Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nu mai baga caldura
Autor Mesaj
adriano93 Deconectat
Member
***

Mesaje: 68
Alăturat: Aug 2012
Mesaj: #1
Nu mai baga caldura
La multi ani! Odata cu venirea gerului am constatat ca masina nu mai face cald asa cum trebuie daca o dau chiar pe 31 de grade clima baga aer calai, inainte era soba , este de la radiatorul de apa? A mai avut cineva problema asta?
02-01-2016 07:57 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 358
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #2
RE: Nu mai baga caldura
are robinet la radiatoru din interior, pe care-l comanda unitatea de clima. tie nu-ti mai deschide suficient robinetu ala, ergo frig.

cauta topicu cu testu la unitatea de clima, vezi daca da eroare cand testeaza chestia asta.
02-01-2016 09:01 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #3
RE: Nu mai baga caldura
Nu mi s-a intamplat dar uite cum stau lucrurile :
Aerul de afara intra in sistemul de climatizare fiind pus in miscare de ventilatorul climatizarii. In acesta ansamblu aerul poate fi racit daca se da comanda de A/C ori incalzit, aerul fiind trecut mai intai prin evaporizor si apoi prin caloriferul de incalzire care este alimentat permanent de lichidul de racire al motorului. Apoi aerul este dirijat prin niste clapete care sunt comandate de 3 actuatoare. Prin aceste clapete se trece pe pozitiile cald ori rece si se directioneaza aerul in habitaclu. Actuatoarele sunt niste rahaturi din plastic comandate de microprocesorul climatizarii avand in componenta motorase pas cu pas si un senzor de pozitie. Asta in mare ....
Acum ce s-ar putea intampla la tine :
Merge ventilatorul climatizarii ? Baga aer cum o fi el? Daca da ...
1. Ai aer pe instalatia de racire si apa calda din motor nu trece in caloriferul de incalzire ( circuitul de apa este blocat de un gol de aer) mai ales ca acest calorifer poate fi mai sus decat radiatorul masinii si aerul se strange in partile superioare ale instalatiei. Pentru a rezolva vezi la susruburile de aerisire (nu stiu pe unde sunt dar verifici pe traseul de conducte) , dai drumul potin, cu motorul mergand la relanti pana nu mai iese aer. Completezi cu antigel direct in radiator ... mai frumos ar fi daca ai avea o palnie inalta care se fixeaza de busonul radiatorului....
2. Ai putea avea problema la actuatorul "Cooling and Heating Actuator" ... ceea ce este o mare problema ... ori nu primeste comanda din microprocesor , ori s-a defectat actuatorul. Pentru a ajunge la acest dispozitiv trebuie sa desfaci partea centrala a bordului .... dar sa speram ca nu este asta ....

Nu precizezi daca baga aer si daca aceste este cumva incalzit .....

(02-01-2016 09:01 PM)gfery Scris:  are robinet la radiatoru din interior, pe care-l comanda unitatea de clima.

Nu are robinet .... caloriferul esta alimentat permanent iar dirijarea aerului se face prin clapeta care are mai multe pozitii ... maxim inchis este racire (daca se comanda A/C), maxim deschis incalzire ... tot aerul trece prin caloriferul de incalzire. In ambele situatii aerul trece prin celulele evaporizorului care este pozitionat primul pe circuitul aerului.

Uite schemele de incalzire


Fişier(e) ataşate
.doc  SchemaClimatizareHover.doc (Mărime: 207.5 KB / Descărcări: 21)
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 02-01-2016 09:32 PM de ovidiu_nemteanu.)
02-01-2016 09:10 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #4
RE: Nu mai baga caldura
radiator partial infundat sau clapet incalzire defect, cred ca prima varianta e mai plauzibila.
03-01-2016 10:13 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
diadi Deconectat
Moderator
*****

Mesaje: 380
Alăturat: Nov 2011
Mesaj: #5
RE: Nu mai baga caldura
Toate variantele de mai sus sunt posibile si trebuie verificate, dar inainte de astea, la ce temperatura iti urca acul in bord dupa ce se incalzeste motorul - sta normal pe centru?
Vezi sa nu fie termostatul.

