Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reparatie chiuloasa
Autor Mesaj
to_alex1@yahoo.com Deconectat
Junior Member
**

Mesaje: 46
Alăturat: Aug 2014
Mesaj: #1
Reparatie chiuloasa
Buna ziua,
Sunt proaspatul posesor al unui hover h3 sh, la care am avut "norocul" sa ii fiarba motorul de cateva ori si am constatat ca are garnitura de chiuloasa arsa. Am demontat-o, am planat-o cu rectificare de 0,8 , am achizitionat garniturile de rigoare (chiuloasa, evacuare, admisie, capac motor). Intrucat am demontat si distributia, am achizitionat si curelele cu role.
Problema cu care ma confrunt este ca nu am gasit nicaieri ordinea de strangere a suruburilor si nici cuplul de stragere al acestora. S-a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare si ma poate ajuta si pe mine cu aceste informatii ? De asemenea , as avea nevoie de o poza tehnica a distributiei pentru a o pune corect la punct.
26-11-2014 08:26 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 358
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #2
RE: Reparatie chiuloasa
salut, suruburile la chiulasa se strang asa, conform manualului de service:

- se strang toate la 40 Nm
- se strang apoi toate la 80 Nm
- se face inca o strangere de 90 de grade la toate
- se repeta asta cu 90 de grade inca o data.

Strangere se incepe din mijlocul chiulasei si se merge prin alternanta spre exterior, suruburile dinspre ambreiaj si distributie se strang ultimele. Vezi ca pe ambalajul garniturilor de chiulasa de obicei sunt desenate chestiile astea.

Daca esti foarte scrupulos, normal suruburile se inlocuiesc. Eu nu le-am inlocuit niciodata si n-am avut probleme.

Distributia e deja alta mancare de peste, poti cauta topicul de distributie unde am explicat in mare cum se face (daca tin bine minte, am pus si ceva link cu un manual de service de la motorul de Mitsu 4G64, unde sunt si poze).
Mare grija la pinionul mic din dreapta jos, ala de la pompa de ulei si arborele de echilibrare din spatele lui, pentru ca nu e suficient sa iti vina la semne, mai e o smecherie acolo, e descris tot pe topicul cu distributia. Tot asa, atentie la comprimarea tensionatorului hidraulic, trebuiesc respectati timpii de comprimare si destindere pentru a putea face intinderea corecta a curelei mari.

In alta ordine de idei, esti ferm convins ca ai rezolvat cauza incalzirii excesive a motorului? Ca altfel, e degeaba toata povestea...
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 26-11-2014 10:13 PM de gfery.)
26-11-2014 10:11 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
dstelian Deconectat
Member
***

Mesaje: 240
Alăturat: Nov 2012
Mesaj: #3
RE: Reparatie chiuloasa
Salut, cauta la sectiunea documentatii arhiva pusa la dispozitie de lawr, in ea regasesti manualul de service complet. Cunoscand bine motorul, mi-e teama ca vei intra intr-o hora cu final nefericit, 0,8 rectificare chiuloasa este mult prea mult, este exact jumatate de dinte pe cureaua de distributie. Eu iti recomand sa-ti cumperi o chiuloasa sh buna si sa nu depui efortul material si fizic de a o utiliza pe asta. Pe langa faptul ca motorul este interference si risti ca supapele sa mai atinga pistoanele, motorul iti va merge si mai cald si cu intreruperi. Singura solutie pentru a rezolva intreruperile este sa-i pui fulie cu avans reglabil pe axa cu came, dar preturile sunt de cca 300usd pentru una de calitate indoielnica, iar pentru pistoane, poti folosi bilele de 4g63 care sunt mai scurte cu 1mm...dar.....gandeste bine inainte de orice.
27-11-2014 06:55 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
to_alex1@yahoo.com Deconectat
Junior Member
**

