Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Intra greu treapta 2
Autor Mesaj
adriano93 Deconectat
Member
***

Mesaje: 68
Alăturat: Aug 2012
Mesaj: #1
Intra greu treapta 2
Salutare, am completat uleiul din cutia de viteze zilele trecute si am constatat ca dupa ce am completat peste ce mai era in cutie a inceput sa nu imi mai intre la rece in treapta 2 , nu intra deact foarte fortat, intra mai usor daca schimb la turatie mare dar si atunci agata, dupa ce mai merg cu masina ceva vreme nu mai face cand se incalzeste si schimb de cateva ori, la fel si cu trapta 1 , mentionez ca am pus ulei norma gl4 80w90, este din cauza uleiului trebuie schimbat ? Inainte nu aveam simptomele astea.
02-12-2015 04:12 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 671
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #2
RE: Intra greu treapta 2
pune un ulei 75w90 pentru cutii de viteze manuale.
02-12-2015 05:01 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,160
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #3
RE: Intra greu treapta 2
- Ce inseamna "am completat" ? Cat ai bagat ? Daca ai pus 200 gr. nu are nici o importanta (asta inseammna completat ... in cutie intra 2,2 l iar in cutia de transfer 2,7 l). Daca ai bagat 1 (un ) litru atunci poti spune ca ai scapat cutia fara ulei si asta poate cauza mari probleme. In acest caz trebuie depistat pe unde se pierde uleiul.
- Ce inseamna " la rece" ... daca era 0 (zero) grd . nu-i problema se intampla frecvent la toate masinile ... uleiul se ingroasa excesiv si cauzeaza miscarea mai greoaie a sincroanelor pe caneluri. In astfel de cazuri nu se recomanda fortarea levierului ci se asteapta ceva timp pana la incalzirea cutiei si totul revine la normal.
Este o solutie sa pui iarna un ulei mai fluid cum ti-a sugerat stimabilul Coman ... daca-ti da mana ...
Si la mine se intampla acest lucru la temperaturi scazute.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 02-12-2015 09:47 PM de ovidiu_nemteanu.)
02-12-2015 09:44 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
adriano93 Deconectat
Member
***

Mesaje: 68
Alăturat: Aug 2012
Mesaj: #4
RE: Intra greu treapta 2
(02-12-2015 09:44 PM)ovidiu_nemteanu Scris:  - Ce inseamna "am completat" ? Cat ai bagat ? Daca ai pus 200 gr. nu are nici o importanta (asta inseammna completat ... in cutie intra 2,2 l iar in cutia de transfer 2,7 l). Daca ai bagat 1 (un ) litru atunci poti spune ca ai scapat cutia fara ulei si asta poate cauza mari probleme. In acest caz trebuie depistat pe unde se pierde uleiul.
- Ce inseamna " la rece" ... daca era 0 (zero) grd . nu-i problema se intampla frecvent la toate masinile ... uleiul se ingroasa excesiv si cauzeaza miscarea mai greoaie a sincroanelor pe caneluri. In astfel de cazuri nu se recomanda fortarea levierului ci se asteapta ceva timp pana la incalzirea cutiei si totul revine la normal.
Este o solutie sa pui iarna un ulei mai fluid cum ti-a sugerat stimabilul Coman ... daca-ti da mana ...
Si la mine se intampla acest lucru la temperaturi scazute.

