Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 1 voturi - 1 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hover CUV 2,4
Autor Mesaj
alintatul Deconectat
Junior Member
**

Mesaje: 20
Alăturat: Sep 2016
Mesaj: #21
RE: Hover CUV 2,4
Iata si poza cu radioul. S-au mai aprins vre-o 3 butoane fata de cea de mai sus!


Fişier(e) ataşate Thumbnail(uri)
İmage
13-11-2016 08:30 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
alintatul Deconectat
Junior Member
**

Mesaje: 20
Alăturat: Sep 2016
Mesaj: #22
RE: Hover CUV 2,4
Va salut din nou. As vrea sa va rog daca ma puteti lamuri intr-o problema ca eu sunt mai atehnic. Cand plec cu motorul rece si schimb in viteza a doua sau a treia parca agata schimbatorul de viteze (intra un pic mai greu in viteza). Dupa ce merg putin si se mai incalzeste e ok. Credeti ca ar putea sa aiba ceva? Sa ma duc pe la mecanic sa verific ceva?
02-12-2016 07:02 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
marixen Deconectat
Member
***

Mesaje: 75
Alăturat: Jan 2013
Mesaj: #23
RE: Hover CUV 2,4
Uleiul din cutie l-ai schimbat ? Verifica calitatea cat si cantitatea .
02-12-2016 08:28 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,130
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #24
RE: Hover CUV 2,4
Stmabile coleg am mai vorbit despre asta.
Este valabil pentru orice tip de masina. La temperaturi scazute uleiul din cutie are o vascozitate crescuta si este normal ca schimbarea treptelor sa se faca mai greu, sau chiar sa nu intre intr-o viteza. Nu uitati ca sunt piese care culiseaza pe axe si au o toleranta foarte mica.
In astfel de cazuri se procedeaza astfel
- se calca ambreiajul inainte de pornirea motorului
- se incearca manevrarea cutiei in punctul neutru. Daca merge greu sau deloc renuntati in a forta maneta ( au fost cazuri cand pur si simplu maneta a fost indoita sau chiar rupta din cauza fortarii excesive )
- se porneste motorul indiferent de pozitia in care se afla cutia . Se mentine cateva zeci de secunde ambreiajul apasat la maxim, dupa care se reia manevra de scoatere din viteza la punctul neutru. Daca se reuseste manevrarea cutiei se scoate la punctul neutru si se asteapta cu motorul pornit cateva minute astfel incat uleiul sa se incalzeasca si sa se fluidizeze.
- in momentul in care manevrarea se poate face acceptabil, fara eforturi mari se porneste la drum cu viteza redusa. De ce viteza redusa pentru ca si motorul este rece si consuma foarte mult carburant. Motorul Mitshubishi de care dispunem se incalzeste foarte repede.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 02-12-2016 07:48 PM de ovidiu_nemteanu.)
02-12-2016 07:46 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
alintatul Deconectat
Junior Member
**

Mesaje: 20
Alăturat: Sep 2016
Mesaj: #25
RE: Hover CUV 2,4
Va multumesc pentru raspunsuri. Am citit si topicul pe acest subiect din zona tehnica. Nu cred ca este foarte grava problema dar o sa ma duc preventiv cind o sa am timp la mecanic sa verifice uleiul.
Cu 4x4H cuplat pot merge doar pe zapada sau noroi? Intreb pt ca eu am condus doar masini cu tractiune pe fata. Neffind obisnuit cu tractiunea pe spate vineri a plouat si era putin polei, am vrut sa virez stanga pe o straduta si pe fondul accelerarii in curba mi-a fugit spatele, am intrat pe contrasens. Noroc ca am redresat-o la timp si nu am intrat in bordura si noroc mai mare am avut ca nu era nimeni pe contrasens. Deci daca e lapovita si polei pe drum pot merge cu 4x4H cuplat? Sau de exemplu daca merg la drum lung si am 10km de drum acoperit de zapada apoi 4 de asfalt apoi iar 7 cu zapada si tot asa cum ar trebui sa merg cu 4x4h cuplat? Ca ar fi caraghios sa tot opresc sa cuplez si decuplez dar as vrea sa stiu sa nu risc sa stric ceva.
05-12-2016 10:09 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 348
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #26
RE: Hover CUV 2,4
pe 4x4H se poate merge pe orice suprafata, cu urmatoarele amendamente:

- virajele stranse la viteza mica (gen intoarcere pe loc in 3 miscari cu bracaj maxim) pe suprafata cu aderenta buna sunt interzise, se pot rupe planetarele fata;
- nu se poate cupla 4x4 din mers, in schimb se poate decupla din mers la orice viteza;

E putin neplacut, nu e un 4x4 gandit pentru sosea, daca stii ca dai de drum cu zapada/gheata, opresti, cuplezi si lasi asa. Daca decuplezi, o sa trebuiasca sa opresti iara ca sa cuplezi.

