Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 1 voturi - 5 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
Autor Mesaj
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 605
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #1
Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
Datorita faptului ca in anul in curs mi ati adresat mai multe intrebari vis a vis de acest diferential autoblocant , am o veste buna si anume, va voi putea furniza acest tip de diferential blocant pentru puntea spate si ca noutate si pentru puntea fata.

Diferentialul a fost testat de mine cam 50000km , pe alte masini mult mai mult, peste 100 000km , e o solutie foarte buna pentru cei care ies in off road si nu numai, as zice ca e un "must have" pentru hoverele 4x2.

Pretul va fi unul decent si va include montaj pentru primii 5 utilizatori asta si pentru ca vreau sa ma asigur ca vor fi montate corespunzator.

Pretul va fi undeva la 500 eur/bucata, nu am o cifra exacta, inca ne facem socotelile.

Deasemenea va vom putea oferi perechi coroana - pinon cu rapoarte marite sau micsorate fata de ce aveti pe masina(4.28 , 4.55, 4.88)

Anuntul nu este unul de vanzare, incerc sa fac o prognoza pentru ca apoi sa va pot servi.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 07-01-2014 11:02 PM de comanr.)
25-12-2013 12:55 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 605
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #2
RE: Diferential autoblocant, amatori?
rog pe cei interesati sa trimita un mail la adresa mea comanr@gmail.com cu subiectul "diferential hover" in care sa lase un nickname si numarul de telefon, in momentul in care pot sa va servesc va voi suna.

nimeni nu este obligat la nimic prin acel mail, daca in acel moment userul nu este pregatit financiar voi suna urmatorul user , urmand sa resun acel user cu urmatoarea ocazie sau de comun acord cand acesta doreste.
29-12-2013 12:19 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 344
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #3
RE: Diferential autoblocant, amatori?
gata, ai mail
02-01-2014 11:27 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 605
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #4
RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
ofer aceste blocante si pentru duster si niva.

Pentru cei interesati de montaj(valabil pentru HOVER_NIVA_DUSTER):

Se inlocuieste doar diferentialul din grupul spate, nu se da nici o gaura suplimentara, nu se dezactiveaza ambreiajul electromagnetic sau cum se cheama el(orice infara de diferential central) la Duster.

Am aflat cu aceasta ocazie de pe forumuri de specialitate ca Dusterul are diferential central, poate ajunge si la 150 de cai si cu roti de 33 poate fi un avion. Asa oameni bolnavi la cap nu am vazut de ceva vreme.

Cei care isi imagineaza aceste lucruri vor fi dezamagiti de upgrade ul oferit de mine, nu fac decat sa imbunatatesc situatia precara a tractiunii in teren, dupa cum stiti masinile vin echipate din fabrica cu doua diferentiale libere si o unitate de transfer. Exceptie face Niva care are central blocabil si reductor, dusterul cica are treapta 1 in loc de reductor, lucru.

Pentru cei care au anvelope standard garantia cu inlocuire este de 5 ani, ceilalti vor avea doar un an garantie la defectele de fabricatie.

Pentru Hover se va da garantie 5 ani pentru maximul rotilor in rusia 265/65/17(aprox 31)
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 08-01-2014 12:03 AM de comanr.)
07-01-2014 11:06 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 344
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #5
RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
asteptam, asteptam...

ar fi bine daca gasim si codurile de rulmenti in diferential, la demontare sa ii inlocuim si pe aia, nu merita manopera de doua ori
08-01-2014 09:35 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 605
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #6
RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
revin cu codurile, diful undeva la sfarsitul lunii, imi pare rau ca dureaza asa mult, pe viitor voi avea un stoc minim insa trebuie sa ma intelegeti ca cererea pe hover e extrem de mica.
08-01-2014 11:24 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 344
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #7
RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
nu ne grabim, nici o problema