A intrat 1 litru, iar completarea s-a facut cu un ulei mai ieftin ceva gen la 15 lei sticla, ideea e ca nu a fost completata cutia de 3 sau 4 ani , iar acum am completat ca am zis sa pun pt orice eventualitate, dar repet inainte sa-i pun ulei intra bine in viteze, pe loc nu imi pune probleme intra lin, dar in mers pana se incalzeste, intra greu...nu le am cu mecanica sunt student nici prea multi bani nu am, v-am intreabat pentru ca stiu ca sunteti profesionisti pe mecanica.
Rece afara adica 4 grade atat sub 0 n-am prins, inteleg ce spuneti ca am avut simptoma asta iarna dar acum la rece nu ma lasa sa bag in viteza decat la turatii.
In cutia de transfer nu am completat.
Deci imi recomandati sa il dau jos de tot din cutie sa bag mai slab? 75w90?
03-12-2015 05:00 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 671
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #5
RE: Intra greu treapta 2
vezi pe unde curge mai intai, 1 litru lipsa in cutia de viteze e mutisor, nu cat sa o strice dar depaseste cota de atentie.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 03-12-2015 05:11 PM de comanr.)
03-12-2015 05:03 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 356
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #6
RE: Intra greu treapta 2
sef, 75w sau 80w la ulei nu inseamna ca e mai slab calitativ (desi poate fi), ci este un indice de viscozitate masurat la rece (bag sama ca la 0 grade C, dar pot gresi). Deci un ulei 75w va curge mai usor (va fi mai fluid) decat unul 80w, repet, la rece. Ca la 100 de grade C, ambele sunt la fel, au indice 90.

Acuma, fiind vorba de ulei de transmisie, calitatea acestuia oricum nu e nu stiu ce, si nici nu lucreaza in solicitari extraordinar de mari.

Exista si aici uleiuri sintetice si minerale, ca si la alea de motor. Eu la mine in masina am cel mai ieftin ulei de transmisie pe care l-am gasit, gen de ala de puneam in cutia de dacie. Tot din asta pun si pe lantul de la drujba. Acuma nu trebe sa te iei dupa mine, ca eu il schimb cam la doua revizii de motor si pe asta (gen 40k km).

Mie de ex. imi agata in treapata a 2-a de caraie de zici ca e raba, nu are a face cu uleiul. La tine daca a inceput de astea dupa ce ai bagat ulei, se poate sa fie si urmatoarea explicatie: fiind ulei putin in cutie inainte de completare (daca ai bagat un kil intreg), sincroanele blocau repede, nu exista transmisie prin viscozitatea uleiului, si nici alunecare lubrifiata intre conuri, nu agata nimic, cupleaza repede treapta.

Acuma daca ai bagat ulei la nivel, si din ala vascos la rece, asta transmite el insusi cuplu cand e rece si deci nefluid, si lucreaza impotriva sincroanelor care ar frana pinioanele in cutie.

S-ar putea sa isi revina daca pui ulei mai putin vascos, dar s-ar putea la fel de bine sa nu. Adica sigur ar merge daca ai pune ulei mai putin, dar nu recomand, in timp se duce dracu.

Daca ai bagat un kil in cutia de viteze, verifica si diferentialul spate, si, daca esti 4x4, cutia de transfer, diferentialul fata si cuplajul mecanic planetara stanga (astea toate au ulei care trebuie sa fie la nivel).

Spor.
03-12-2015 07:23 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 671
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #7
RE: Intra greu treapta 2
cu alte cuvinte uleiul nu tine loc de sincroane Big Grin
03-12-2015 07:47 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,160
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #8
RE: Intra greu treapta 2
Stimabile Adriano ca sa nu mai lungim vorba ... acum am inteles bine despre ce este vb. .... iti recomand, cu toata saracia ta de student, sa faci o revizie amanumtita a transmisiei, in primul rand sa se vada daca se pierde pe undeva uleiul (tind sa cred ca este vorba de mici scurgeri, normale, nesemnificative dar care s-au acumulat in timp ... inteleg ca nu s-a schimbat uleiul de multa vreme) dupa care sa se goleasca tot si sa se schimbe la : puntea fata 1,4 litrii ulei tip API GL-5 , cutie de viteze 2,2 litrii ulei tip API GL-4 (Castrol 95 de exemplu) , cutie de transfer 2,7 litrii, ulei tip API GL - 4, punte spate 2,9 litrii ulei tip API GL - 5 ( API este norma de clasificare a uleiului ). Nu trebuie un ulei exceptional, nu este o masina pretentioasa, exact cum a explicat si colegul G. Fery, cauta ceva convenabil ca pret ca operatiunea este destul de piparata avand in vedere cantitatea mare de ulei 9,2 litrii ... o galeata ....
Si apoi se va vedea .....
Apropos cu uleiul motor cum stai ? Ai verificat ?
03-12-2015 10:41 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
adriano93 Deconectat
Member
***