Exista o modificare care permite cuplarea in mers, este topic in sensul asta, presupune montarea unui comutator electric in habitaclu, pentru a permite mentinerea blocarii cuplajului planetarei stanga fata chiar si in 4x2.

Mare atentie la pedala de gaz in curbe pe aderenta proasta, mai ales daca e goala masina in spate!
05-12-2016 04:21 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,130
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #27
RE: Hover CUV 2,4
S-a mai discutat despre asta dar este foarte important pentru cei neinitiati in masinile cu tractiune pe spate.
In afara celor scrise de colegul GFery trebuie sa aveti in permanenta in minte, chiar in conditiile cuparii tractiunii integrale, ca masina se va comporta aproape similar cu una cu tractiunea pe spate cu deosebire ca are o aderenta mai buna si fata mai salveaza cate ceva. In cazul acestei masini la care motorul este in fata ( incarca puntea din fata) si tractiunea este pe puntea din spate ( punte de regula descarcata) rotile din spate imping si vor avea tendinta de a cauta traseul (virtual vorbind) cel mai usor ... asa ca daca va intampina un efort mai mare pe directia de miscare rotile vor trage in lateral. Asa ca grija mare la dozarea gazului cand se simte plecarea spatelui in primul rand nu se calca frana, se reduce gazul iar volanul se va misca usor (adaptat situatiei) in partea in care pleaca spatele. Aceasta manevra este contrar impulsului reflex adica daca masina derapeaza intru-un sens se trage de volan in directia opusa aceasta miscare ar face ca masina sa capete o miscare de rotatie si sa intoarca in loc. Deci daca simtiti ca spatele o ia, de exemplu, spre dreapta se trage de volan tot la dreapta si viceversa .... aceasta miscare redreseaza masina pe directia initiala. La masinile "totul in fata" adica motorul este pozitionat in fata ( greutate mare pe puntea fata prezinta o buna aderenta ) si tractiunea este dispusa tot in fata asemenea derapaje ale puntii spate sunt mult mai rare si mult mai usor de redresat, numai prin reducerea acceleratiei.
In principiu este foarte bine sa cuplati 4x4 in conditii de zapada, gheata, polei etc. insa se va conduce tot ca o masina cu tractiunea pe spate.
05-12-2016 10:23 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
alintatul Deconectat
Junior Member
**

Mesaje: 20
Alăturat: Sep 2016
Mesaj: #28
RE: Hover CUV 2,4
Va multumesc pentru raspunsurile prompte si foarte utile. Am facut niste poze azi si am sesizat o zgarietura pe spoiler cu care cred ca m-am pricopsit prin vre-o parcare. Eu is mai chisat asa cu masinile si cand vad cate o zgarietura imi sta pe creier. In primavara o sa o duc la tinichigerie-vopsitorie sa scap de cele doua puncte de rugina de pe haion de sub numar si inca una pe aripa din spate si o sa vopsesc si spoilerul. Sper sa nimereasca aia vopseaua avand in vedere ca e culoare mai rara.


Fişier(e) ataşate Thumbnail(uri)
İmage İmage İmage İmage
07-12-2016 06:09 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,130
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #29
RE: Hover CUV 2,4
Masina arata foarte bine s-o conduci sanatos
Apropos de coroziune .... fa o inspectie, la primavara, sub masina ... sfatul meu este sa aplici o vopsea anticoroziva adevarata, asa cum am procedat eu cu terason.
07-12-2016 06:42 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
alintatul Deconectat
Junior Member
**

