Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 1 voturi - 5 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999
Autor Mesaj
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #1
Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999
Vara mi-am petrecut-o impreuna cu un Porsche 986 Boxster, transmisie automata, o bijuterie cu roti. Chiar daca e fabricatie 1999, masina se prezinta intr-o stare impecabila, 70.000 mile, adusa din California. Ca si dotari este peste media actuala din 2015.
Fiind prima mea decapotabila, m-am indragostit pe loc de senzatia de a conduce in acest mod, iar peste 90% din timp am condus-o doar decapotata.
Se comporta foarte bine pe sosea, e cea mai stabila masina condusa de mine pana acum si ofera cele mai neasteptate senzatii la volan.
Chiar daca are doar 204CP si 245Nm, parcurge 0-100 in aproximativ 6 secunde, fiind ajutata de greutatea de 1200kg.
Motorul 6 cilindrii boxter e demential, are un sunet superb si se afla amplasat imediat in spatele scaunelor, astfel oferind portbagaj atat in fata cat si in spate.
Ca si consum, extern 8-10%, Bucuresti 15-18%.
Va circula in continuare cu numerele de California, i-am facut ITP la RAR valabil 2 ani si RCA pe seria de sasiu, tocmai i-a expirat asigurarea de America.


Fişier(e) ataşate Thumbnail(uri)
İmage İmage İmage İmage
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 11-09-2015 11:37 AM de LAwR.)
11-09-2015 11:34 AM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #2
RE: Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999
foarte faina masinuta, bravo, am gasit si eu una la un moment dat insa era cotineata de soareci, era abandonata intr un parc in galati, nu ne am inteles cu omu.

in perioada aceea am studiat mult motorizarile de pe boxer, au avut probleme la greu cu distributia pe lant, ceda ceva la ea si se facea zob motorul, nu toate doar primii ani de productie, exista si un kit care se schimba ca sa fii sigur ca nu cade motorul, incredibil cum si cei de la porsche dau buleala uneori, asa se intampla cand perioadele de testare sant mici si cand furnizorii sant globali, nu ai control.
18-09-2015 05:57 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #3
RE: Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999
Mersi.

A mea a fost candva un cuib pentru veverite. Am gasit motorul plin de nuci. Foarte ordonate si curate, nimic ros, nu au facut nici macar o cacareaza. Doar depozit de nuci.

Nu stiu nimic de problema, am citit si eu mult despre model. Al meu merge foarte bine, nimic suspect.


Fişier(e) ataşate Thumbnail(uri)
İmage İmage İmage İmage
19-09-2015 02:41 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 358
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #4
RE: Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999
cum e sa lucrezi ceva la motorul asta? e chiar asa de inghesuit cum se vede in poze? trebe dat jos motoru ca sa schimbi o bujie? e mai rau ca la oltcit?
19-09-2015 07:37 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #5
RE: Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999
da, e mult mai rau ca la oltcit, stii si tu ca placerile vin la pachet cu multa bataie de cap Big Grin
19-09-2015 09:46 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #6
RE: Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999
Pare inghesuit dar nu e deloc asa. Ai acces destul de usor la orice ai nevoie, prin 3 locuri:
1-cel din poza;
2-pe sub masina;
3-prin spatele scaunelor.

Bujiile ca tot le-ai dat exemplu,se schimba fara problema (le-am schimbat) daca esti mai slabut, te bagi sub masina si in cateva minute le-ai schimbat, fara sa demontezi nimic. Daca nu, o ridici pe cric sau elevator. 3 pe o parte, 3 pe cealalta.
Cureaua de accesorii (schimbata), pompa apa, restul de role si nebunii le schimbi prin spatele scaunelor, se desface un panou si ai acces la toate astea.
Poza de pe net:


Fişier(e) ataşate Thumbnail(uri)
İmage
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 19-09-2015 10:38 PM de LAwR.)
19-09-2015 10:34 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #7
RE: Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999
sa nu exageram, e masina nemteasca, totu i gandit, teoreticBig Grin.

acuma nici o bucurie nu este ca la logan Big Grin, dar na, obrazul subtire se tine cu cheltuialaBig Grin
19-09-2015 10:58 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #8
RE: Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999
Multe maruntisuri care ar termina psihic pe multi:

-Luneta de plastic era crapata (originala pe masina), m-a costat vreo 350 ron sa o inlocuiesc. S-a descusut si s-a cusut alta bucata de material din asta transparent.
-Sistemul audio era mort, dupa cateva masuratori am ajuns la concluzia ca amplificatorul e decedat, asa ca l-am dus la reparat, schimbat finalii si inca ceva rezistente prin interior = 250 ron, asteptat 3 saptamani dupa piese.
-Inchiderea centralizata foarte nasoala, pana acum am identificat si remediat 3 probleme: senzorul de la sofer nu detecta cand era usa deschisa si nu tinea geamul jos, i-am improvizat un senzor care e mai teapan decat ce a avut initial. Motorasul de la usa pasagerului era ars, am luat altul de la dezmembrari din UK. Alt motoras defect, care blocheaza manetele de la capota/portbagaj. Si inca nu am rezolvat-o, imi da eroarea ca nu poate atinge pozitia deschis desi totul e ok in momentul de fata. Am capitulat pt moment, o inchid din cheie, merge doar descuiata din telecomanda.
-Debitmetrul decedat, 700 ron inlocuirea lui.
-Mi s-a fisurat de cateva zile vasul de la antigel (problema comuna), am incercat sa il lipesc cu sudura plastica, peste ea am pus poxipol, peste poxipol silicon rosu. Degeaba, se creaza presiune prea mare si cedeaza. Acum sunt in cautarea unui vas.
-Plafoniera/blocul care are rol si de andocare a soft-topului avea prinderile macinate, era prins la misto cu dublu-adeziva. I-am improvizat niste prinderi cu niste suruburi de rigips, filet foarte lat, tine mai bine decat era original.
-I-am dat un polish.
-Imi bate ceva pe spate, 4 mecanici, 4 service-uri diferite, nimeni nu a gasit ce ar avea, totul pare impecabil, dupa niste cautari pe net am dat tot de o problema comuna, niste brate superioare au in capete o prindere mai ciudata gen rulment in bucsa, iar vaselina din rulment se pierde, astfel aparand zgomotul la gropi/drum denivelat. Daca tragi de brate sunt tepene pt ca bucsele n-au nicio problema, doar rulmentul intern. Nu deranjeaza cu nimic, nu afecteaza cu nimic functionalitatea, doar zgomotul e enervant. Costa vreo 700 ron/bucata, o sa le comand curand.
-Geamul oglinzii sofer era spart si solutie romaneasca probabil: taiat oglinda clasica dupa forma si lipita cu silicon peste geamul spart. Am comandat din UK oglinda wide, care include si punctul mort. Alta viata!
-Separatorul aer-ulei avea o mica gaura in membrana de cauciuc, desfacut si lipit membrana, nu cred sa mai faca probleme in acelasi loc curand. Imi aprindea din cand in cand (la forja) check engine pe motivul ca pierde vacuum pe undeva.
-Becul de la airbag e aprins, (initial becul era ars) verificat toti senzorii si pungile, totul e in regula. Incercat 5 testere, niciunul nu imi citeste modulul de airbag. Mai insist ...
-Claxonul era al dracului de sensibil si uneori claxona si cand viram mai strans (problema comuna) se macina niste bucse de cauciuc care tine modulul lipit de restul volanului si care culiseaza putin cand se apasa pe claxon sa faca contact. Rezolvat cu niste distantieri din dublu-adeziva buretata, nu mai are moarte.
-Montat o camera de filmat traficul si detector radar Beltronics RX65 (ce fac la toate masinile).
-Revizie, ulei (Mobil1 0W40) + toate filtrele (aer, benzina, ulei, polen), curea accesorii, bujii.

Probabil au mai fost maruntisuri, atat imi aduc aminte acum. In rest masina e impecabila tehnic, pot spune ca e mult peste asteptari, cred ca e cea mai impecabila masina cumparata din punct de vedere tehnic. Avea uleiul si filtrele de maxim 5.000km schimbate, de asemenea bujiile au mai fost schimbate de curand, cureaua de accesorii asemenea, discurile de frana, placutele, niste bucse pe spate (probabil din cauza zgomotului amintit anterior, au crezut ca sunt bucse), bateria.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 19-09-2015 11:37 PM de LAwR.)
19-09-2015 11:25 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #9
RE: Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999
daca era cutie manuala pot sa zic ca te sunam pentru masina asta.

aici cate ceva despre bubele motoarelor astea, pacat pentru ca un boxer e cel mai echilibrat motor ever.

http://www.pelicanparts.com/techarticles...ilures.htm
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 20-09-2015 08:19 AM de comanr.)
20-09-2015 08:15 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #10
RE: Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999
Daca era manuala, nu o mai luam Smile)
M-am saturat de manuale, nu le mai suport.