Mesaje: 68
Alăturat: Aug 2012
Mesaj: #9
RE: Intra greu treapta 2
(03-12-2015 10:41 PM)ovidiu_nemteanu Scris:  Stimabile Adriano ca sa nu mai lungim vorba ... acum am inteles bine despre ce este vb. .... iti recomand, cu toata saracia ta de student, sa faci o revizie amanumtita a transmisiei, in primul rand sa se vada daca se pierde pe undeva uleiul (tind sa cred ca este vorba de mici scurgeri, normale, nesemnificative dar care s-au acumulat in timp ... inteleg ca nu s-a schimbat uleiul de multa vreme) dupa care sa se goleasca tot si sa se schimbe la : puntea fata 1,4 litrii ulei tip API GL-5 , cutie de viteze 2,2 litrii ulei tip API GL-4 (Castrol 95 de exemplu) , cutie de transfer 2,7 litrii, ulei tip API GL - 4, punte spate 2,9 litrii ulei tip API GL - 5 ( API este norma de clasificare a uleiului ). Nu trebuie un ulei exceptional, nu este o masina pretentioasa, exact cum a explicat si colegul G. Fery, cauta ceva convenabil ca pret ca operatiunea este destul de piparata avand in vedere cantitatea mare de ulei 9,2 litrii ... o galeata ....
Si apoi se va vedea .....
Apropos cu uleiul motor cum stai ? Ai verificat ?



Singura pata de ulei care se vede pe sub mașină este pe la rulmentul de presiune de la cutie, căci se și aude un sunet când calc ambreiajul, o sa cumpăr mai întâi pt cutia de viteza, ulterior și pe celelalte recomandate.Vă mulțumesc, sper sa îi dau de cap!
04-12-2015 10:28 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,160
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #10
RE: Intra greu treapta 2
Cam cati Km are masina ta?
Cred ca ai mai multe probleme pe acolo:
1.- pata de ulei de sub masina poate proveni la fel de bine de la semeringul arborelui motor deci vine din motor dar evident poate fi si de la cutie ... se va vedea cand dai jos cutia si cred ca se va intampla destul de repede pentru ca ...
2.- sunetul pe care-l auzi cand calci ambreiajul tradeaza o uzura a rulmentului de presiune care nu este uns de nimic si nu se afla in cutia de viteze ... este pozitionat intre motor si cutie .... Dar cu ambreiajul cum stai? S-a mai scris pe aici cum se verifica ambreiajul ...
Patrunderea uleiului in zona care adaposteste ambreiajul (intre motor si cutie ) nu este buna pentru ca acest ulei poate fi angrenat pe placa de presiune si ambreiajul va patina si va pierde din randament .
04-12-2015 07:04 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
adriano93 Deconectat
Member
***

