Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 1 voturi - 5 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Porsche Cayenne Turbo 2007 4.5l V8 450CP
Autor Mesaj
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #1
Porsche Cayenne Turbo 2007 4.5l V8 450CP
Am dat FX-ul, am luat un Cayenne Turbo de 450 CP. O masina incredibila din toate punctele de vedere! Fabricatie 2007 pentru SUA, importata in 2009, pret de lista aproximativ 140.000 euro.

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 15-09-2013 12:53 PM de LAwR.)
09-09-2013 02:25 AM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #2
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 V8 450CP
Misto jucaria.bravo
09-09-2013 08:41 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
GEO 39 Deconectat
Junior Member
**

Mesaje: 28
Alăturat: Jul 2012
Mesaj: #3
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 V8 450CP
Frumoasa. Sa o stapanesti sanatos. Cat a costat ?
09-09-2013 07:35 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #4
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 V8 450CP
Multumesc!

Pe mine m-a costat undeva pe la 10-11.000 euro. Mai trebuia sa-mi dea niste bani, am facut o mica combinatie si am ramas cu masina.
10-09-2013 09:41 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
andreiciocanvlad Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 388
Alăturat: May 2012
Mesaj: #5
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 V8 450CP
Cate butoane are avionu` Smile !!! Mishto
10-09-2013 10:07 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
GEO 39 Deconectat
Junior Member
**

Mesaje: 28
Alăturat: Jul 2012
Mesaj: #6
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 V8 450CP
Super la banii astia. Mai nasol cu impozitul.
11-09-2013 08:33 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
dstelian Deconectat
Member
***

Mesaje: 240
Alăturat: Nov 2012
Mesaj: #7
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 V8 450CP
superba aratarea. Ai avut curaj sa o testezi la ce noroaie/hartoape pana acum? Mereu m-am intrebat cum se misca o asemenea jucarie in offroad.
15-09-2013 05:28 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #8
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 4.5l V8 450CP
Multumesc!

Impozitul poate fi redus la aproximativ 400 ron/an daca se omologheaza ca autoutilitara (costuri de aproximativ 500 euro)

Am bagat-o putin in offroad usor, s-a descurcat bine cu anvelopele all seasons aproape noi, cu care e echipata acum. Am avut putine emotii pe un drum destul de inclinat intr-o parte, era noroi, in dreapta aveam un sant iar pentru ca masina sa mearga drept, sa stea pe drum, volanul trebuia tinut virat jumatate de tura in stanga. Teoretic e printre cele mai capabile masini de serie in off-road.

Dupa vreo 3000 km parcursi pana acum pot afirma ca masina e senzationala, pur si simplu perfecta pentru TOATE drumurile din Romania, Forta bruta din plin, putere multa, acceleratie fenomenala, suspensie de vis, siguranta in orice situatie! Si consumul este foarte bun, un mediu de 14-15%. Cel mai putin consuma la 76km/h in viteza a6a, aproximativ 11% (constructorul da 11.7% exterior, deci nu minte). Cel mai mult prin Timisoara am avut vreo 28%, bara la bara + "sportiv" cand prindeam mai liber. Pentru o asemenea masina e mai mult decat perfect! Iar Cayenne Turbo modelul nou cica consuma cu 25% mai putin si ofera 550 CP din 4.8l. Vis!

Consumul de ulei e cam mare, poate sa depaseasca 2l/1000km daca se merge foarte sportiv, sau aproape 0 daca se merge constant cu 70-80km/h. Este normal pentru un Bi-Turbo de 450CP, toate consuma mult, inclusiv ultimul model. In motor se pune Mobil 1 0W40. Probabil daca i-as curata admisia/turbinele, ar scadea consumul de ulei la jumatate. Dar stau cam prost cu timpul, iar 1l de ulei costa 50 ron (pret normal), am bagat 6l pana acum.

I-am schimbat placutele de frana, 260 ron/fata si 200 ron/spate, marca KRW. Cele mai ieftine costau 150 ron/fata si 70 ron/spate.

Am inmatriculat-o, i-am pus noile numere, am renuntat la suportii de numar (ii urasc). RCA pe 6 luni aproximativ 240ron. Pe 1 an era vreo 450ron.