Mesaje: 46
Alăturat: Aug 2014
Mesaj: #4
RE: Reparatie chiuloasa
Va multumesc pentru raspunsuri. Stiu ca majoritatea garniturilor au o hartie pe care este desenata schita, insa garnitura de chiuloasa pe care am achizitionat-o nu avea schema in punga de livrare. Dupa inlocuirea garniturii de chiuloasa, planarea chiuloasei, inlocuirea distributiei si accesoriilor (curelelor), aerisire... masina merge impecabil, indicatorul de temperatura al motorului nu mai trece de jumatate (cum de fapt este si normal). O sa urmaresc in timp cum se comporta si revin cu informatii noi, daca este cazul, pentru colegii care se confrunta cu asa ceva, intrucat am mai intalnit cateva cazuri in Bucuresti.
09-01-2015 07:57 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #5
RE: Reparatie chiuloasa
De ce a fiert de mai multe ori? Asta-i problema ... Rectificarea chiulasei s-a facut dupa o verificare a planeitatii ? Sau asa ca au zis mecanicii ....

(27-11-2014 06:55 AM)dstelian Scris:  Cunoscand bine motorul, mi-e teama ca vei intra intr-o hora cu final nefericit, 0,8 rectificare chiuloasa este mult prea mult, este exact jumatate de dinte pe cureaua de distributie.

Stimabile DStelian. Nu este o legatura semnificativa intre distanta dintre dintii curelei de distributie si faptul ca pinionul de angrenare a arborelui cu came coboara cu 0,8 ... presupun milimetrii .... pentru ca nu s-a specificat unitatea de masura. Intradevar se modifica distantele dintre axele pinooanelor pe care angreneaza cureaua dar la o asemenea dimensiune diferenta este nesemnificativa . Aceasta noua pozitionare a pinionului poate determina doar o largire minora a curelei care se regleaza din sistemul de intindere. Cureaua de distributie se largeste in mod normal prin functionare. Totodata, realmente se poate micsora camera de ardere si evident mari raportul de compresie. Normal ca o rectificare prea mare a chiulasei poate duce la atingerea ei de catre pistonul in miscare ... dar asta nu s-a intamplat pentru ca motorul deja functioneaza foarte bine ... deci reparatia a fost corecta.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 12-01-2015 12:51 AM de ovidiu_nemteanu.)
12-01-2015 12:21 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
dstelian Deconectat
Member
***

Mesaje: 240
Alăturat: Nov 2012
Mesaj: #6
RE: Reparatie chiuloasa
Ramane de vazut. La 0.8 rectificare, cu garnitura standard...si temperatura normala...tare curios sunt sa citesc noutati cand vor fi peste 20grade afara si ceva mii km parcursi. Eu nu cred ca acest motor merge cu asemenea rectificare, prin urmare ori mecanicii l-au pacalit pe om ori in curand vom avea vesti triste
12-01-2015 06:42 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
to_alex1@yahoo.com Deconectat
Junior Member
**

Mesaje: 46
Alăturat: Aug 2014
Mesaj: #7
RE: Reparatie chiuloasa
Consider ca explicatia lui Ovidiu este corecta, 0,8 mm rectificare la chiuloasa nu este mult,intradevar a scazut camera de ardere, deci trage mai tare, posibil consum mai mare, iar in cazul in care ar fi fost probleme sigur ar fi aparut de acum, la diferite regimuri de functionare, nu trebuie sa astept 20 gr afara, intrucat motorul este racit si tinut constant tot la aprox 90gr. Motorul a fiert de mai mult ori din cauza ca a mers probabil fara apa la proprietarul anterior si garnitura de chiuloasa s-a ars, ajunsese sa scoata uleiul in vasul de expansiune ... s-a verificat planeitatea si s-a procedat la rectificare.
Dupa cum am specificat, promit ca revin cu noutati daca intervine ceva.
23-01-2015 11:42 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #8
RE: Reparatie chiuloasa
Nu ar trebui sa creasca consumul la majorarea raportului de compresiune. Daca aceasta crestere este oarecum semnificativa poate apare pericolul exploziilor necontrolate ... dar avem "knock sensor" care, in mod normal, intre niste parametrii, trebuie sa compenseze si sa modifice avansul la aprindere astfel ca "bataile" sa nu apara. Daca cumva, la acceleratii puternice apare acest fenomen trebuie, obligatoriu, alimentata masina cu benzina cu cifra octanica superioara (98 - 100) si atunci nu numai ca motorul va merge mai bine, va avea un spor de putere, dar si functionarea va fi normala la toate regimurile de functionare.
24-01-2015 04:41 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
olarueugen Deconectat
Member
***

Mesaje: 190
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #9
RE: Reparatie chiuloasa
(26-11-2014 10:11 PM)gfery Scris:  salut, suruburile la chiulasa se strang asa, conform manualului de service:

- se strang toate la 40 Nm
- se strang apoi toate la 80 Nm
- se face inca o strangere de 90 de grade la toate
- se repeta asta cu 90 de grade inca o data.