Mesaje: 68
Alăturat: Aug 2012
Mesaj: #11
RE: Intra greu treapta 2
Aveti dreptate, trebuie sa dau cutia jos pentru ca asa cum spunea cineva mai sus, am mers fara ulei, pierdut pe ici pe colo, s-a tocit sincron probabil, ca azi dupa ce am bagat ulei semi sintetic 75w90 mi s.a blocat cutia in marsaalier, apasam ambreiaj degeaba ca nu puteam sa scot maneta parca era infipta in marsalier, dupa am tras.o umpic cu alta masina in spate sa o deblochez, acum am facut ceva praf in cutie, ambreiajul nu isi face nici el treaba bine, mai patineaza si nu debraieaza cum trebuie dar din cutie e buba, am inteles, mi-a zis cineva sa nu fi stricat rulmentii din ea, eu acum merg cu ea dar agata treptele de viteza si refuza cateodata sa intre din prima in ele, la rece agata acum, inainte nu facea asta.Deci cu alte cuvinte o sa ma fac si cu ambreiaj nou si cu cutie reparata....mare atentie la pierderile de ulei ca nu e de gluma eu acum o platesc scump...
04-12-2015 08:58 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 356
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #12
RE: Intra greu treapta 2
Nu eram studenti non-mecanici si fara bani, acuma brusc se poate repara si cutia, schimba si ambreiajul?
04-12-2015 10:58 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,160
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #13
RE: Intra greu treapta 2
Probabil ca ai cumparat masina de ocazie ....
Nu ne-ai spus cati km are si daca este 4x4 ca sa mai incercam ceva pana o demontezi .
Eu tind sa cred ca problema vine mai curand de la ambreiaj. Nu ai spus daca se aud zgomote suspecte in cutie la rulare in orice viteza o fi ... te-ai referit doar la faptul ca nu intra prompt in viteze ceea ce se poate intampla in cazul in care ambreiajul nu decupleaza corespunzator. Decuplarea proasta poate fi cauzata si de cursa insuficienta facuta de rulmentul de presiune impins de o furca comandata de pompa de ambreiaj, pusa in lucru de pedala de ambreiaj ... trebuie verificat si asta .... ai lichid in rezervorul pompei de ambreiaj ? Cum lucreaza pedala de ambreiaj?
Ai grija pe mana cui dai masina daca te hotarasti s-o repari. Daca este vorba de 4x4 cutia este destul de complicata si trebuie un bun meserias.
04-12-2015 11:38 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,160
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #14
RE: Intra greu treapta 2
Vad ca nu doresti sa ne spui ce masina ai. Cu toate astea am sa-ti explic o procedura de deblocare mult mai simpla decat cea foarte camionagista pe care ai aplicat-o.
Valabil numai pentru masinile 4x4 care dispun de cutie de transfer. Cutia de transfer are 4 pozitii 2x4 , 4x4, N ( neutru ) si 4L ( adica 4x4 cu reductor).
Pentru deblocare sau mai simplu pentru verificarea mersului cutiei se procedeaza astfel : cu motorul oprit se trece cutia de transfer in pozitia N ( se impinge maneta mica spre botul masinii apoi la dreapta si din nou inainte pe jumatate ... sa nu intre in reductor 4L). Se porneste motorul indiferent in ce pozitie se afla cutia de viteze si se misca din maneta principala in orice viteza , evident masina stand pe loc. Se trece maneta in fiecare viteza , se tureaza motorul si se asculta functionarea cutiei ... se trece astfel prin toate vitezele inclusiv mersul in spate si se vace verificarea.

NUMAI PENTRU INCEPATORI

Daca din varii motive nu se mai poate schimba viteza in mers ( de cele mai multe ori cedeaza ambreiajul ) se procedeaza astfel : se pozitioneaza automobilul intr-o panta usoara (ma refer la cazul in care te aflii pe sosea). Cu motorul oprit se introduce in viteza 3 ( cea care asigura un cuplu suficient de bun si o viteza acceptabila ) de regula se poate acest lucru (daca cutia este teapana nu se forteaza excesiv maneta ci se misca putin masina dar nu prin tractare care poate forta excesiv cutia si diferentialul); se porneste masina cu demarorul si putina acceleratie ... drumul inclinat va permite ca masina sa porneasca direct din viteza 3 .... se merge asa sub rezerva opririi pana la cel mai apropiat service. Daca te gasesti in oras se foloseste viteza 2 pentru ca sigur vei fi fortat sa opresti evident cu oprirea motorului. Pornirea se face tot direct din demaror.
05-12-2015 07:10 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
adriano93 Deconectat
Member
***

