Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De ce am cumparat/am cumpara Hover?
Autor Mesaj
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 670
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #1
De ce am cumparat/am cumpara Hover?
stii care e avantajul unui Hover?

faptul ca piesele sale de schimb chinezesti vor fi intotdeauna originale Big Grin
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 14-12-2014 12:33 AM de LAwR.)
05-12-2014 11:55 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 352
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #2
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
ba asta e deja invechita...

cine stie unde gasesc voleex c50?
06-12-2014 10:00 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 670
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #3
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
la bulgari?
07-12-2014 12:47 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 352
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #4
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
au aia un marketing fix ca alexandrosu la noi, le mere situ din parti. Nu poti sa iti dai seama de nimic de acolo.

Eu am inteles ca se vinde C30 la bulgari, da' cica au sistat productia. Chiar si asa, eu caut C50 ca e o limuzina eleganta Big Grin
07-12-2014 03:00 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 670
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #5
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
nu stiu daca as lua asa ceva, mai gandeste te, cat costa?
07-12-2014 03:16 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 352
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #6
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
pai asta era si intrebarea, cat costa?

ca la ce dotari are si ce motorizare, parca un 10-12 mii de noua nu e mult - plus ca ar trebui sa apara si second, probabil muuuult mai ieftin

ai vazut C70 ce cur de S-klasse are?
07-12-2014 07:59 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 670
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #7
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
n am vazut da am deja o kinezarie, nu zic ca nu s multumit de atelaj dar ca masina mica sigur nu as lua o kinezarie.
07-12-2014 08:03 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,014
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #8
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
Daca vrei "limuzina eleganta", cu 10-12.000 iei un A8, seria 7 , chiar un S dupa 2006 daca cauti putin... Cum naiba sa-i dai pe voolex. Iei originalul, nu o chinezarie care seamana cu ceva bun.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 07-12-2014 11:12 PM de LAwR.)
07-12-2014 11:10 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 670
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #9
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
bune si alea daca s ieftine, uneori o chinezarie noua e mai buna decat un lucru nemtesc uzat sau lovit pe deasupra, depinde de situatie, cert e ca odata ce ai avut si altceva inafara de chinezarie iti dai seama de diferentele de calitate.
08-12-2014 12:43 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 352
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #10
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
io masina germana nu imi mai iau cat traiesc... am avut 2.0 tdi pe chrysler luat de nou, dupa 20k km a inceput sa consume antigel, de la schimb la schimb completam minim 1l de ulei, etc. M-am uitat in cartea masinii, scria ca un consum de ulei de pana la 1l la 1000 de km este de asteptat in anumite conditii. Ba esti nebun, nici raba nu consuma atat ulei. Si daca ma dadeam la ea pe autostrada, la peco trebuia sa bag si ulei cand faceam plinul. Macar ca mergeau in locuri diferite in motor, ca altfel zici ca era drujba.
Scria pe masina CRDI, dar era tot pumpe duse (un injector e undeva pe la 600 de euro). Au avut curajul aia de la Chrysler sa ceara 1500 de lei pe o revizie, le-am dat flit.

Asta ca sa nu incep cu preturile la masini. Deci slabiti-ma cu tehnologie germana ramasa in urma cu 2 generatii cel putin fata de japonezi si italieni la motoare, dar preturi cel putin duble. Am avut common rail pe un "jaf" de kia in 2006, la passat a trebuit sa vina 2007 toamna ca sa fie disponibil. La fiat (care de fapt au si inventat CR-ul) era de prin 2003.

Si daca deschid subiectul costurilor de intretinere, deja o dam in sf-uri. Cum ma sa coste 10k de lei injectoarele la V6 3.0tdi? cum ma sa coste 3000 de euro turbina la motorul ala, ca vezi doamne vanele de la geometria variabila sunt capsate si nu se pot demonta pentru curatare? Am desfacut un haion de Polo odata, masina dupa 2004, automatizarea de inchidere centralizata era facuta cu integrate MMC, alea erau miezul prin 1970.

Nu ma porniti cu slogane de alea ca "das auto" and shit ca e nasol de tot.

