce consumul.

ovidiu_nemteanu Scris:Cu siguranta din cauza asta ai avut probleme. Scade puterea scanteii si in regim de acceleratie (conditii de aprindere f. dure) se intrerupe de tot si mergi in 3 cilindrii. In plus, daca firul este intrupt apare o intarziere a aprinderii ( scanteia vine cu intarziere) ca si cum ai fi umblat la avans ( in sensul reducerii ) ... asta presupune pe langa o functionare ineficienta (scade puterea) si o incalzire accentuata a motorului. Deci numai probleme. Nu inteleg totusi unde s-a intrrupt chestia... anexez o imagine, poate esti mai explicit sa nu se intample si la altii. Adevarat ... ca sa extragi fisele trebuie sa tragi destul de tare ca are niste garnituri din cauciuc care etanseaza orificiul. Partea care intra pe capul bujiei este din ebonita ... la mine... la tine este cumva altfel?
http://gwmhoverclub.freeforumit.com/down....php?id=71

daalos Scris:Partea care intre in capul bujiei este de ebonita.... si in interior este un tub cilindric de alama de aprox. 10 cm, care intra in capul bujiei la capatul de jos, iar sus vine cablul electric al fisei, strans in partea superioara a "tubului". Acolo cablul electric era complet ars si cand au scos fisa, "tubul" a ramas in capul bujiei.
Probabil cand au scos fisa la service (la revizie) s-a slabit strangerea respectiva (contact imperfect) si ulterior efectiv a ars cablul!
Se poate ca tubul respectiv sa fi intrat cam fix pe capul bujiei si cand a fost scoasa s-a smuls...

ovidiu_nemteanu Scris:OK am inteles. Sa ne spui cum merg noile bujii (evident dupa primele mii de km).

ovidiu_nemteanu Scris:Stimabile DAALOS nu ne-ai mai spus cum se comporta bujiile. Trebuie sa le schimb si eu... cele chinezesti originale TOORK incep sa dea semne de oboseala. Te rugam .....

ovidiu_nemteanu Scris:Inca un lucru - de ce ai montat BKR5E - 11si nu BKR6E - 11 care este echivalentul din catalog pentru cele originale TORK K6RF - 11? Cifra 5, 6, ... etc reprezinta temperatura de lucru... 5 este mai rece decat 6.

daalos Scris:Salut!

Bujiile sunt super ok! - merita toti banii.
Am trecut de 26.000 km si merge f. bine.
Cred ca voi mai umbla la ele cand voi face schimbul de curele - distributia, la 60.000 km.
Am inteles ca sunt garantate 90.000 km.
Vezi ca pe net se gasesc si mai ieftine.
un coleg de pe alt forum a pus si el la pret mai mic.
Sa ai grija la fisele de bujii - am impresia ca sunt cam fragile.

Am pus cu acest cod, deoarece pe astea le-am gasit ca echivalenta pe net, ca fiind cea mai apropiata cu electrod de iridiu.

Mai pun un linck unde am mai postat si este o "atmosfera" mai serioasa:
http://mitsu.ro/forum/index.php?showforum=64

Tu ce ai mai facut - cum mai merge masina?

ovidiu_nemteanu Scris:Multumesc pentru raspuns. Voi monta si eu acelasi tip de bujii, despre care, in general, am auzit numai opinii favorabile.
Voiam sa mai intreb ceva in legatura cu bujiile .... A montat cineva, la Hover, bujii cu electrozi multiplii? Exista echivalente? Cum se comporta acest gen de bujii?

Masina , mea merge excelent, as spune din ce in ce mai bine tinand cont ca abia am facut 16000 km. Este mult mai "sprintara" si suspensia s- a imbunatatit, este mai elastica.... Initial masina mi s-a parut destul de rigida. Poate, ca sa nu fiu excesiv de laudativ, sufera de aceeasi intarziere la demarajul din turatii mici (lipsa rezervei de putere in regimurile tranzitorii).
Acum sunt in concediu am facut cu ea vreo 600 km, pe drumuri variate, inclusiv trasee de munte si s-a comportat excelent - face fata la solicitarile variate, comparativ cu alte masini. Consumul, s-a ridicat la 8,5 - 9 % pentru ca am mers ,in general, cu viteze mici - prin munti. Probabil, dupa ce voi schimba bujiile, consumul o sa scada. Am sesizat, de curand, la relanti, intreruperi, ceea ce nu este deloc bine.