Mesaje: 68
Alăturat: Aug 2012
Mesaj: #15
RE: Intra greu treapta 2
(05-12-2015 07:10 PM)ovidiu_nemteanu Scris:  Vad ca nu doresti sa ne spui ce masina ai. Cu toate astea am sa-ti explic o procedura de deblocare mult mai simpla decat cea foarte camionagista pe care ai aplicat-o.
Valabil numai pentru masinile 4x4 care dispun de cutie de transfer. Cutia de transfer are 4 pozitii 2x4 , 4x4, N ( neutru ) si 4L ( adica 4x4 cu reductor).
Pentru deblocare sau mai simplu pentru verificarea mersului cutiei se procedeaza astfel : cu motorul oprit se trece cutia de transfer in pozitia N ( se impinge maneta mica spre botul masinii apoi la dreapta si din nou inainte pe jumatate ... sa nu intre in reductor 4L). Se porneste motorul indiferent in ce pozitie se afla cutia de viteze si se misca din maneta principala in orice viteza , evident masina stand pe loc. Se trece maneta in fiecare viteza , se tureaza motorul si se asculta functionarea cutiei ... se trece astfel prin toate vitezele inclusiv mersul in spate si se vace verificarea.

NUMAI PENTRU INCEPATORI

Daca din varii motive nu se mai poate schimba viteza in mers ( de cele mai multe ori cedeaza ambreiajul ) se procedeaza astfel : se pozitioneaza automobilul intr-o panta usoara (ma refer la cazul in care te aflii pe sosea). Cu motorul oprit se introduce in viteza 3 ( cea care asigura un cuplu suficient de bun si o viteza acceptabila ) de regula se poate acest lucru (daca cutia este teapana nu se forteaza excesiv maneta ci se misca putin masina dar nu prin tractare care poate forta excesiv cutia si diferentialul); se porneste masina cu demarorul si putina acceleratie ... drumul inclinat va permite ca masina sa porneasca direct din viteza 3 .... se merge asa sub rezerva opririi pana la cel mai apropiat service. Daca te gasesti in oras se foloseste viteza 2 pentru ca sigur vei fi fortat sa opresti evident cu oprirea motorului. Pornirea se face tot direct din demaror.

Masina are 164 mii km e 4x4 se aud zgomote în cutie am filmat dar nu știu Cum sa postez filmarea ...se aude f ciudat cutia dacă îmi dați o adresa de mail va pot posta acolo vidéo ul.

(05-12-2015 07:10 PM)ovidiu_nemteanu Scris:  Vad ca nu doresti sa ne spui ce masina ai. Cu toate astea am sa-ti explic o procedura de deblocare mult mai simpla decat cea foarte camionagista pe care ai aplicat-o.
Valabil numai pentru masinile 4x4 care dispun de cutie de transfer. Cutia de transfer are 4 pozitii 2x4 , 4x4, N ( neutru ) si 4L ( adica 4x4 cu reductor).
Pentru deblocare sau mai simplu pentru verificarea mersului cutiei se procedeaza astfel : cu motorul oprit se trece cutia de transfer in pozitia N ( se impinge maneta mica spre botul masinii apoi la dreapta si din nou inainte pe jumatate ... sa nu intre in reductor 4L). Se porneste motorul indiferent in ce pozitie se afla cutia de viteze si se misca din maneta principala in orice viteza , evident masina stand pe loc. Se trece maneta in fiecare viteza , se tureaza motorul si se asculta functionarea cutiei ... se trece astfel prin toate vitezele inclusiv mersul in spate si se vace verificarea.

NUMAI PENTRU INCEPATORI

Daca din varii motive nu se mai poate schimba viteza in mers ( de cele mai multe ori cedeaza ambreiajul ) se procedeaza astfel : se pozitioneaza automobilul intr-o panta usoara (ma refer la cazul in care te aflii pe sosea). Cu motorul oprit se introduce in viteza 3 ( cea care asigura un cuplu suficient de bun si o viteza acceptabila ) de regula se poate acest lucru (daca cutia este teapana nu se forteaza excesiv maneta ci se misca putin masina dar nu prin tractare care poate forta excesiv cutia si diferentialul); se porneste masina cu demarorul si putina acceleratie ... drumul inclinat va permite ca masina sa porneasca direct din viteza 3 .... se merge asa sub rezerva opririi pana la cel mai apropiat service. Daca te gasesti in oras se foloseste viteza 2 pentru ca sigur vei fi fortat sa opresti evident cu oprirea motorului. Pornirea se face tot direct din demaror.