Deci oricand dau bani pe o masina chinezeasca cinstita, la care cat dai atata primesti, decat avioanele germane supraevaluate grosolan, cu tehnologie depasita, cu consumuri cretine de combustibil samd.
08-12-2014 09:24 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 670
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #11
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
eu nu am nici o masina germana dar exista masini mai bune decat cele kinezesti, asta la modul serios vorbind .
08-12-2014 10:38 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 352
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #12
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
desigur ca exista, nici nu poate fi vorba sa nu fie, problema e intotdeauna de raport calitate-pret, unde am gasit ca germanii iti dau fix pedala, pe cand s-ar putea ca chinezariile sa fie mai cinstite din punctul asta de vedere.

take de exemplu hoverul nostru: nu zic cat costa second, ca acolo intervine si perceptia subiectiva a omului; dar la unde era pozitionat pe piata de nou, eu zic ca era un pret cinstit la 15-16k euro, chiar asa cu toate minusurile pe care fara indoiala ca le are, decat de exmplu un touareg de vreo 40k minim.
Nu discut ca touaregul nu e mai bun, este fara indoiala, dar este de minim 3 ori, ca sa se coreleze cu pretul?

Daca discutam de second hand, deja e sf. Pai cu banii de un hover ok (5-6k) nu iti iei hilux sau l200 decat max ceva de prin 1997, cu 200k km in el, sau ceva cu volan pe dreapta.
09-12-2014 08:18 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 670
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #13
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
asa e totusi ar trebui sa realizezi ca multe din hovere traiesc doar din cauza utilizatorilor care stiu sa le ingrijeasca, nu din cauza ca ar fi cine stie ce scule, calitatea costa exponential, adica pentru un lucru cu 30% mai bun poti plati de 5-6 ori mai mult, asa e peste tot, si eu ma bucur ca exista hover.
09-12-2014 08:35 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,014
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #14
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
gfery, daca te urci intr-un Touareg, mai dai si cateva ture, eventual cateva sute/mii de km iar apoi te pui din nou in Hover, iti garantez ca o sa te simti ca tipul din reclama in care se intoarce cu benzina si ii da foc masinii lui din camp. E imposibil sa compari aceste doua masini. Pana de curand am avut Cayenne Turbo, care ca si platforma e un Touareg doar ca ridicat la rangul extrem la acea vreme, 150.000 euro (nu a existat alt suv mai scump in 2007) si din acel moment nu am mai pus piciorul in Hover, l-am dat socrului meu (am mai mers si cu altele, dar Cayenne-ul mi-a pus capac). Da, Touareg este cu multe clase peste Hover si pretul este justificat. Tu aproape ca faci comparatie intre o garsoniera din ferentari si o vila din Snagov. In ambele poti sa locuiesti, dar difera "putin" conditiile.

In acest moment, cu banii cu care mi-as fi luat un Hover, am achitizionat Jeep Grand Cherokee WJ care de asemenea este net superior Hoverului din toate punctele de vedere. Gasesti destule masini mai bune, in banii astia.

Hoverul e cea mai ok masina de cumparat SH doar daca nu ai mai avut altceva, nu ai multe cunostinte in domeniu si tot ce conteaza pentru tine este sa fie un SUV cat mai nou, cu cat mai putini km. Asta aveam si eu in cap cand l-am luat. Nu gasesti alta mai noua in banii aia. Acum am cu totul o alta mentalitate si prefer WJ-ul meu din 2000 care e sufragerie cu roti si merge pe aproape oriunde, in orice conditii. Se pot compara strict din prisma pretului, nimic altceva.
De asemenea Hoverul era cel mai ieftin SUV nou, deci l-au cumparat persoanele care nu au avut mai multi bani de altceva nou sau nu au vrut sa aiba rate prea mari. Garantat cine a avut bani de Touareg, nu si-a luat Hover. Aceeasi poveste in cazul oricarei masini ieftine, indiferent de clasa ei. Hai sa comparam masinile de la acelasi nivel al pretului, nu castane cu avioane. In comparatie Hover-Duster (prima generatie), Hoverul se pisa pe Duster. Acum Dusterul s-a dus inainte, GWM nu mai exista pe la noi de ani buni si nici nu cred ca or sa se puna din nou pe picioare.

PS: de cand Chrysler e masina nemteasca? O avea piese si componente in comun, dar tara aia condusa de Barack Obama nu se numeste "Nemtia" Smile
PS2 : in orice manual la absolut orice masina se specifica faptul ca poate sa consume pana la 1l ulei la 1000 sau 1500 km. De asemenea orice masina consuma ulei, mai mult sau mai putin. Uneori nu se vede la joja pentru ca in timp uleiul se poate dilua cu benzina si se mentine sau chiar creste nivelul (lucru valabil la cei care conduc batraneste). Dar daca dai cativa km la turatie foarte ridicata, benzina din ulei se evapora si vezi nivelul real.