"Be the change you wish to see in the world." (Mahatma Ghandi)
03-01-2016 05:24 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #6
RE: Nu mai baga caldura
genul asta de termostat cand te lasa se cam blocheaza pe inchis, exista modele care raman deschise la jtd, la cdi, astea de hover raman inchise si observi cu siguranta, ar fi culmea sa ceri niste sfaturi referitoare la incalzire iar acul de temperatura sa indice un motor rece, in acel caz e posibil ca utilizatorul sa aibe nevoie de ajutor in multe alte domenii Big Grin

se pot verifica conductele de la calorifer(in compartimentul motor), tur retur, daca se simt reci inseamna ca sant probleme pe instalatie(temostat, pompa apa, trasee infundate)

referitor la clapet, nu strica trecerea din temperatura maxima in minima de cateva ori precum si resetarea masinii prin scoaterea bornei de la baterie.

unii utilizatori au avut probleme la clima din cauza senzorilor de temperatura( cel exterior se afla in bara fata pe langa radiator iar cel interior se afla chiar langa ceasuri, in bord, acolo unde ai niste fante cu un mini-aspirator care uneori bazaie si trebuie curatat).
03-01-2016 06:11 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
adriano93 Deconectat
Member
***

Mesaje: 68
Alăturat: Aug 2012
Mesaj: #7
RE: Nu mai baga caldura
(03-01-2016 05:24 PM)diadi Scris:  Toate variantele de mai sus sunt posibile si trebuie verificate, dar inainte de astea, la ce temperatura iti urca acul in bord dupa ce se incalzeste motorul - sta normal pe centru?
Vezi sa nu fie termostatul.

Urca normal, e pe centru dupa 5-10 minute de mers.

(03-01-2016 05:24 PM)diadi Scris:  Toate variantele de mai sus sunt posibile si trebuie verificate, dar inainte de astea, la ce temperatura iti urca acul in bord dupa ce se incalzeste motorul - sta normal pe centru?
Vezi sa nu fie termostatul.

Urca normal, e pe centru dupa 5-10 minute de mers.

(02-01-2016 09:10 PM)ovidiu_nemteanu Scris:  Nu mi s-a intamplat dar uite cum stau lucrurile :
Aerul de afara intra in sistemul de climatizare fiind pus in miscare de ventilatorul climatizarii. In acesta ansamblu aerul poate fi racit daca se da comanda de A/C ori incalzit, aerul fiind trecut mai intai prin evaporizor si apoi prin caloriferul de incalzire care este alimentat permanent de lichidul de racire al motorului. Apoi aerul este dirijat prin niste clapete care sunt comandate de 3 actuatoare. Prin aceste clapete se trece pe pozitiile cald ori rece si se directioneaza aerul in habitaclu. Actuatoarele sunt niste rahaturi din plastic comandate de microprocesorul climatizarii avand in componenta motorase pas cu pas si un senzor de pozitie. Asta in mare ....
Acum ce s-ar putea intampla la tine :
Merge ventilatorul climatizarii ? Baga aer cum o fi el? Daca da ...
1. Ai aer pe instalatia de racire si apa calda din motor nu trece in caloriferul de incalzire ( circuitul de apa este blocat de un gol de aer) mai ales ca acest calorifer poate fi mai sus decat radiatorul masinii si aerul se strange in partile superioare ale instalatiei. Pentru a rezolva vezi la susruburile de aerisire (nu stiu pe unde sunt dar verifici pe traseul de conducte) , dai drumul potin, cu motorul mergand la relanti pana nu mai iese aer. Completezi cu antigel direct in radiator ... mai frumos ar fi daca ai avea o palnie inalta care se fixeaza de busonul radiatorului....
2. Ai putea avea problema la actuatorul "Cooling and Heating Actuator" ... ceea ce este o mare problema ... ori nu primeste comanda din microprocesor , ori s-a defectat actuatorul. Pentru a ajunge la acest dispozitiv trebuie sa desfaci partea centrala a bordului .... dar sa speram ca nu este asta ....