oricum n-am bani pana la sf lunii

plus ca acuma mi-e chiulasa in beci... asa ca..
08-01-2014 01:00 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 605
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #8
RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
stiu cum e, in final o sa fie bine Big Grin
08-01-2014 01:35 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 344
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #9
RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
ceva avans nu trebe? sa fie sigura treaba..
16-01-2014 06:45 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 605
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #10
RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
nu trebuie musai, al tau e pregatit, asteapta cumintel sa i se alature si celelalte de niva si duster pentru a face un singur transport
16-01-2014 07:03 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 344
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #11
RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
ii bine, ca maine cica pun chiulasa la loc si distributia, apoi poate si merge :-)
16-01-2014 07:20 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 344
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #12
Smile RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
offtopic: am vazut azi threadul de pe forumul cu dustere unde ai fost banat... foarte tare, sa moara veta... oamenii aia is de o incultura mecanica feroce, dar trebe sa admiti ca tin la masinile lor Big Grin

daca sunt romanii buni la ceva, e sa aiba pareri, putine, dar ferme..

deci astia nu inteleg nimic din cum functioneaza lantul cinematic la duster, habar n-au de cum functioneaza un diferential obisnuit, dar pretind dovezi solide despre torsen, dar pe DUSTER, ca pe alta masina e altfel. Te doare bila. O tot dau astia inainte cu diferential central, ca computer, ca auto, ca lock, ca alea. Daca aia de la dacia or avut curajul sa scrie in cartea lor tehnica ca masina are cutie de transfer, aia e musai egal cu diferential central. Si is gata sa iti ia gatul daca le zici ca e doar un amarat de ambreiaj "central". Astia s-or dat jos din logan, si acuma au pretentii de 4x4, da o carte nu or citit sa vada ca se schimba un pic lucrurile. Si ca daca scrie 4x4 pe masina lor, deja e la fel cu patrolu si cu subaru, ca na, 4x4 = 16 la toate nu?

mi-or placut aia cu clipurile cu duster la trial: am murit de ras, dar aia erau chiar convinsi ca ala e off-road greu si ca dusterele lor "fac treaba"... pai daca vine unu cu un g-klasse cu 3 difuri blocante, urca numa la relanti pe acolo, dar sa fim mandri de masina noastra ca e facuta in romania. Acuma dusteru are nisa lui, e foarte bun, te scoate din 98% situatii obisnuite, consuma putin, e ieftina, de acord, dar nu e pentru off-road greu, cu atat mai putin pentru concurs (poate pentru meseriasii aia trial open e o panta cu noroi si troliu in bara).

bine, nici tu n-ai fost ceva monument de diplomatie sa le explici ca-s prosti tocmai la ei pe forum... acuma n-o sa iti mai poti face casa cu profitul obtinut pe diferentialele vandute pe forumu ala...

on-topic: difful care vine pt. hover, are si el un pic de pretensionare, sau la roata in aer tb. jonglat putin din frana de mana?

mersi
18-01-2014 11:01 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 605
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #13
RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
mai al meu nu are pretensionare, cica astea noi ar avea, astept si eu sa vad ce si cum. eu sant foarte multumit de al meu, trebuie insa sa ai grija sa nu accelerezi in curbe pe gheata ca e belea , cand mergi doar pe tractiunea spate. in 4x4 poti sa mergi blana.

cei de pe forum duster, NU toti, sant de o prostie iesita din comun, specifica rasei noastre de gibon fudul care e in stare sa te omoare cu securea pentru masina intreprinderii.

ma doare la banana de profitul din diferentialele pentru duster, nu pot sa le dau decat informatii corecte despre diferential si despre sistemul lor de kkt pseudo 4x4.

se vor convinge, timpul ai va lumina.

cat despre trialurile alea de circ , s au facut de ras si au stricat niste masinute, nimic mai mult.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 18-01-2014 03:52 PM de comanr.)
18-01-2014 03:34 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 605
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #14
RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
hover differential bearings 32009X
20-01-2014 09:03 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 344
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #15
RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
am asa o vaga banuiala ca sunt aceiasi rulmenti conici ca la butucul rotii fata... (aia de exterior) si costa 5 lei la magazinul din colt de la mine
20-01-2014 07:55 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 605
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #16
RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
mai mult decat sigur.