Mesaje: 20
Alăturat: Sep 2016
Mesaj: #30
RE: Hover CUV 2,4
La multi ani! Va salut colegi forumisti. Ovidiu te rog sa imi spui daca poti cat te-a costat pe tine sa dai cu vopseaua anticoroziva (as fi interesat de pretul materialelor dar daca poti sa spui cit a fost si manopera e ok).
De cand cu zapezile astea am inceput sa folosesc si eu 4x4. M-am bagat pe un deal cu zapada de 20-30 cm si mi-a placut desi am cauciucurile cu care a venit din fabrica si is cam pe jumatate duse. O sa ma mai bag maine si poate va dau si poze.
Cand ajung acasa si o las in garaj peste noapte sau cand ajung la serviciu si stau 8-9 ore are ceva daca las 4x4 cuplat? Sau trebuie sa cuplez 2h la oprirea motorului si cind pornesc sa plec cuplez iar 4h?
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 08-01-2017 10:40 PM de alintatul.)
08-01-2017 10:39 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,130
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #31
RE: Hover CUV 2,4
1. Lucrarea cu vopseaua anticoroziva am facut-o eu cu sprijinul unui prieten mecanic si m-a costat mai mult vopseaua ( parca ceva "terason" doze de 2 litrii care se monteaza prin insurubare pe un piston special care functioneaza cu aer comprimat) . Cateva sute de roni pentru ca trebuie vreo 5 doze de 2 litrii.
2. Ca veni vorba despre 4x4 care acum este de sezon .... din cauza neutilizarii perioade mari de timp se poate bloca sistemul de cuplare a puntii fata. Se procedeaza astfel : se ruleaza putin astfel ca sa se incalzeasca uleiul dupa care se cupleaza 4x4 trebuie sa se auda un sunet sacadat al sistemului care se chinuie sa culiseze sa cupleze axele .... se ruleaza usor in linie dreapta pana cupleaza ... se poate merge si inainte si inapoi cu viteza redusa ... la cuplare se aprinde la bord indicatorul 4x4 si ramane aprins. Daca indicatorul clipeste asta inseamna ca nu s-a realizat cuplarea dar sistemul repeta operatiune ... trebuie mers cu viteza mica in lini dreapta pana cand cupleaza. Daca nu se aprinde indicatorul de la bord inseamna ca nu s-a realizat bine comanda din maneta ( sunt niste contacte care uneori creaza probleme ... probabiol se blocheaza ) se reia conanda din maneta 2x4 - 4x4 de mai multe ori mai insistent pana se realizeaza contactul si se aprinde martorul din bord. Daca NU si NU trebuie o operatiune mai decisiva pentru ca sistemul de cuplare este blocat ... se urca pe o rampa se intra sub masina si in timp ce se cupleaza 4x4 se bate usor cu un ciocan de jur imprejur in zona sistemului de cuplare aflat pe puntea fata usor identificabil pentru ca are niste conexiuni electrice. SI daca Nu si NU .... trebuie demontat si verificat
P.S.
Cred ca in garajul tau nu ai zapada ... nu se utilizeaza 4x4 pe suprafete uscate pentru ca se forteaza transmisia si se poate rupe lantul cu eclise care cupleaza puntea fata ... deci normal ar trebui decuplat 4x4 in garaj
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 10-01-2017 09:15 PM de ovidiu_nemteanu.)
10-01-2017 09:11 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
alintatul Deconectat
Junior Member
**

Mesaje: 20
Alăturat: Sep 2016
Mesaj: #32
RE: Hover CUV 2,4
Multumesc pentru raspuns si pentru informatiile foarte utile Ovidiu.
Probleme nu am deloc cu cuplarea si decuplarea 4x4, cupleaza si decupleaza fara probleme. Eram doar curios daca e vre-o problema daca las 4x4 cuplat la opriirle mai lungi (cateva ore).
Imi face o placere deosebita sa merg pe strazile nedezapezite cu hoverul.


Fişier(e) ataşate Thumbnail(uri)
İmage İmage
14-01-2017 01:30 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
alintatul Deconectat
Junior Member
**

Mesaje: 20
Alăturat: Sep 2016
Mesaj: #33
RE: Hover CUV 2,4
Va salut din nou! Nu am mai scris de mult pe aici. De vre-o 2 saptamani nu mai circul cu hoverul, mai circula sotia pana ce isi va cumpara o alta masina apoi o sa o mai las in garaj pana la toamna. Am vb deja la service si in viitorul apropiat o sa o duc sa îi repare petele de rugina de pe haion si de pe o aripa. O sa vad si pe dedesubt daca e ceva rugina pe undeva si sa o repare, tratamente impotriva ruginii si alte chestii. Cu toate ca omul m-a avertizat ca in 1-2 ani maxim reapare rugina pe orice masina. In rest probleme cu masina nu am mai avut decat cu un bec ars pe spate care a fost schimbat si am sesizat ca folia aia oglinda din interiorul farurilor e exfoliata in jurul becului, nu stiu cauza dar deocamdata nu ma deranjeaza, inca bate bine faza scurta. Am de gand sa pun vara asta si instalatie de gaz pe ea.
24-03-2017 07:03 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
valentin91 Deconectat
Member
***

Mesaje: 107
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #34
RE: Hover CUV 2,4
Salutare tuturor...din nou eu...posesor de alt hover dupa cum bine stiti ca cel alb a fost praf din accident...Lawr imi pare rau am incercat sa tin la masina cat s-a putut Smile))..apropo mai am piese din dezmembrarile celor 3 hovere pe care le am rugamintea ar fi daca va intereseaza ceva sa ma contactati la 0722526841 si sa imi spuneti ca suntem colegi pe club....sa pot face o reducere acolo ca intre colegi.. drumuri bune
28-03-2017 07:25 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)

Powered by MyBBRomania.net