Nu precizezi daca baga aer si daca aceste este cumva incalzit .....

(02-01-2016 09:01 PM)gfery Scris:  are robinet la radiatoru din interior, pe care-l comanda unitatea de clima.

Nu are robinet .... caloriferul esta alimentat permanent iar dirijarea aerului se face prin clapeta care are mai multe pozitii ... maxim inchis este racire (daca se comanda A/C), maxim deschis incalzire ... tot aerul trece prin caloriferul de incalzire. In ambele situatii aerul trece prin celulele evaporizorului care este pozitionat primul pe circuitul aerului.

Uite schemele de incalzire


Am avut toamna asta pierderi de antigel si am descoperit ca era de la colierul furtunului de jos de la raddiator, l-am inlocuit dupa am pus apa in radiator dupa am pus antigel, dar nu am aerisit nimic....acum baga decat un aer caldut, inainte cand dadeam clima pe 30 de grade nu puteai sa stai in masina de cald, iar acum baga caldut si dupa ceva timp nu imediat cum baga inainte,mai aveam pbme gen pe sus sa bage rece si pe jos cald cald, dar acum baga calai peste tot(vorbesc de zone), nu stiu de ce a picat asa deodata.

(02-01-2016 09:01 PM)gfery Scris:  are robinet la radiatoru din interior, pe care-l comanda unitatea de clima. tie nu-ti mai deschide suficient robinetu ala, ergo frig.

cauta topicu cu testu la unitatea de clima, vezi daca da eroare cand testeaza chestia asta.

Nu gasesc topicul,robinetul din interior banuiesc ca este sub bord nu? merge sa o aerisesc singur?
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 04-01-2016 12:14 AM de adriano93.)
03-01-2016 11:54 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #8
RE: Nu mai baga caldura
Nu este nici un robinet in interior ... citeste ce am scris
Fa aerisirea circuitelor de racire a motorului ... dupa ce ai avut pierderile trebuia facuta aerisirea corecta ... se face cu o palnie speciala, inalta, care se prinde in locul busonului radiatorului si se deschid suruburile de aerisire care se afla pe conducte pe undeva .... daca nu te pricepi mergi la un service (sa ai la tine un litru de antigel si apa distilata ) ... este o procedura simpla.
04-01-2016 09:58 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
adriano93 Deconectat
Member
***

Mesaje: 68
Alăturat: Aug 2012
Mesaj: #9
RE: Nu mai baga caldura
(04-01-2016 09:58 AM)ovidiu_nemteanu Scris:  Nu este nici un robinet in interior ... citeste ce am scris
Fa aerisirea circuitelor de racire a motorului ... dupa ce ai avut pierderile trebuia facuta aerisirea corecta ... se face cu o palnie speciala, inalta, care se prinde in locul busonului radiatorului si se deschid suruburile de aerisire care se afla pe conducte pe undeva .... daca nu te pricepi mergi la un service (sa ai la tine un litru de antigel si apa distilata ) ... este o procedura simpla.

Am fost la un service, să verific consistența la antigel când a desfăcut ,am observat ca în radiator iar am găsit apă maronie ruginita, antigel este în ea chiar peste dar au zis cei d la service ca din cauza apei ăsteia să se fi înfundat radiatorul de la interior, dar mi se pare prea d tot ,apă asta ruginie o face mașină de când am cumpărat.o ,îl spăl radiatorul ai sistemul și face așa mereu ai înainte tot băga căldură , o să îi fac aerisirea să văd după dacă băga cum trebuie
04-01-2016 11:01 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #10
RE: Nu mai baga caldura
la mine apa e mereu rosie curata, cum draq?
04-01-2016 01:56 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
adriano93 Deconectat
Member
***