İmage
İmage
İmage
İmage
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 09-11-2013 10:08 PM de LAwR.)
09-11-2013 10:07 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #9
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 4.5l V8 450CP
parerea mea e ca acel consum de ulei(imens) nu are ce cauta la un porsche de acest gen.
probabil motorul e putin belit, sau vreo turbina , imi imaginez un neamt diplomat oprit pe autostrada sa bage ulei , nu e cazu de asa ceva.

pretul de achizitie probabil justifica ceste neplaceri, oricum masina e foarte tare, banuiesc ca merge reparata.
10-11-2013 07:41 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #10
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 4.5l V8 450CP
Cum spuneam, consumul de ulei e perfect normal, orice motor turbo consuma ulei, unul bi-turbo de 450 CP consuma si mai mult daca te dai la el. Nu e nimic stricat.

Neamtul diplomat daca nu isi baga singur ulei, merge la reprezentanta. Inclusiv in carte scrie ca, motorul consuma 1-1.5l/1000 km. In momentul cumpararii de asemenea ti se prezinta situatia de catre dealer. Daca vrei fara consum "mare" de ulei, iei varianta aspirata a motorului.
Masina are destule spatii de depozitare pt bidoane de ulei.

Vezi pe google daca vrei aprofundare la subiect.

https://www.google.ro/search?num=30&safe...b14wiNrgD8


Un topic al cuiva care si-a cumparat modelul nou, 150.800 euroi:

http://vwforum.promotor.ro/topic/75320-cayenne-turbo/

De la el am luat gluma:

"I-Cat consuma?
R-Benzina sau ulei?

In Timisoara i-am facut o verificare generala la o reprezentanta VAG, pusa si pe tester, totul e bine, functioneaza perfect inclusiv turbinele, mi-au spus doar de faza cu curatarea. Placutele necesitau schimbate, s-a aprins becul in bord.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 10-11-2013 10:58 PM de LAwR.)
10-11-2013 10:35 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #11
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 4.5l V8 450CP
sa fie in bafta cui il are atunci, si la mine la alfa in carte spune ca motorul poate sa consume 1L la 1000 de km insa cand va face asta va fi vanduta, momentan nu consuma nimic sesizabil de indicatorul de nivel nici dupa 15k si masina nu merge mangaiata.
11-11-2013 08:58 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
vladbobtm Deconectat
Proaspat inscris
*

Mesaje: 6
Alăturat: Nov 2011
Mesaj: #12
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 4.5l V8 450CP
(11-11-2013 08:58 AM)comanr Scris:  sa fie in bafta cui il are atunci, si la mine la alfa in carte spune ca motorul poate sa consume 1L la 1000 de km insa cand va face asta va fi vanduta, momentan nu consuma nimic sesizabil de indicatorul de nivel nici dupa 15k si masina nu merge mangaiata.

Nu stiu la tine dar in familie am avut masini pe benzina si inca mai am(mama) si iti zic ca si cele aspirate si cele Turbo consuma ulei, e perfect normal asta, cum zice si Laur daca scade nivelul adaugi tu sau mergi la reprezentanta daca te tine buzunarul. Numai la Diesel vad ca nu scade niciodata(cel putin la mine) desi e specificat si la mine la Chevrolet ca poate sa consume 1l la 1000 de km.
11-11-2013 02:57 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #13
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 4.5l V8 450CP
da, acum am inteles ce zici, e normal ca la un plin de benzina sa pui si un litru de ulei, eventual o galeata preventiv, o sa ma opresc aici e penibil....
11-11-2013 06:51 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #14
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 4.5l V8 450CP
Masinile scumpe cer si o intretinere mai altfel decat cele de buget. Fiecare are fitele ei.

De exemplu la Bugatti Veyron se inlocuiesc jantele (o janta costa aprox 9000 euro), la fiecare 4 randuri de anvelope schimbate (o anvelopa 7000 euro Michelin Pilot Sport Pax System).
Iar un rand de anvelope se pot uza mai rapid decat se consuma benzina din rezervor!

Deci la fiecare plin, luam si cel putin 4 anvelope, la fiecare 4 plinuri schimbam jantele cu totul. + multe altele "tabu-uri" de acest gen.

Ce e penibil in a accepta faptul ca toate astea sunt lucruri perfect normale?

