Subiect închis 
 
Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2.3-Probleme Tehnice-Vibratie cutie de viteze
Autor Mesaj
gwmhoverclub Deconectat
Junior Member
**

Mesaje: 20
Alăturat: Nov 2011
Mesaj: #1
2.3-Probleme Tehnice-Vibratie cutie de viteze
alex_man Scris:Am mai spus si pe Softpedia ca am schimbat kitul de ambreiaj, pe ganatie. Lucrarea s-a executat la un service din Ploiesti, Vas Auto Glass. A doua zi dupa montaj, m-am intors pentru un zgomot in cutie. Baietii au spus ca este de la parghia ambreiajului si mi-au pus un arc la furca acestuia. Nu se mai auzea acel zgomot, in schimb in sarcina, vibratia era din nou prezenta. Saptamana trecuta, din noua la VAS... domne tampoanele de la motor si cutie sunt moi, nu sunt rupte, dar sunt moi Sad . Nu am mai auzit pana acuma asa ceva.
Luni sau marti ma duc la reprezentanta langa Ploiesti, cutia jos si vedem ce gasim.
Precizez ca la VAS nu m-au lasat sa stau langa ei, mare greseala.
O sa incerc sa fac niste poze si...

alex_man Scris:Profund dezamagit de service-ul Vas Auto Glass din Ploiesti, trebuia sa se rezume doar la geamuri!
Rulmentul nu era fixat, are doua cleme, cutia de viteze statea doar intr-un surub, celelalte nici nu erau infiletate pana la capat, cardanele doar apropaiate, cele 4+4 suruburi erau stranse la mana. Cutia nu ar fi cazut pentru ca se sprijinea in cardan, etc. Parghia era sustinuta de un arc, altul decat cel de prima data, legat cu ceva de plastic.
In interior, schimbatorul de viteza si reductorul aveau suruburile inversate, de fapt unul singur este mai scurt si nu era unde trebuie. De aceea intra foarte greu in treptele I si II. In anumite momente, sarea din tr. I.
Judecati si voi...
Am rezolvat problemele acum, dar...continuarea v-o spun maine.
Numai bine.

ovidiu_nemteanu Scris:Fratilor aveti grija unde faceti lucrarile. Acusi iesiti din garantie si o sa aveti probleme, selectati un service bun sau niste mecanici priceputi. Stati langa masinile voastre sa vedeti ce fac aia acolo, ca doar nu fac operatii pe creier si luati piesele defecte sa vedeti despre ce este vorba - cine se pricepe.. Asa am patit si eu de curand cu Citroenul (masina firmei). Am avut o defectiune la EGR ( se aprindea becul galben la bord - cel cu motorul.. avem si noi asa ceva, tine de partea de depoluare ) Am fost la reprezentanta, au pus calculatorul... defectiune sonda EGR.. am dat 200 ron si au scimbat sonda. Au anulat defectiunea din calculator... a mers 2 zile si s-a aprins iar. Ma duc din nou, au reverificat .. sa constate ca de fapt era infundat un furtun care cupleaza supapa mecanica. Deci am platit sonda electrica fara rost.

daalos Scris:Dau copy la ce am postat pe SP dupa revizia de 10.000.
Acum am 14.000 - no problem!

"Ieri am facut revizia de 10.000km.
M-am deplasat 180 km, dar merita - ardelenii isi fac traba bine!
Conform contractului si a 2-a revizie a fost gratuita.
S-au schimbat ulei (Mobil 10W 40), filtre (toate), ulei servo (cel original era pt. o clima mai calda si in iarna s-a simtit la -25), bujiile - au pus G.M. - NGK BKR6E-11.
S-a completat antigel, freon - avea cu 1/3 mai putin in instalatie - pana am luat masima a stat 1 an si jumatate si cred ca a pierdut in timp.
S-au mai verificat franele, directia, bucse, nivel ulei in cutie si grupuri si s-au mai inlocuit 2 becuri arse pe drum - un H4 Philips vision + pus de mine si o pozitie pe spate. Au pus un H4 Osram + (cu tenta albastra) care mi se pare mai puternic decat Philips.
S-au gresat usile - balamale/incuietori.
Au facut si verificarea pe calculator si totul e Ok.
In plus, am primit bonus dezinfectarea (si parfumarea) instalatiei de aer conditionat.
Cam asta a fost - fata de alti "meseriasi" au fost foarte amabili si receptivi la ce le-am semnalat ca vreau sa verifice, in plus am stat printre ei, fara sa obiecteze, chiar am avut discutii interesante.

Unul din mecanici mi-a spus, vorbind de fiabilitatea masinii, ca la masina de competitie au schimbat in 2 ani de participari doar un pivot!
Cred ca am mai spus - dealerul are echipa de competitii off-road la care au obtinut mai multe cupe si cu Hoverul, la categoria lui.

Era sa uit - ce ma mai surprins placut - cand am luat masina, au dat bonus si carligul de remorcare si au prins priza de curent pe o tabla pusa de ei langa carlig. Tabla asta a oxidat putin si au demontat priza, au curatat bine si vopsit iar.

Pot spune ca sunt mai mult decat multumit de cum au lucrat - repede, ingrijit, atentie la detalii, cooperanti!

Am facut consumul pe GPL si la drumul acesta - drum de munte, mers destul de repede, am scos 12l/100km.
Ce mofturi mai pot face la consum, cand scot in exterior (echivalent consum/costuri benzina) intre 4,5 - 7 l/100km, in functie de drum si stilul de condus?
Care nu v-ati pus inca GPL, merita sa luati serios in considerare varianta asta!"
................................................................................​................

Cand am gasit masina, era in reprezentanta Subaru din Tg. Mures, dupa care a fost trimisa la dealer in Odorhei pt. pregatire - era infoliata, au pus carligul...
Vroiam sa spun ca in Tg. Mures aveau clienti care au luat masinile de la ei si veneu din Bucuresti pentru revizii.
Apar ceva semne de intrebare aici....

Tot la fel, am fost total nemultumit de cum au lucrat cei de la IATSA Focsani, cand am montat bullbar-ul si treptele.
Suruburi nestranse, cabluri trase aiurea, numai ca sa scape de client... (am proiectoare in bullbar si lumini de pozitie la trepte).

Asa ca mare atentie unde ne lucram masinile...
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 14-11-2011 11:37 PM de LAwR.)
13-11-2011 10:48 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Subiect închis 


Posibile subiecte înrudite...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizualizări: Ultimul mesaj
  2.1-Probleme Tehnice-Cuplare 4x4 gwmhoverclub 0 2,071 13-11-2011 10:58 PM
Ultimul mesaj: gwmhoverclub
  2.2-Probleme Tehnice-Hover 2008 / alb / daalos gwmhoverclub 0 2,289 13-11-2011 10:56 PM
Ultimul mesaj: gwmhoverclub

Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)

Powered by MyBBRomania.net