Suntem offtopic, putem face un subiect nou daca se doreste continuarea discutiei.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 11-12-2014 01:09 AM de LAwR.)
11-12-2014 12:47 AM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 670
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #15
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
eu apreciez hover ca masina de teren nicidecum ca SUV, pentru ca poate face niste lucruri pe care un suv nu le poate face, e un animal diferit insa noile model de hover sant niste gunoaie siniste, nici masina de teren nu sant si nici suv.
11-12-2014 09:57 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
dstelian Deconectat
Member
***

Mesaje: 240
Alăturat: Nov 2012
Mesaj: #16
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
Dupa atatia ani voi inca incercati comparatii intre hover si alte marci/modele? Este o masina mare....fiabila si la un pret corect. Pentru pretentiosi au aparut x'urile, chayene si alte monstruozitati tehnologice. Din punctul meu de vedere, de altfel si motivul real pentru care mi-am luat alt hover este cel al costurilor de intretinere, care raportat la cele ce pot face masina...este super bun. Am fost cu ele prin zapada,prin noroaie, pe teren mediu accidentat...adica in regim de utilizare normal pentru masina....si este suficient, isi face treaba cu succes pentru ce a fost conceputa. De ex, la hyundaiul sotiei, ultima revizie a costat peste 1400 euro, masina a ajuns la 90k km...inlocuire amortizoare, bobina inductie...bujii curele pompa placute frana etc...pe cand la hoverachele nou...la aceiasi suma am schimbat exagerat de multe, printre care si cutia, ambreiaj, mi-a ramas de facut un tratament anticoroziv si de insonorizat portiele. Fiecare alege ce-si permite...dar cand poti cara doua butoaie de 220l in aceiasi masina, sau cand poti pleca in concediu cu sifonierul dupa tine plus saci de acareturi si jucarii....si asta la pret de logan....
12-12-2014 07:20 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,139
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #17
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
Bravo Stelian imi place cum gandesti problema ...
Ce sa mai zic eu ... cum sa nu cumperi o astfel de masina cu 8000 eur cu tot cu TVA la zero Km (va dati seama ca a costat cca 6000 eur ... restul taxe la stat) . Cand am vazut-o in parcul Tiriac Leasing am zis "fie ce o fi dar asta-i a mea" ... si am umblat vreo luna s-o pot lua .... am facut 5 calatorii de la Piatra Nt. la Bucuresti ... ce sa-i faci ... birocratia romaneasca
Eu sunt foarte multumit ... exact cum spunea colegul DStelian .... vis-a-vis de raportul calitate /pret ....

P.S.
Am rugamintea ca stimabilul Lawr sa faca un topic cu aceasta chestiune ...." De ce am cumpara un Hover? "
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 12-12-2014 09:23 AM de ovidiu_nemteanu.)
12-12-2014 09:18 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 352
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #18
RE: distributie hover 2.4i ohc 16V(DIY timming belt)
@Lawr:

1. Daca la Hover ii zici "SUV", e clar ca nu suntem in acelasi segment de consumatori. Eu pun pariu pe ce vrei tu ca nu vii cu Cayenne-ul dupa mine pe unde merg cu Hoverul. Si nu pentru ca nu poate (desi clar nu poate), ci pentru ca sapca de bani pe care ai dat-o pe masina aia iti interzice sa o scoti de pe asfalt, ce sa mai zic de padure si munti. Daca o zgarii, esti pa, te costa ochii din cap, nu mai zic de suspendari, bolovani, etc.

2. Corect, toate masinile au trecut in carte consum de ulei, dar numai una din multele mele masini chiar respecta chestia asta cu strasnicie. Hint: nu era una japoneza. Iar antigel n-am reusit sa fac sa consume nici o alta masina. Si aia pe forumuri zicea sa ma obisnuiesc ca asa e toate si ca e pretul care trebuie platit pentru "calitatea germana". Nu zic, daca costa 5000, era o chestie. Dar nu la 30k, hell no.

Argumentul meu nu e de calitate, ci strict de pret vs calitate, care de obicei la marcile premium nu se justifica, cu corolar ca la marcile germane nu se justifica nici macar la alea ne-premium. Eu am umblat o luna in 50 de dezmembrari sa gasesc un singur Fiat, toti aveau numai Audi-VW-BMW. De ce oare, de aia ca sunt multe pe strada, sau au nevoie grava de piese de schimb care sunt si ele nesimit de scumpe la toate marcile astea?