Strangere se incepe din mijlocul chiulasei si se merge prin alternanta spre exterior, suruburile dinspre ambreiaj si distributie se strang ultimele. Vezi ca pe ambalajul garniturilor de chiulasa de obicei sunt desenate chestiile astea.

Daca esti foarte scrupulos, normal suruburile se inlocuiesc. Eu nu le-am inlocuit niciodata si n-am avut probleme.

Distributia e deja alta mancare de peste, poti cauta topicul de distributie unde am explicat in mare cum se face (daca tin bine minte, am pus si ceva link cu un manual de service de la motorul de Mitsu 4G64, unde sunt si poze).
Mare grija la pinionul mic din dreapta jos, ala de la pompa de ulei si arborele de echilibrare din spatele lui, pentru ca nu e suficient sa iti vina la semne, mai e o smecherie acolo, e descris tot pe topicul cu distributia. Tot asa, atentie la comprimarea tensionatorului hidraulic, trebuiesc respectati timpii de comprimare si destindere pentru a putea face intinderea corecta a curelei mari.

In alta ordine de idei, esti ferm convins ca ai rezolvat cauza incalzirii excesive a motorului? Ca altfel, e degeaba toata povestea...

apropo unde ai gasit tu strangerea chiulasei la 40 si 80 ca eu am gasit in manualul service la 20 si apoi la 90 de grade de doua ori .Acolo specifica ca in cazul in care in timpul proceduri un surub e gasit strans prea tare adica de exemlu la a doua strangere de 90 de grade nu merge decat 45 de grade se desfac toate suruburile si se reia procedura. banuiesc ca la strangerea a doua cupluri de 40 si 80 de Nm plus 90 de grade de douya ori sa nu se intample acelasi lucru

(3) Tighten the bolts in the tightening order to the specified torque
with SST (MB991654).
Tightening Moment: 78N.m
(4) Loosen all parts thoroughly.
(5) Tighten the bolts with the torque of 20N.m in the tightening
order.
Mount of Valve Spring
(1) The valve spring shall be mounted in such way that the spring end
with identification color faces the upper site of the valve spring.

(6) Mark a straight line with paint on the heads of cylinder head bolts
and the cylinder head.
(7) Tighten the cylinder head bolts by 90in tightening order.
(8) Tighten the bolts by another 90, ensuring the paint marks on
the heads of cylinder head bolts and the cylinder head should be
in alignment.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 25-09-2016 10:57 PM de olarueugen.)
25-09-2016 10:10 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 358
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #10
RE: Reparatie chiuloasa
ai dreptate si am gresit eu, dar cu amendamente:

- la mine in manualul motorului 4G64 scris de Mitsu (se poate posta sau trimite pe mail) scrie asa:
1. se verifica lungimea maxima a suruburilor 99.4 mm (se inlocuiesc daca sunt mai lungi)
2. strangere 78Nm
3. slabire completa
4. restrangere la 20 Nm
5. 2 strangeri consecutive de cate 90 de grade.
Daca se depasesc cele 90 de grade, surubul respectiv se desface si se restrange conform procedurii de mai sus - numai aia, nu toate.

Citez: "If the bolt is turned less than 90dgr, proper fastening
performance may not be expected. When
tightening the bolt, therefore, be careful to give
a sufficient turn to it.
"If the bolt is overtightened, loosen the bolt
completely and then retighten it by repeating the
tightening procedure from step (1)." - adica pasul cu masuratul lungimii.

