Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Esapament Hover
Autor Mesaj
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #1
Esapament Hover
Vad ca este liniste in familia Hover.
Hai sa va scot din letargie si sa va agit putin.
Ati inspectat macar o data sistemul de esapament al masinii dvs.? Presupun ca putini au facut-o . Hai sa va arat cum arata la o masina fabricata de 6 ani, 3 ani a stat prin showroom-uri si de 3 ani mai mult sta pe la mine in garaj ... una peste alta 30000 km.
Explicatiile detaliate vor veni mai tarziu ...


Fişier(e) ataşate Thumbnail(uri)
İmage İmage İmage İmage
29-05-2013 09:41 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
andreiciocanvlad Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 388
Alăturat: May 2012
Mesaj: #2
RE: Esapament Hover
60.000 km eu am avut probleme cu racordul flexibil. Cost reparatie 80 ron
29-05-2013 11:11 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #3
RE: Esapament Hover
V-ati speriat? Nu-i Dracul asa negru pe cat pare.
Dupa curatare si slefuire lucrurile arata mult mai bine. Dar cum se face !
Ce trebuie sa aveti:
- canal, rampa, elevator sa puteti lucra sub masina;
- trusa de scule profesionista ( in principal chei tubulare si inelara de 8, 10, 13, 14, 15 19, prelungitoare, leviere si ... "mangialac" - adica o teva cu care sa prelungiti cheia) . Polizor unghiular si set de perii metalice cu care se curata rugina;
- daca este ceva de schimbat piesele in cauza si obligatoriu un set de 3 garnituri, sunt de doua dimensiuni si se pot confectiona acasa ... cele originale sunt din clingherit cu insertie metalica care se distrug la desfacere. La prinderea de galerie exista o garnitura din cupru care se recupereaza. Totodata trebuie sa aveti 6 buc. suruburi de M 10, 50 mm lungime zincate cu piulite, saibe plate + saibe grower . Cele originale sunt suruburi cu cap si piulita speciale M10 de 40 mm lungime cu pas de 1,25 probabil puteti comanda impreuna cu setul de garnituri. 2 buc. coliere de 50 mm;
- una bucata asistent dotat cu muschi puternici.
Cum procedati:
In primul rand eu am facut exces de zel primele doua componente, adica segmentul cu catalizatorul + racordul flexibil si segmentul cu toba "mica" nu trebuiesc demontate pentru ca sunt confectionate din otel foarte gros si din cauza temperaturii nici rugina nu prinde ... oricum coroziunea era nesemnificativa. Problemele sunt la toba finala si teava de evacuare .
Daca trebuie sa demontati tot ... demontati pe rand teava finala, toba finala si apoi nu incercati sa decuplati primele doua segmente pentru ca este imposibil ... desfaceti direct din galeria de evacuare, folosind un prlungitor lung si o cheie tubulare de 19 - trageti cele doua segmente cuplate afara, spatiul permitand asta. Trebuie demontata si tabla de protectie la temperatura care este prinsa cu doua coliere ce trebuiesc rupte pentru ca sunt arse. Suruburile sunt stranse excesiv si din cauza ruginii, si se desfac foarte greu. Eu am reusit sa le desfac toate, insa am constatat ca nu mai pot fi utilizate pentru ca pe o anumita portiune filetul este distrus si foarte corodat. Trebuiesc inlocuite.
Curatarea ... fiecare cum se pricepe . Nu recomand folosirea solutiilor de curatie avand la baza acizi sau alte substante corozive pentru ca va intra prin toate incheieturile si nu se mai spala, producand apoi un dezastru. Si sablarea este discutabila putand intra praf in componente. Asa ca mai bine manual cat se poate.
Vopsirea ... nu va recomand o vopsea anume pentru ca exista riscul sa nu tina. Am folosit pentru primele doua segmente o vopsea care rezista la 700 grd. (macar teoretic cu toate ca nu cred ca o sa tina) dar trebuie curatat si degresat metalul foarte bine. Pentru toba finala si teava de evacuare am folosit un alt tip de vopsea care adera la rugina (rugina care nu se mai desprinde) si in acelasi timp rezista la temperatura . Vopselele sunt relativ scumpe primele cca 35 roni flaconul de 400 gr, a doua cca 50 roni kg. Trebuie un flacon - 3 straturi si 250 gr. vopsea pt doua straturi cu pensula.
Montajul este mult mai simplu .. folositi garnituri si suruburi noi cu saibele aferente.
Doua imagini cu sistemul de esapare vopsit si un detaliu cu suruburile de prindere originale recuperate.
Spor la treaba.