Masina are 164 mii km e 4x4 se aud zgomote în cutie am filmat dar nu știu Cum sa postez filmarea ...se aude f ciudat cutia dacă îmi dați o adresa de mail va pot posta acolo vidéo ul.

(04-12-2015 10:58 PM)gfery Scris:  Nu eram studenti non-mecanici si fara bani, acuma brusc se poate repara si cutia, schimba si ambreiajul?

Eu am pus o intrebare ca sa fiu ajutat daca exsita bunavointa, nu sa fiu luat la misto, pentru tine special iti spun ca da e adevarat sunt stutent nu stiam cum sta treaba , dupa am vbit cu el meu tata si el nu dorea sa mai bag bani in ea.dar la insistentele mele cred ca merita sa bag, asa am devenit student cu bani de reparatie stimabile gfery
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 06-12-2015 04:26 PM de adriano93.)
06-12-2015 04:21 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 671
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #16
RE: Intra greu treapta 2
vezi ca era cineva care dezmembreaza, ia o cutie si o montezi, cred ca iesi cel mai ieftin si e cel mai rapid.
06-12-2015 04:28 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
adriano93 Deconectat
Member
***

Mesaje: 68
Alăturat: Aug 2012
Mesaj: #17
RE: Intra greu treapta 2
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 06-12-2015 04:35 PM de adriano93.)
06-12-2015 04:32 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,160
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #18
RE: Intra greu treapta 2
Nu stiu daca acest site primeste clipuri parca nu am vazut.
Daca ai zgomote in cutie situatia este cam clara. De regula rulmentii cedeaza in primul rand ... nu stiu daca au mai fost probleme cu asa ceva pe aici. 160 K este putin pentru o cutie moderna probabil s-a exploatat din greu sau .... simpla neglijenta si pierderea masiva de ulei.
Repede la reparatii si daca tot demontezi fa o fapta buna de care nu-ti va parea rau .... schimba tot de acolo adica placa de presiune, disc ambreiaj, rulment de presiune ... pune lucruri de calitate de preferinta Mitshubishi (s-a scris ca merge de la camioneta L200 dar nu stiu ce coduri ) ... s-a mai scris despre asta pe aici ...
Succes
06-12-2015 04:55 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
adriano93 Deconectat
Member
***

Mesaje: 68
Alăturat: Aug 2012
Mesaj: #19
RE: Intra greu treapta 2
Nu știu ce să zic ca are mașină ,dar astăzi când am mers cu da parcă nimic nu s.a întâmplat acum intră bine înafară de treaptă 3 care agață f puțin, de zumzăit cutia nu mai face așa rău, chiar nu știu, v.am trimis un pm poate va da.ți dumneavoastră seama, eu cred ca ar fi decât ambreiajul acum nu știu ce să mai zic,deocamdata nu am găsit p nimeni să o desfac .
07-12-2015 11:16 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,160
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #20
RE: Intra greu treapta 2
Am primit PM - ul am vazut filmuletul, am raspuns. Ceva ( o frecare ciudata ) se aude in treptele 1 si 2 si parca dispare in 3.
Te rog sa aplici metoda pe care am indicat-o mai sus cu cutia de transfer in pozitia N sa se auda mai bine ( fara zgomotul de rulaj si trecuta prin toate treptele - nu-ti fie frica ca nu se intampla nimic, numai sa fi sigur in N, si sa fie si mai sigur calca ambreiajul la introducerea in viteza dupa care eliberezi si turezi, la schimbare poti apasa putin pe ambreiaj, dupa care dai turatie sa se invarta cutia ), inregistreaza si apoi sa vedem.
Oricum rulmentul de presiune de la ambreiaj fluiera clar - este uzat si este posibil sa se intample ceva si cu placa de presiune ( diafragma fisurata sau chiar rupta si atunci face zgomote dubioase si blocaje ).
07-12-2015 02:14 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 2 Musafir(i)

Powered by MyBBRomania.net