ps. Jeep-ul tau e ieftin dintr-un singur motiv: si anume ca are un motor enorm, care (desi tu ai gasit o metoda de a ocoli chestia asta) il face sa fie nerentabil in mod obisnuit. Nu-l aduce in argument, ca pretul nu e unul real, decat in RO, unde numai impozitul ar merge catre 8-9000 de ron daca nu gresesc. Nu mai vorbesc de RCA daca mosul din acte ai fi tu de fapt. Jeep Grand Cherokee nou costa catre 70k euro, despre ce vorbim aici?

ps2. Tot supusii lui Obama ti-au facut si Jeep-ul, si Mustangul ala, Chryslerul ce are, pute? Eu m-am referit strict la motorizarea de VW ca sa demonstrez ca VAG face motoare de kk la preturi nesimtite.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 13-12-2014 07:16 AM de gfery.)
13-12-2014 07:13 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,014
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #19
De ce am cumparat/am cumpara Hover?
Mutat subiectele de aici.

http://www.gwm-club.ro/forum/showthread....178&page=3
14-12-2014 12:33 AM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,014
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #20
RE: De ce am cumparat/am cumpara Hover?
Gferi, SUV e un termen generic pentru masinile din aceasta categorie.
Pierzi pariul. Cayenne prima generatie era si este cea mai capabila masina de teren stock, scoasa pe poarta fabricii, dupa Mercedes G. Tu s-ar putea sa ramai pe burta unde eu trec cu Cayenne-ul, datorita suspensiei pneumatice care ridica masina "nesimtit" de mult, aproape ca ai nevoie de scara sa te urci/cobori din ea in modul "Off-Road". Sa mai zic de blocantele de la toate rotile? Si multe altele? Si stii ce e comic? Am dat 10.800 euro pe el (masina de 150.000), iar pe Hover am dat 8500euro (dar na, cand am luat Hoverul nu gaseam Cayenne in banii astia, cum nici acum e foarte posibil sa nu gasesti Cayenne Turbo din 2007 la 11.000).

Motorul asta "enorm" de pe Jeep, in afara de faptul ca ii bagi cu vreun litru de ulei mai mult, 4 bujii in plus si alte cateva maruntisuri, fata de cel de pe Hover, nu e cu absolut nimic mai putin rentabil. Ci din contra, cand Hoverul o sa fie de ceva vreme pe la Remat, motorul de pe Jeep inca o sa porneasca la sfert si cutia o sa schimbe impecabil (daca sunt intretinute putin, bineinteles). La consum sa zicem ca in Bucuresti imi ia cu vreo 2-3l mai mult fata de Hover, dar in exterior consuma cu 1-2l mai putin decat Hoverul. Corect, nou a costat vreo 80.000 usd la vremea lui, e versiunea full options.

Pretul RCA-ul nu are aproape nicio relevanta directa cu masina, ci se raporteaza la varsta proprietarului si putin la locatia lui.
Chiar acum 2 zile a venit socrul meu in tara si a trebuit sa ii fac RCA la Hover. Fiind inmatriculat acum pe numele sotiei (25 ani), RCA-ul costa 1500 ron pe 6 luni sau 2800 ron pe un an, CEL MAI IEFTIN! (baaa esti prost!?!) Asa ca i-am facut acte de vanzare-cumparare, sa mearga sa treaca masina pe numele lui si i-am incheiat RCA pe 6 luni, pe numele lui, cu 360 ron (pret aproximativ identic cu RCA-ul de la Jeep). E o vorba buna: Cine nu are batrani, sa-si cumpere (sau sa faca rost de vreun buletin al unuia)!

In cazul meu, au trecut mai bine de 3 ani de cand am cumparat Hoverul si pe cat de fascinat si multumit am fost de el la inceput, pe cat de "avion" imi parea, pe atat m-am schimbat la 180 grade. Timpul trece, isi spune cuvantul asupra lor. S-au vandut relativ putine in Romania, deja o parte au fost avariate sau incep sa pice din cauza materialelor proaste folosite si a intretinerii deficitare ... mai vorbim peste vreo 5-10 ani, sa vedem atunci cate or sa mai fie pe rotile lor, circuland... doar cele intretinute si ingrijite obsesiv, restul dispar una cate una in special din cauza materialelor si pieselor de proasta calitate, "originale". Iar daca nu pica de la piese, o sa pice pentru ca le mananca rugina.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 14-12-2014 01:04 AM de LAwR.)
14-12-2014 12:48 AM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Posibile subiecte înrudite...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizualizări: Ultimul mesaj
  Confuzie modele Hover ! Noi NU avem Haval H2 H3 etc, ci HOVER X240 LAwR 1 2,563 21-02-2012 01:56 PM
Ultimul mesaj: diadi

Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)

Powered by MyBBRomania.net