Mesaje: 68
Alăturat: Aug 2012
Mesaj: #11
RE: Nu mai baga caldura
(04-01-2016 11:01 AM)adriano93 Scris:  
(04-01-2016 09:58 AM)ovidiu_nemteanu Scris:  Nu este nici un robinet in interior ... citeste ce am scris
Fa aerisirea circuitelor de racire a motorului ... dupa ce ai avut pierderile trebuia facuta aerisirea corecta ... se face cu o palnie speciala, inalta, care se prinde in locul busonului radiatorului si se deschid suruburile de aerisire care se afla pe conducte pe undeva .... daca nu te pricepi mergi la un service (sa ai la tine un litru de antigel si apa distilata ) ... este o procedura simpla.

Am fost la un service, să verific consistența la antigel când a desfăcut ,am observat ca în radiator iar am găsit apă maronie ruginita, antigel este în ea chiar peste dar au zis cei d la service ca din cauza apei ăsteia să se fi înfundat radiatorul de la interior, dar mi se pare prea d tot ,apă asta ruginie o face mașină de când am cumpărat.o ,îl spăl radiatorul ai sistemul și face așa mereu ai înainte tot băga căldură , o să îi fac aerisirea să văd după dacă băga cum trebuie


Găsesc mereu vasul de expansiune gol, de la antigel și unchii meu a zis ca de la asta nu încălzește ca trage aer,pbma e ca nu mai pierde p nicăieri dar nu circulă cum trebuie radiatorul p dreaptă p partea pompei d apă e cald pe stânga e rece spre călâi ,mi.a scos peri albi mașină asta sincer.
04-01-2016 03:34 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #12
RE: Nu mai baga caldura
posibil sa ai garnitura de chiulasa arsa la debut, iti consuma apa si iti umple cu aer instalatia.
04-01-2016 06:18 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
diadi Deconectat
Moderator
*****

Mesaje: 380
Alăturat: Nov 2011
Mesaj: #13
RE: Nu mai baga caldura
(04-01-2016 06:18 PM)comanr Scris:  posibil sa ai garnitura de chiulasa arsa la debut, iti consuma apa si iti umple cu aer instalatia.
posibil...
sau pe la unul din coliere - am patit cu unul pus prost in service la revizie si panarama avea scurgeri numai in mers, pe loc nu se vedea nimic!!!... vreo luna m-am "luptat" cu ea Smile
Tot un meserias dintr-o reprezentanta si-a dat seama - altii bateau campii cu tot felul de aberatii - pana la bloc motor fisurat...

Cel mai sigur, daca ai smac ruginit in instalatie, fa o spalare si verifica toate traseele.

"Be the change you wish to see in the world." (Mahatma Ghandi)
04-01-2016 06:29 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #14
RE: Nu mai baga caldura
Garnitura arsa da si alte semne printre care cresterea nivelului in baie, schimbarea culorii uleiului, motorul porneste greu, nu trage normal, cresterea temperaturii etc.
Stimabile Adriano .... fa asa cum ti s-a indicat. Ai nevoie de o revizie amanuntita a sistemului de racire (verificare furtune care se pot fisura din cauza caldurii, verificarea radiatorului la presiune, strangerea colierelor etc. ) , spalarea instalatiei, schimbarea antigelului si aerisirea atenta. Numai ca fa toate astea la un mecanic cu experienta si serios.
04-01-2016 06:55 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
adriano93 Deconectat
Member
***

Mesaje: 68
Alăturat: Aug 2012
Mesaj: #15
RE: Nu mai baga caldura
(04-01-2016 06:55 PM)ovidiu_nemteanu Scris:  Garnitura arsa da si alte semne printre care cresterea nivelului in baie, schimbarea culorii uleiului, motorul porneste greu, nu trage normal, cresterea temperaturii etc.
Stimabile Adriano .... fa asa cum ti s-a indicat. Ai nevoie de o revizie amanuntita a sistemului de racire (verificare furtune care se pot fisura din cauza caldurii, verificarea radiatorului la presiune, strangerea colierelor etc. ) , spalarea instalatiei, schimbarea antigelului si aerisirea atenta. Numai ca fa toate astea la un mecanic cu experienta si serios.