La Cayenne Turbo cam asta e singura cerinta (neobisnuita pt unii), sa ii dau ulei oricand se aprinde becul in bord. Daca te dai la ea se aprinde mai des, daca esti linistit se aprinde mai rar. Lucrul asta oricum e valabil la orice masina din aceasta categorie.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 12-11-2013 01:02 AM de LAwR.)
12-11-2013 12:46 AM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #15
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 4.5l V8 450CP
laur tata revino ti in fire, esti om serios. nu exista la un cruiser de genu asta sa ma opresc din drum pentru ulei, eu de exemplu conduc italia - romania fara oprire , doar cafele si benzina ce ar trebui sa pun ulei la porsche, una ca mi ar fi rusine , bunu simt nu ma lasa sa pun ulei la un porsche pe care am dat 150 mii de coco.

daca cere o sa i pun, dar pana la service, m am informat si se pare ca exista si masini ca asta la care nu e necesar completare intre schimburi, se stie ca orice motor mananca niste ulei dar nu te miti singur, masina ta e cu probleme, dupa parerea mea rezolvabile dar nu e normal sa pape mai mult de un litru intre schimburi(15k), banuiesc ca nu mergi numai in 7000rpm fiindca la 7000rpm consuma 100L/100km
12-11-2013 01:25 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #16
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 4.5l V8 450CP
Dupa logica asta, toate Cayenne-urile Turbo au probleme. Porsche nu stie sa fabrice masini daca mentalitatea se blocheaza la consumul de ulei Tongue

Dar cum spuneam, nu e deloc asa, e un lucru perfect normal sa consume ulei. Mai mult sau mai putin, depinde de cum o calci. Am zis mai sus, daca mergi constant cu viteza mica ai consum 0 de ulei. Daca o duci la 7000 cum fac eu, bagi si ulei pe langa benzina. Consuma benzina vreo 40-50% la viteza maxima de 260km/h, limitata electronic
Ti-am dat un link mai sus cu masina cuiva care are modelul nou de Cayenne, in 2 ani a facut vreo 80.000km, majoritatea pe autostrazile din afara si nu ii e rusine sa bage ulei de fiecare data cand e nevoie. Stii ce cumperi, stii care sunt nevoile.

Asta seara am verificat nivelul la ulei dupa vreo 300km de la ultima completare pana la nivelul maxim pe joja, mers linistit, combinat oras + exterior, iar uleiul nu a scazut nici 1 mm. Consum de benzina in bord 13.2%.

PS: In motor intra 8.5l ulei, 1-2l mai putin nu pune in pericol motorul, ramane mai mult decat suficient pt a asigura ungerea pana se completeaza.
12-11-2013 01:46 AM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #17
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 4.5l V8 450CP
pe mine nu m ar consola sa stiu ca si alte masini au consum de ulei notabil, atata vreme cat exista si masini la care nu se completeaza intre schimburi.

Oricum daca tie ti se pare normal ca de la schimb la schimb sa bagi 10 litri de ulei , nu ma intereseaza in ce mod de exploatare va merge masina atunci inseamna ca iubesti mult masina respectiva.

Fabricantii pun faza cu consumul de 1L/1000km la toate masinile pentru a nu fi nevoiti sa repare zeci de motoare care din cauza exploatarii defectuoase o dau pe ulei(mers subturat, drumuri scurte, oprirea motorului imediat dupa o forja) si ca si concluzie e de porc sa completezi la o masina de calibrul asta , iar daca e normal e un kkt de masina, dar repet , nu e cazul , exista useri fara probleme de consum de ulei(nu completeaza intre schimburi), nu unul, zeci.
12-11-2013 12:21 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
dstelian Deconectat
Member
***