eu am folosit rulmentii originali, aratau bine, nu am nici un zgomot suspect.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 21-01-2014 11:10 AM de comanr.)
21-01-2014 10:42 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
gfery Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 344
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #17
RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
strict de curiozitate, vorbim despre torsen t2 (respectiv b), nu? stii cumva daca Grigori a reusit sa masoare torque bias ratio (nu ma pune sa caut termenul in romana ca ma depaseste acuma) la implementarea lor?

a nu se confunda cu un eventual preload al diferentialului (ca la torsen t2-r), ca aia e altceva (desi ar fi misto daca rusii ar reusi sa il faca asa, ca atunci ar transfera cuplu si cu roata in aer)

mersi
23-01-2014 12:11 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 605
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #18
RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
torque bias-ul e 4:1 din informatiile pe care le am
23-01-2014 12:26 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,154
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #19
RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
Diferentialul autoblocant
Este un compromis intre diferentialul clasic si cele blocante.
Ca sa faci o inlocuire de diferentiale trebuie sa vezi daca merita investitia , lucru ce tine in primul rand de modul in care este exploatat autoturismul. Astfel, pentru cei care utilizeaza masina frecvent pe drumuri grele mai ales in sarcina maxima nu este utila inlocuirea cu un diferential autoblocant fie el si torsen, care chiar prezinta un mare dezavantaj dupa cum o sa explic mai jos. Mai degraba, pentru aceste categorii de masini, ar trebui instalat pe puntea spate un diferential blocant. Acesta, fata de diferentialul clasic, are un dispozitiv auxiliar, destul de simplu si fiabil prin care se realizeaza blocarea temporara pinioanelor planetare, iar cuplul motor se transfera in proportii egale la ambele roti. Dezavantajul este ca poate fi utilizat doar pentru a iesi dintr-un impas dupa care trebuie obligatoriu deblocat pentru ca nu se mai pot negocia curbele in coditii acceptabile.
Diferentialele autoblocante se preteaza unei exploatari medii in conditii de drumuri grele, fiind utile pentru majoritatea dintre noi. Aceste mecanisme repartizeaza mai bine transmiterea cuplului la rotile tractive, aduc un spor de tractiune mai ales la mersul in curba, asigura, in anumite limite, iesirea din zone cu lipsa de aderenta. Dar sunt mai costisitoare, mai grele, mai putin fiabile, au costuri de intretinere mult mai mari si o durata de functionare mult mai mica decat un diferential clasic. Pe langa asta aduc o schimbare a tinutei de drum a masinii. Montat pe puntea spate la tractiunea noastra tot pe spate fac masina subviratoare, adica are tendinta de a se deplasa in linie dreapta. Iarna, sau in conditii de rulare pe suprafete lunecoase, acest lucru poate deveni chiar periculos si trebuie reevaluat modul de conducere a masinii .
Diferentialul torsen nu face exceptie si se inscrie in aceeasi categorie de avantaje si dezavantaje. Transmiterea cuplului se face, fara a intra in detalii, printr-un sistem de pinioane satelite care au o forma speciala a danturatiei. Din pacate, aceasta bijuterie tehnica, trebuie realizata din materiale de cea mai buna calitate, cu o prelucrare de mare performanta si cu tratamente termice ale metalului la fel de pretentioase. Deci, dupa opinia mea, nu faceti economie cand achizitionati un astfel de mecanism pentru ca altfel .... o sa stati in drum.
In legatura cu misterioasele notiuni tehnice “torque bias ratio” si “ locking ratio” acestea reprezinta pe romaneste:
- primul termen mai poate fi definit ca fiind raportul de multiplicare a cuplului si reprezinte cu cat se mareste cuplul care se transmite rotii cu aderenta maxima fata de roata cu aderenta minima. De ex. pentru un raport de 1:4 daca la roata care are aderenta minima (cea care patineaza) se transmite un cuplu de o unitate (1) la roata cu aderenta mare (roata care nu parineaza) se transmite 1x4 = 4 unitati de cuplu deci in exemplul nostru un cuplu de patru ori mai mare, ceea ce este realtiv bine pentru a scapa din capcana zapezii sau a noroiului. Dar ce ne facem cand aderenta pe roate cere patineaza este zero (0) in cazul ghetii lustruite sau mai bine (sa inteleaga lumea) cand se suspenda o roata? Pai …. 0 x 4 = 0 (zero) deci sistemul nu reuseste sa transfere cuplu la roata tractiva asa cum ar face alte sisteme de exemplu cu frictiune sau hidramate ( dar acesea au alte hibe … de exemplu … reactioneaza cu mare intarziere) .