Nu am probleme cu uleiul deloc, pornește greu dimineață doar a 2 a cheie dar am bateire mai mică de 62 ah, dar în mare e ce spuneți dumneavoastră ,am pus zilele astea ambreiaj nou schimbat o grămadă p ea dar da șuturi în a 2a și parcă nu trage câteodată cum trebuie ,culmea azi am verificat furtunile groase coliere ,erau normale calde circulă apă prin ele ,dar doar ca n.am găsit aerisirile ,o să mă duc la alt mecanic să văd dacă îi da de cap, azi după ce am pus antigel în vas a început să bage căldură mai bine....o să mai încerc ai alți mecanici

(04-01-2016 06:18 PM)comanr Scris:  posibil sa ai garnitura de chiulasa arsa la debut, iti consuma apa si iti umple cu aer instalatia.

Garnitură e schimbată de 6 luni chiar în halu asta să se fi ars ? Când am dat.o p ce aveche jos arata f bine ...
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 04-01-2016 07:56 PM de adriano93.)
04-01-2016 07:53 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #16
RE: Nu mai baga caldura
parerea mea e ca instalatia e colmatata, daca as vedea atelajul as zice clar daca motorul ala e pilaf sau daca ai alte probleme, nu stiu de ce am senzatia ca unele lucruri nu au fost facute corect, apa ruginita de exemplu nu trebuie sa apara, asta inseamna un sistem colmatat, mai ales dupa o reparatie e greu de crezut ca un sistem de racire poate fi clocit.
04-01-2016 10:22 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #17
RE: Nu mai baga caldura
Apa ruginita apare cand instalatia sta mult numai cu apa chioara din diverse motive. Rugineste blocul pe interior iar apoi pompa de recirculare face restul adica agita tot si evident infunda bine canalizatiile fine din radiator si calorifer. De asemenea, acelasi amestec dubios apare cand nu se schimba amtigelul cu deceniile. Toate chimicalele reactioneaza fie cu aluminiul din radiator si chiulaoasa, fie cu otelul din bloc si rezulta o suspensie de culoarea ruginei .
In ambele cazuri solutia este una singura. Se demonteaza tot , in principal radiatorul care trebuie spalat cu insistenta ... in apa de spalare se poate adauga si o lingura de soda caustica concentrata ( atentie reactioneaza cu aluminiul ) care arde toate depunerile. La fel se spala blocul motor cu conditia sa se gaseasca un orificiu de golire care poate fi un simplu surub sau un purjor. Se gaseste in partea de jos a blocului sun nivelul cilindrilor. Se procedeaza cam asa : dupa ce se spala bine radiatorul si blocul motor ( apa se introduce in bloc prin furtunul de la radiator cu un furtun cu presiune si se lasa surubul de golire liber...ATENTIE trebuie demontat si termostatul pentru ca nu permite intrarea apei fiind inchis la rece) se monteaza totul la loc se completeaza cu apa chioara instalatia si se porneste motorul. Se tine accelerat pe la 1500 ture pana se ajunge la temperatura de regim. Se scoate toata apa prin surubul din bloc si purjoarele de aerisire. Se repeta operatiunea pana apa iese curata. Se goleste total si se reumple cu antigel si se efectueaza aerisirea circuitului.
Mai inainte trebuiesc descoperite toate posibilele scurgeri .... pe la coliere, pe la furtune rascoapte etc.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 05-01-2016 09:05 AM de ovidiu_nemteanu.)
04-01-2016 10:43 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 358
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #18
RE: Nu mai baga caldura
ma eu am un termostat dubios care deschide aparent la temperatura un pic mai mica decat ar trebui, ceea ce in conjunctura cu frigurile de afara, face sa nu mai fie asa de cald in habitaclu.