Fişier(e) ataşate Thumbnail(uri)
İmage İmage
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 30-05-2013 01:59 PM de ovidiu_nemteanu.)
30-05-2013 01:53 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
dstelian Deconectat
Member
***

Mesaje: 240
Alăturat: Nov 2012
Mesaj: #4
RE: Esapament Hover
Frumos domle, frumos, asta da lucrare...ce nu inteleg este motivul pentru care ai facut-o. Te-a deranjat aspectul ruginit si ai vrut sa le "conservi" sau ai avut probleme cu ele?
Intreb pentru ca tobele in general se distrug din interior in exterior (in special dupa perioade racoroase cu utilizare masina preponderent pe distante scurte) coroziunea fiind in special in zonele unde se acumuleaza condensul sau la imbinarile teava-tabla.
Personal consider ca aceste operatiuni sunt tardive, dar trebuie sa recunosc ca de multe ori mi-a venit pofta de a mai curata masina pe dedesubt si cu siguranta as purcede la o asemenea operatie daca s-ar dovedi utila.
30-05-2013 02:15 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #5
RE: Esapament Hover
M-a speriat faptul ca rugina era din EXTERIOR ... vedeti si voi cum aratau initial (probabil datorita sarii cu care se trateaza drumurile noastre pe timpul iernii ). Sper ca am reusit sa prelungesc cu ceva timp viata tobei finale, care cedeaza prima, evidend din cauza coroziunii interioare. Nu stiu cat costa o astfel de toba cred ca peste 500 roni . Pe mine m-a costat vopseaua. Vedeti, la masinile moderne ... adevarate ... dupa 10 ani de utilizare esapamentul este intact .. evident este realizat din oteluri inoxidabile.
Apropos de calitatea vopselei pe care o folositi ... pe internet exista oferte de vopsele speciale cu rezistenta sporita la coroziune si temperatura dar ... preturi pe masura ... 100 - 300 roni/kg. Nu stiu daca se merita ... la anul le demontez iar ...
30-05-2013 03:53 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #6
RE: Esapament Hover
Recomand vopseaua din imagine ... chiar rezista pe catalizatoare. Cealalta data cu pensula nu-i in regula va trebui sa refac vopsirea la toba finala.


Fişier(e) ataşate Thumbnail(uri)
İmage
01-06-2013 07:22 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
valentin91 Deconectat
Member
***

Mesaje: 116
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #7
RE: Esapament Hover
salutare...mi s-a spart toba finala...o bucata cam de 3 cm din ea...ce mai e de facut in cazu asta???Sad
22-06-2013 08:34 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #8
RE: Esapament Hover
sudat o tabla obosita sau varianta 2 inlocuire
22-06-2013 10:44 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
valentin91 Deconectat
Member
***

Mesaje: 116
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #9
RE: Esapament Hover
am rezolvat cu toba...am sudat o bucata de table otelita roata imprejur...am sudat si sitele acelea din toba de noua tabla si pe cuvant de onoare ca se aude mai bine decat toba de fabrica....doar motoru ce se aude cand e turat prea mult....
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 26-06-2013 12:09 PM de valentin91.)
26-06-2013 12:09 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
dstelian Deconectat
Member
***

Mesaje: 240
Alăturat: Nov 2012
Mesaj: #10
RE: Esapament Hover
bravos, acum durata ei de viata se va limita la cat vor mai rezista sitele si zonele unde sunt sudate tevile.
26-06-2013 12:13 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #11
RE: Esapament Hover
merge ma stelica , la cotetul chinezesc merge orice . si eu o sa fac la fel , o sa o carpesc ca la dacie , nu merita altfel , mama ei de chinezarie Big Grin
26-06-2013 11:10 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
valentin91 Deconectat
Member
***