Concluzie: eu sunt idiot si am zis ca se strange cu 180 de grade dupa 78 Nm, ceea ce e o prostie clar. Scuze.
25-09-2016 11:19 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
olarueugen Deconectat
Member
***

Mesaje: 190
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #11
RE: Reparatie chiuloasa
din pacate eu traduc cu google si stiti voi ca nu merge engleza tradusa mottamo

eu inteleg altceva, ca suruburile sunt stranse la 78Nm ,adica 20 plus 90 de grade plus 90 de grade egal 78 Nm daca nu e asa sa ne lumineze cineva

se reia procedura incepand cu punctul 1 adik de la inceput totul, shit daca e cineva pe forum cu veleitati de traducator il rog sa ne ajute
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 26-09-2016 09:07 PM de olarueugen.)
26-09-2016 09:03 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 358
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #12
RE: Reparatie chiuloasa
Na, nu e asa. Textul in manual in original e asa:

"(3) Using the special tool (MB991654) and according to the
tightening sequence, tighten the bolts to the specified
torque. Tightening torque: 78 Nm
(4) Loosen all bolts fully.
(5) Retighten the loosened bolts to a torque of 20 Nm in
the specified tightening sequence.
(6) Make paint marks on the cylinder head bolt heads and
cylinder head.
(7) Give a 90_ turn to the cylinder head bolts in the specified
tightening sequence.
(8) Give another 90_ turn to the cylinder head bolts and
make sure that the paint mark on the head of each cylinder
head bolt and that on the cylinder head are on the same
straight line."

la pasul 4, zice ca se slabesc de tot suruburile. Strangerea initiala este gandita sa pre-aplatizeze initial garnitura de chiulasa. Strangerea ulterioara la 20Nm se face pentru a pretensiona egal suruburile, iar strangerile de 90 de grade sunt calculate pentru a reduce garnitura de chiulasa cu o grosime prestabilita, pentru ca 180 de grade de rotatie pe surub inseamna o jumatate de pas de filet, adica 0.5mm.
Deci la pasii finali nu mai exista o referinta de cuplu de strangere, ci doar trebuie avut grija sa nu se depaseasca cele 90+90 de grade de rotatie, ca altfel trebuie luat procesul de la inceput pentru surubul depasit.
26-09-2016 09:17 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
olarueugen Deconectat
Member
***

Mesaje: 190
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #13
RE: Reparatie chiuloasa
problema e ca am vazut la cineva o cheie dinamometrica si m am bucurat ca o sa mi fac treaba singur dar m am linistit cand am vazut ca strange pana la un cuplu de 10 Nm, o fi cheie care strange la 80 Nm???

da sunt le am vazut pe net
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 27-09-2016 08:48 AM de olarueugen.)
27-09-2016 08:45 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
olarueugen Deconectat
Member
***

Mesaje: 190
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #14
RE: Reparatie chiuloasa
Ce inseamna sa se reia de la punctul 1 ?.[hai ca incet incet reusim sa intelegem] in caz ca un surub nu se strange in totalitate de 90 de grade se reia procedura de la punctul 1 pentru acel surub adik slabit, dat afara ,masurat, eventual inlocuit uns cu ulei si strans la cuplu de 20 Nm apoi 90 de grade si iar 90 de grade,am rugat o cumnata care locuieste in dublin de 10 ani sa-mi traduca si incet incet inteleg procedura

(1) La asamblarea șuruburilor chiulasei, lungimea șurubului
ar trebui să fie identificate pentru a satisface valoarea limită, în caz contrar, modificați
șuruburi.
Valoare limită (A): 99,4 mm (max)
(2) Aplicați un strat de ulei de motor pe partea filetată a șuruburilor și pe
garnitură (3) Strângeți șuruburile în ordinea de strângere la cuplul specificat
cu SST (MB991654).
Moment de strângere: 78N.m
(4) Se slăbește în detaliu toate părțile.
(5) Strângeți șuruburile cu cuplul de strângere în 20N.m
Ordin.