Mesaje: 240
Alăturat: Nov 2012
Mesaj: #18
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 4.5l V8 450CP
va conversati nu glumaSmile ....oricum "de porc" faza cu ulei mancat/1k km ...intrebarea mea...il arde sau il pierde pe la diverse garnituri/simeringuri?
De-l arde inseamna ca la cca 50k km sa schimbi catalizatorul eventual si cel putin unul din senzorii de oxigen. Devine putin cam scumpa distractia , mai ales ca el e "porsche" plus ca la competitorii din nemtia n-am auzit de traznaie ca asta.As vrea sa vad unu-l de-si cumpara R class, sau GL sa faca asemenea traznaieSmile)...adica meri arad-constanta si la intoarcere faci popas in baneasa sa bagi ulei?Smile
12-11-2013 03:21 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #19
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 4.5l V8 450CP
De pierdut nu il pierde pe niciunde, totul e curat, nicio urma de scurgere. Deci il arde. Nu cred ca s-au schimbat catalizatoarele pana acum, in 160.000 km. Pe tester totul e in grafic, toti senzorii lucreaza bine, noxele de asemenea sunt in limite.

Competitorii nu ofereau motoare de asemenea capacitate/putere, dotate cu turbocompresoare. Unii dintre ei au optat pt motoare de capacitate si mai mare, dar aspirate (ex Mercedes are cel mai puternic motor de 6.2l parca si vreo 420CP pentru ML, GL). Toti sunt in spatele Porsche-ului la putere/performante. Mai bine zis, Cayenne Turbo nu avea competitori directi 1:1 si nici acum nu are, in continuare e singurul din categoria sa dotat cu turbocompresor.

Dar Porsche foloseste turbocompresoare de multi ani, deci teoretic cine cumpara Porsche stie cum sta treaba. De asemenea ofera si varianta aspirata a masinilor (Cayenne v6 3.2l 250CP si Cayenne S v8 4.5l 350CP), unde nu exista un astfel de consum de ulei.

O faza din manualul Cayenne-ului:
İmage

Adica, daca masina se utilizeaza pe distante scurte si consuma o cantitate normala de ulei, acest lucru s-ar putea sa nu se vada pe joja nici dupa 1000km (WOOW!!) Asta pentru ca uleiul se dilueaza cu benzina sau "umiditate". Dar acestea se vor evapora cand masina va fi condusa pe distante mai mari, la viteze mai ridicate, iar atunci va parea ca a consumat o cantitate mare de ulei.

Mai zice sa-ti faci un obicei din a verifica nivelul uleiului la fiecare alimentare cu benzina.

Rezervorul e de 100l, care ajung pentru vreo 600km in regim normal de utilizare sau vreo 800km daca se merge "babeste" la consum.

In fine, eu am trecut de mult peste pragul psihologic autoimpus privind consumul de ulei. E un lucru perfect normal, orice motor turbo consuma ulei, mai mult sau mai putin in functie de motorizare, putere, regim de condus, etc. Iar masina asta MERITA DIN PLIN !!
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 13-11-2013 12:36 AM de LAwR.)
13-11-2013 12:12 AM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #20
RE: Porsche Cayenne Turbo 2007 4.5l V8 450CP
Am gasit in manual si partea unde zice cat ulei consuma motorul = peste 1.5l / 1000km.

İmage

Tot uitandu-ma prin manual, am vazut ca trebuie benzina de minim 98 pentru performante maxime si consum minim.Merge si cu 95 dar motorul adapteaza "ignition timing", fiind dotat cu "Electronic oktane knock control".
Pana acum tot de 95 i-am dat. Azi am mers pana am consumat aproape toata benzina din rezervor, am avut emotii ca nu ajung pana la peco pentru ca de la autonomia aratata in bord de 20 km, s-a transformat in liniute, adica oricand pot ramane in pana prostului si mai aveam vreo 5km pana la peco Big Grin
Dar am ajuns si i-am bagat 50l de la OMV 100. Sunt curios daca vor fi diferente semnificative.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 13-11-2013 12:43 AM de LAwR.)
13-11-2013 12:25 AM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Posibile subiecte înrudite...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizualizări: Ultimul mesaj
  Porsche 986 Boxster 2.5l 204 CP 1999 LAwR 14 3,951 01-03-2016 12:32 AM
Ultimul mesaj: LAwR
  Audi A4 Avant, 1.8 Turbo, 2007 B999TMD 17 5,421 14-03-2014 02:12 PM
Ultimul mesaj: andreiciocanvlad
  INFINITI FX45 2007 V8 4.5l 320CP LAwR 19 8,507 20-06-2013 10:51 PM
Ultimul mesaj: LAwR

Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)

Powered by MyBBRomania.net