- al doilea termen tine de stabilirea momentului in care diferentialul se blocheaza si este determinat printr-un raport intre cuplul minim ce se trasmite rotii cu aderenta raportat la cuplul transmis de motor la intrarea in mecanism. Diferentialele torsen au un mare avantaj ca intra in functie instantaneu cu producerea dezechilibrului de transmitere a cuplului intre cele doua roti ale puntii.

In concluzie sistemul este bun pentru utilizatorul mediu dar trebuie vazut bine ce se cumpara si la ce pret.
26-01-2014 10:36 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 605
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #20
RE: Diferential autoblocant HOVER-NIVA-DUSTER, amatori?
pai pretul il stiti, ceea ce pot sa va spun este ca e mai rezistent decat diferentialul original al masinii care cedeaza in jur de 150k, sar dintii de la pinoanele satelit.

trebuie mers mai incet pe gheata sau suprafete umede, ajuta foarte mult iarna sau in conditii de aderenta scazuta.
cateva poze proaspete cu utilajul meu de dezapezire.


Fişier(e) ataşate Thumbnail(uri)
İmage İmage İmage
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 26-01-2014 03:38 PM de comanr.)
26-01-2014 03:37 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Posibile subiecte înrudite...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizualizări: Ultimul mesaj
  Manuale si documentatie HOVER LAwR 21 14,447 08-05-2019 05:04 PM
Ultimul mesaj: andreiciocanvlad
  La multi ani!!! Reconditionat Hover Gabriel13 0 250 06-01-2019 04:44 PM
Ultimul mesaj: Gabriel13
  OBD2 Chip GREAT WALL Hover 2.4 AWD Petrol Performance Tuning Box diadi 4 1,494 14-11-2018 02:48 AM
Ultimul mesaj: diadi
  Totul despre Admisia Hover : imbunatatire(redobandire) performante motor comanr 164 98,372 21-07-2017 05:03 PM
Ultimul mesaj: diadi
  Iluminare cu LED-uri plafoniere, interior, usi, Hover LAwR 3 4,361 11-04-2017 11:41 AM
Ultimul mesaj: andreiciocanvlad
  Tutorial Demontare scaune / tapiterie - montaj incalzire in scaune - Hover LAwR 5 8,081 12-01-2017 12:48 PM
Ultimul mesaj: olarueugen
  Unitate multimedia Hover + camera || Demontare CD Player / Montaj DVD Navigatie LAwR 23 16,157 11-01-2017 09:15 AM
Ultimul mesaj: diadi
  Jante GWM Hover CUV : Informatii , Specificatii , Detalii , Modele , Sfaturi LAwR 21 15,886 21-07-2015 01:10 PM
Ultimul mesaj: stefan
  Roata rezerva de dimensiuni reduse ( slim ) GWM Hover CUV - Solutie la GPL Toroidal LAwR 4 5,930 20-07-2015 02:50 PM
Ultimul mesaj: stefan
  MONTARE ALARMA PE HOVER ovidiu_nemteanu 9 6,411 18-07-2015 10:35 PM
Ultimul mesaj: andreiciocanvlad

Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 2 Musafir(i)

Powered by MyBBRomania.net