(6) Marcați o linie dreaptă cu vopsea pe capetele șuruburilor cu cap cilindru
și chiulasa.
(7) Strângeți șuruburile chiulasei cu 90, în ordine de strângere.
(8) Strângeți șuruburile de un alt 90, asigurând marcajele de vopsea de pe
capetele șuruburilor cu cap cilindru și capul cilindrului ar trebui să fie
în aliniament.
Înștiințare:
Dacă unghiul de înșurubare a șurubului este mai mic de 90, corect
moment de strângere nu poate fi de așteptat. Prin urmare, suficient
o importanță trebuie acordată dacă înșurubarea
Unghiul este corectă atunci când strângerea șuruburilor.
În cazul în care șuruburile sunt strânse excesiv, acestea ar trebui să fie
slăbit bine și apoi re-le strânge din etapa (1).
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 27-09-2016 12:35 PM de olarueugen.)
27-09-2016 12:33 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 358
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #15
RE: Reparatie chiuloasa
(27-09-2016 08:45 AM)olarueugen Scris:  problema e ca am vazut la cineva o cheie dinamometrica si m am bucurat ca o sa mi fac treaba singur dar m am linistit cand am vazut ca strange pana la un cuplu de 10 Nm, o fi cheie care strange la 80 Nm???

da sunt le am vazut pe net

eu am de la 40 la 250 Nm. se imprumuta in fata blocului pentru cine vrea.

(27-09-2016 12:33 PM)olarueugen Scris:  Ce inseamna sa se reia de la punctul 1 ?.[hai ca incet incet reusim sa intelegem] in caz ca un surub nu se strange in totalitate de 90 de grade se reia procedura de la punctul 1 pentru acel surub adik slabit, dat afara ,masurat, eventual inlocuit uns cu ulei si strans la cuplu de 20 Nm apoi 90 de grade si iar 90 de grade,am rugat o cumnata care locuieste in dublin de 10 ani sa-mi traduca si incet incet inteleg procedura

(1) La asamblarea șuruburilor chiulasei, lungimea șurubului
ar trebui să fie identificate pentru a satisface valoarea limită, în caz contrar, modificați
șuruburi.
Valoare limită (A): 99,4 mm (max)
(2) Aplicați un strat de ulei de motor pe partea filetată a șuruburilor și pe
garnitură (3) Strângeți șuruburile în ordinea de strângere la cuplul specificat
cu SST (MB991654).
Moment de strângere: 78N.m
(4) Se slăbește în detaliu toate părțile.
(5) Strângeți șuruburile cu cuplul de strângere în 20N.m
Ordin.

(6) Marcați o linie dreaptă cu vopsea pe capetele șuruburilor cu cap cilindru
și chiulasa.
(7) Strângeți șuruburile chiulasei cu 90, în ordine de strângere.
(8) Strângeți șuruburile de un alt 90, asigurând marcajele de vopsea de pe
capetele șuruburilor cu cap cilindru și capul cilindrului ar trebui să fie
în aliniament.
Înștiințare:
Dacă unghiul de înșurubare a șurubului este mai mic de 90, corect
moment de strângere nu poate fi de așteptat. Prin urmare, suficient
o importanță trebuie acordată dacă înșurubarea
Unghiul este corectă atunci când strângerea șuruburilor.
În cazul în care șuruburile sunt strânse excesiv, acestea ar trebui să fie
slăbit bine și apoi re-le strânge din etapa (1).

zici ca prietena ta care locuieste de 10 ani in Dublin vorbeste engleza ca google translate.
hai ca bag si eu o fisa la traducere, dar numai pentru ca am pretentii:

(1) When installing the cylinder head bolts, check that the
shank length of each bolt meets the limit. If the limit is
exceeded, replace the bolt.
Limit: Max. 99.4 mm
(1) La montajul suruburilor de chiulasa se va verifica lungimea tijei. Daca lungimea depaseste limita de 99.4 mm, se va inlocui surubul. (n.t. in manual este desen cu cota de masura - se masoara de sub capul surubului pana la capatul filetat)


(2) Apply engine oil to the bolt threads and to the washers.
(2)Se vor uleia filetul suruburilor si saibele (nicidecum pe garnitura).

(3) Using the special tool (MB991654) and according to the
tightening sequence, tighten the bolts to the specified
torque.
(3) Folosind scula speciala respectiva (n.t - o cheie dinamometrica) se vor strange la cuplu suruburile in ordinea specificata. Cuplu de strangere = 78Nm

(4) Loosen all bolts fully.
(4) Se va slabi de tot fiecare surub.