Mesaje: 116
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #12
RE: Esapament Hover
sa vedeti ce silentioasa e....nu o sa va vina sa credeti...nu stiu daca de fabrica e asa de silentioasa cum e asta facuta acasaSmile
30-06-2013 08:44 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
olarueugen Deconectat
Member
***

Mesaje: 190
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #13
RE: Esapament Hover
stie cineva o toba care s-ar apropia de dimensiunile noastre 60 lungime si diametru, ovala asa cum e ea de 90??
20-01-2016 06:25 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
olarueugen Deconectat
Member
***

Mesaje: 190
Alăturat: Feb 2013
Mesaj: #14
RE: Esapament Hover
dragi mei, dupa 2 saptamani de sapat netul iata solutia pentru o toba nou nouta cu preturi modice, Asa a facut colegul nostru rus. https://www.drive2.ru/l/6537766/ . cumparam pe cod PALMO 17.632 de la domnul cu numarul 0742762320 la pretul de 225 ron aproximativ, spor la lucru!!!
26-01-2016 11:48 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #15
RE: Esapament Hover
am inlocuit si eu racordul flexibil de la evacuare, trebuia sa o fac de ani de zile insa am amanat, tobele desi cu vizibila coroziune pe ele inca nu au gauri, oricum evacuarea la hover e cam problematica, adica e un gunoi, totusi pot sa zic ca ambele catalizatoare sant in perfecta stare si la teava poti sa stai si sa respiri daca motorul este cald, lucru care denota faptul ca totul este in parametri, tevile nu au negreala pe dinauntru, curg tone de apa din tobele mele!
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 27-01-2016 01:06 PM de comanr.)
27-01-2016 12:57 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
andreiciocanvlad Deconectat
Senior Member
****

Mesaje: 388
Alăturat: May 2012
Mesaj: #16
RE: Esapament Hover
Codul acela de POLMOSTROW 17632

prodcator WALKER : 22588
OPEL (Oryg.) : 5852085
Opel Frontera B 4X4 LWB 2.2 DTi 98-03
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 27-01-2016 02:46 PM de andreiciocanvlad.)
27-01-2016 02:46 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #17
RE: Esapament Hover
Stimabililor
Care-i problema ? Nu se gasesc tobe originale, sunt scumpe ori de slaba calitate? Pentru ce toate modificarile ?
27-01-2016 04:10 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #18
RE: Esapament Hover
fix pentru alea 3 motive Smile)))
27-01-2016 09:43 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #19
RE: Esapament Hover
Opinia unuia care a umblat pe acolo dupa cum puteti vedea mai sus ...
Partile slabe sunt toba finala si teava finala de esapare. Celelalte doua segmente sunt din otel destul de gros si nu cred sa cedeze usor. Nu stiu cat poate sa coste o toba finala care o sa cedeze prima dar stiu ca se poate confectiona fara prea mari probleme din tabla mult mai groasa 1 - 1,5 - 2 mm si cu mai putine site prin interior ... numai sa gasiti meseriasul capabil pentru asta. Teava finala s-ar putea face si aia, folosind ca reper teava veche, cu conditia sa gasiti o teava de diametrul corespunzator ( mai mare se poate, mai mica nu se poate ). Indoirea se face dupa sablon, cu autogen, dupa indoparea cu nisip. Cu aceeasi conditie esentiala .... MESERIASUL .....
27-01-2016 10:16 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #20
RE: Esapament Hover
o evacuare smechera foloseste si anume crom, arata bine si dupa 10 ani, la hover pentru banii dati este ok, era culmea sa puna o superevacuare care nu rugineste iar masina sa fie o cutie ruginita, totul trebuie sa fie in buna concordanta!

Big Grin
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 28-01-2016 11:36 AM de comanr.)
28-01-2016 11:35 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Posibile subiecte înrudite...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizualizări: Ultimul mesaj
  Esapament afumat ovidiu_nemteanu 24 6,924 28-06-2013 05:40 PM
Ultimul mesaj: ovidiu_nemteanu

Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)

Powered by MyBBRomania.net