Am ramas cu acelasi fix, in a demonstra ca se poate construi un supercharger electric, am mai facut cateva teste cu vechea instalatie si am semnale pozitive ... pentru ce poate face acea constructie .. merge bine la turatii mici dar din cauza lipsei de presiune nu mai are efect la turatii mari. Nu am postat nimic din lipsa de timp .. iar rezultatele nu au fost spectaculoase. Acum lucrez la o noua turbina, mult mai evoluata, care arata excelent (in faza in care ma aflu). Dar mai am mult de lucru, iar timpul insuficient. Sper sa testez turbina in vara asta si apoi sa definitivez, daca o sa merite, alimenatrea si comanda (algoritmul de functionare). Nu este deloc simplu ce fac acum, ai sa vezi.

daalos Scris:Cand cautam pe net bujii, am gasit echivalente si cu electrozi multipli, dar nu stiu cat de eficiente sunt la motoarele noastre care sunt de generatie mai veche.
Ar trebui incercat.
Eu am avut o experienta neplacuta cu astfel de bujii. In service mi-au pus pe Nubira bujii de Leganza cu 2 electrozi (nu aveu pe stoc) si au spus ca sunt mai bune, dar la viteza mai mare tremura motorul de ziceai ca sare de pe masina. S-a rezolvat revenind la cele originale.
Si eu am constatat ca si-a mai dat drumul motorul si suspensia - accelereaza mul mai usor, mai sprintena si suspensia mai confortabila.
Cu intarzierea la acceleratie s-a rezolvat la Bucuresti unde am facut reglajele instalatiei de GPL.
Intreruperile la relanti (si dat in nas la acceleratie) la mine s-au rezolvat prin schimbul fiselor de bujii, iar la alt coleg care nu-i dadea de capat, a constatat ca era de la bobina de inductie care avea fisuri f. fine si de acolo apareau probleme. El spunea ca e de la temperaturile ridicate de la motor.
Si mie mi se pare ca se incinge cam tare uneori - cred ca au pus un ventilator subdimensionat.
La Nubira aveam 2 ventilatoare ca cel de Hover, la motor de 1,6l, 16v.
Consumul l-ai scos SUPRER! - o singura data am scos 9% pe GPL cand am mers mai "batraneste"... in rest scot cam 12 - 14, chiar si 15% pe GPL, dar nu o menajez deloc (asta in exterior).
Succes cu testele - poate iese ceva si mai aducem cativa caluti in herghelie!

In Weekendul trecut am vazut in parcarea de la Metro Bacau un Hover gri cu numere de NT - s-au mai inmultit pe la voi?

ovidiu_nemteanu Scris:Legat de bujiile cu electrozi multiplii 2-4 am auzit si eu ca nu se preteaza la orice motor si dau unele probleme. Masina nu "da in nas", doar am observat unele intreruperi la relanti care probabil sunt si la turatii mai mari dar nu se mai simt. Probabil ca una din bujii si-a pierdut csaracteristicile de izolatie.
Cum am scos consumul? Simplu ... mergand incet, nu am depasit 90 km/h pentru ca am mers pe un drum foarte virajat, mult in treptele 3-4 la relanti etc. Deci se poate, dar nu merg asa , de obicei ... acum am fost nevoit.
Am sa verific starea fiselor si conexiuniloe ... sti ca-mi fac singur aceste operatiuni de service simple.
Nu am constatat incalzirea excesiva ... chiar urmaresc indicatoarele de bord si nu am constatat nicicand sa creasca peste jumatatea indicatorului. Si, cum spuneam , am facut un traseu de munte, cu pante si coborari destul de accentuate... de exemplu Cheile Bicazului, Lacul Rosu, Gheorghieni si mai departe.
Multumesc pentru raspuns.
Stima.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 14-11-2011 11:39 PM de LAwR.)
13-11-2011 11:07 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Subiect închis 


Posibile subiecte înrudite...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizualizări: Ultimul mesaj
  3.2-SERVICE / PIESE DE SCHIMB-SERVICE - Unde facem reviziil/reparatii gwmhoverclub 0 1,832 13-11-2011 11:03 PM
Ultimul mesaj: gwmhoverclub

Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)

Powered by MyBBRomania.net