De asemenea, acul pe mijlocul scalei la temeperatura motor nu e foarte edificator, ca ala sta acolo de pe la 60 de grade pana dupa 90 (pe masuratelea).

Si eu am rugina in apa. E de la bloc. Nu poate infunda nimic, e o suspensie prea fina. Radiatorul are conductele mici late cam de 2mm, am bagat eu surubelnita in ele cand am desfundat radiatorul de maioneza de ulei. Eu nu-mi mai bat capul cu rugina, sa ii fie de bine. Cand moare, altul (motor ma refer).
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 05-01-2016 11:07 AM de gfery.)
05-01-2016 11:04 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #19
RE: Nu mai baga caldura
eu am spalat cu radiator flush si am pus antigel nou, arata ok lichidul.
05-01-2016 01:22 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
adriano93 Deconectat
Member
***

Mesaje: 68
Alăturat: Aug 2012
Mesaj: #20
RE: Nu mai baga caldura
(04-01-2016 10:43 PM)ovidiu_nemteanu Scris:  Apa ruginita apare cand instalatia sta mult numai cu apa chioara din diverse motive. Rugineste blocul pe interior iar apoi pompa de recirculare face restul adica agita tot si evident infunda bine canalizatiile fine din radiator si calorifer. De asemenea, acelasi amestec dubios apare cand nu se schimba amtigelul cu deceniile. Toate chimicalele reactioneaza fie cu aluminiul din radiator si chiulaoasa, fie cu otelul din bloc si rezulta o suspensie de culoarea ruginei .
In ambele cazuri solutia este una singura. Se demonteaza tot , in principal radiatorul care trebuie spalat cu insistenta ... in apa de spalare se poate adauga si o lingura de soda caustica concentrata ( atentie reactioneaza cu aluminiul ) care arde toate depunerile. La fel se spala blocul motor cu conditia sa se gaseasca un orificiu de golire care poate fi un simplu surub sau un purjor. Se gaseste in partea de jos a blocului sun nivelul cilindrilor. Se procedeaza cam asa : dupa ce se spala bine radiatorul si blocul motor ( apa se introduce in bloc prin furtunul de la radiator cu un furtun cu presiune si se lasa surubul de golire liber...ATENTIE trebuie demontat si termostatul pentru ca nu permite intrarea apei fiind inchis la rece) se monteaza totul la loc se completeaza cu apa chioara instalatia si se porneste motorul. Se tine accelerat pe la 1500 ture pana se ajunge la temperatura de regim. Se scoate toata apa prin surubul din bloc si purjoarele de aerisire. Se repeta operatiunea pana apa iese curata. Se goleste total si se reumple cu antigel si se efectueaza aerisirea circuitului.
Mai inainte trebuiesc descoperite toate posibilele scurgeri .... pe la coliere, pe la furtune rascoapte etc.


Operatia asta o sa o fac la vara, am avut problema asta de cand am luat masina cu apa ruginie, sunt sigur ca e problema cu ceva si o sa verific tot sistemul mai spre primavara, cand am fost acum ceva timp la schimbul de garnituri motorul in interior arata super bine,mi-au zis si cei de acolo ca arata f bine fata de alte hovere, deci nu inteleg ,am masina de 4 ani, am fost acum in 1 la schimbul de garnituri si arata f bine garnitura de chiuloasa, sa se fi prajit akm? eu am si o problema cu termostatul ala, porneste numai treapta 2 asa mi se pare...cand se incinge motorul bineinteles...nu stiu ce sa mai zic...baga cald adica cum baga inainte caldura, cand apas pe butonul de recirculare aer interior, cand vine de la motor e mai calai..multumesc de raspuns.
10-01-2016 10:48 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)

Powered by MyBBRomania.net