Daca te intereseaza manuala, vezi ca e unul la Iasi, putin cam suspect ca aspect si pret, dar poate merita vazut. Avand in vedere ca se cam termina sezonul de rulat decapotat, poate lasa la un pret mai bun.
http://olx.ro/oferta/porsche-boxster-ID2...e83394e4e6
Motoarele astea 2.5l sunt euro 2, taxa fixa de vreo 1000 euro daca vrei sa o si inmatriculezi pe numele tau. Urmatoarele motoare puse dupa anul 2000: 2.7 si 3.2 sunt euro 3, taxa de pe la 1800 euro in sus.

Asta l-am citit. Doar problema la Air-Oil Separator la motorul meu am regasit-o pana acum, e explicata putin mai sus. In rest nicio scurgere de ulei, nivelul e constant pe joja din iulie cand i-am facut schimbul pana acum, desi si-a luar forja la greu, pt ca motorul o cere.
In schimb am o foarte mica scurgere pe la semeringul planetarei dreapta, partea care iasa din cutie. Pierde foarte putin, nu necesita schimbat urgent.
Inca nu stiu ce sa fac cu masina, daca sa ma apuc de investi serios in ea sau sa o dau si sa achizitionez 987-le, adica urmatoarea generatie de Boxster +2005. Ultimul model, 981 +2010, parca e prea scump, nu as da +30.000euro pe unul SH.
Un lucru e clar, m-a prins maxim febra Boxsterului. In nicio alta masina nu m-am simtit precum la volanul lui.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 20-09-2015 01:16 PM de LAwR.)
20-09-2015 01:07 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #11
RE: Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999
e o tiganie dubioasa rau aia cu flacari si extrem de departe ca pret.
20-09-2015 03:22 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #12
RE: Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999
Am montat o camera pt marsarier deasupra nr de inmatriculare, intre iluminatoare + ecran LCD pentru ea.
Am pozat si detectorul radar + camera pt trafic. Cablul de la detector e lasat astfel doar provizoriu.


Fişier(e) ataşate Thumbnail(uri)
İmage İmage İmage İmage İmage İmage İmage
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 22-09-2015 01:15 PM de LAwR.)
22-09-2015 01:15 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #13
RE: Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999
Placerea de a conduce decapotat nu dispare nici macar la sfarsitul lui decembrie.

Masina se comporta in continuare impecabil. I-am schimbat si cele doua brate de pe spate care aveau un troncanit, le-am gasit la 350 ron/bucata (jumatate fata de oferta initiala) + 50 ron montajul. Am shimbat si vasul de antigel, comandat din UK de la un Boxster 2004 3.2l donator, aproximativ 300 ron. M-am ales si cu alte piese de rezerva pentru ca mi-a trimis ansamblul complet, inclusiv senzorul de nivel, busonul model mai nou, traseul de la ulei, etc.


Fişier(e) ataşate Thumbnail(uri)
İmage
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 28-12-2015 02:04 AM de LAwR.)
28-12-2015 01:56 AM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #14
RE: Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999
Frumoasa poza ...
Lasa-ne cu avionu'
28-12-2015 07:13 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #15
RE: Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999
Pe perioada zapezii a stat cuminte in parcarea subterana.

İmage

Apoi m-am apucat din nou de ea:

Jante Radius Porsche 18", 8.5J fata, 10J spate +5mm distantier spate, culoare Candy Red;
Capace centrale jante negru lucios + sigla Porsche color;
Capacele valve tot negre + sigla Porsche
Anvelope vara noi Continental ContiSportContact 225/40/18 fata 265/35/18 spate.

İmage İmage İmage İmage İmage


Dezmortit admisia, eliminat 4 elemente care contribuiau la reducerea sunetului pentru respectarea normelor, respectiv 3 rezonatoare si buretele fonic de pe filtrul de aer. Potrivit testelor Dino efectuate de catre altii, astfel se mai castiga si 5CP + 4Nm.
Dar sunetul e DEMENTIAL dupa procedura asta. Suna a PORSCHE cand o accelerez Big Grin La mers normal, nu e nicio diferenta fata de inainte. Mai trebuie sa ma ocup putin si de evacuare, pe viitor.

İmage İmage

Urmeaza si altele! Smile
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 01-03-2016 12:33 AM de LAwR.)
01-03-2016 12:32 AM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Posibile subiecte înrudite...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizualizări: Ultimul mesaj
  Porsche Cayenne Turbo 2007 4.5l V8 450CP LAwR 31 12,043 14-12-2013 01:29 AM
Ultimul mesaj: LAwR

Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)

Powered by MyBBRomania.net