(5) Retighten the loosened bolts to a torque of 20 Nm in
the specified tightening sequence.
(5) Se va restrange la un cuplu de 20Nm fiecare surub, respectand ordinea de strangere.

(6) Make paint marks on the cylinder head bolt heads and
cylinder head.
(6) Se vor insemna cu vopsea capetele suruburilor si chiulasa (n.t. in manual este desen cu marcaj pe capul surubului la ora 12 si la ora 6, plus un marcaj pe chiulasa in continuarea axei care uneste cele 2 semne de pe surub)

(7) Give a 90_ turn to the cylinder head bolts in the specified
tightening sequence.
(7) Se va strange fiecare surub cu cate 90 de grade, respectand ordinea prescrisa.

(8) Give another 90_ turn to the cylinder head bolts and
make sure that the paint mark on the head of each cylinder
head bolt and that on the cylinder head are on the same
straight line.
(8) Se va mai strange fiecare surub cu cate 90 de grade, avand grija ca marcajele de la punctul 6 se revina la pozitia de coliniaritate.

If the bolt is turned less than 90_, proper fastening
performance may not be expected. When
tightening the bolt, therefore, be careful to give
a sufficient turn to it.
Daca surubul se strange mai putin de 90 de grade, presiunea de strangere nu va fi atinsa. Ca atare, este important ca strangerea sa se efectueze complet.

If the bolt is overtightened, loosen the bolt
completely and then retighten it by repeating the
tightening procedure from step (1).
Daca surubul a fost strans prea tare (n.t. - s-au depasit cele 90 de grade prescrise), acel surub se va slabi de tot si se va relua procedura de strangere de la pasul 1 (n.t. - numai pentru acel surub, nu pentru toate) - adica se va masura lungimea, se va strange, se va slabi, se va restrange la cuplu, se va roti cu 90+90 de grade.

Sper ca e mai clar acuma. Are cineva de strans chiulasa, sau de ce e asa important subiectul asta?
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 27-09-2016 10:44 PM de gfery.)
27-09-2016 10:23 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
olarueugen Deconectat
Member
***

Mesaje: 190
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #16
RE: Reparatie chiuloasa
eu, sunt la a treia garnitura ,adik ,prima am fost la boldesti, mare prostie am facut, a doua care au pus-o ei a crapat la 17 mii am pus una cu un meserias , nu a vrut sa stranga ca la carte a zis ca a facut mii de chiuloase si strange el cum stie , a crapat la 4 mii, acuma suflu si in iaurt!!

daca comasam toate informatiile aici o sa fie utile pentru cei ce vor pati acelasi lucru

apropo de google translate intradevar s-a folosit si de google pentru termeni tehnici pe care nu ii stapanea bine
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 28-09-2016 08:01 AM de olarueugen.)
28-09-2016 07:59 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
andreiciocanvlad Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 388
Alăturat: May 2012
Mesaj: #17
RE: Reparatie chiuloasa
numai sa va hotărâți ca eu tră să strâng chiuloasa Smile)
28-09-2016 08:46 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
olarueugen Deconectat
Member
***

Mesaje: 190
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #18
Wink RE: Reparatie chiuloasa
he he he ne hotaram noi odata,si apoi o sa fie bineTongueAngryIdea
28-09-2016 11:50 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 358
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #19
RE: Reparatie chiuloasa
(28-09-2016 08:46 AM)andreiciocanvlad Scris:  numai sa va hotărâți ca eu tră să strâng chiuloasa Smile)

tu hai la mine s-o strangem impreuna pana nu duc dinamometrica inapoi in sat.
28-09-2016 11:56 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
olarueugen Deconectat
Member
***

Mesaje: 190
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #20
RE: Reparatie chiuloasa
ceva este neclar,cu cei 76 de Nm la prima strangere pentru planarea garnituri de chiulasa,mi-a spus un mecanic ca ar fi enorm,oare asa sa fie??
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 29-09-2016 08:34 AM de olarueugen.)
29-09-2016 08:33 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)

Powered by MyBBRomania.net