Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 2 voturi - 5 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Formula 1
Autor Mesaj
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,140
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #1
Formula 1
A inceput noul sezon de Formula 1.
Prima cursa este in Australia, duminica 17 martie la ora 8 dimineata ( din cauza fusului orar).
Dar pana atunci avem calificarile, sambata la ora 8 dimineata.
Dupa primele antrenamente se pare ca si acest sezon ( cel putin inceputul lui ) va fi dominat de RedBull Racing (acum au luat numele de "Infiniti RedBull" pentru ca Infiniti a devenit principalul sponsor).
De amintit .... celor carora le-a intrat in cap ca masinile germane sunt cele mai tari .... primele 4 locuri de anul trecut au fost motorizate de Renault !!! (care nu mai are echipa dar furnizeaza motoare). Mercedes (care motorizeaza cateva masini) nici nu s-a vazut cu tot Schumacherul lor cu tot. In afara de Ferrari ( care de asemenea livreaza motoare la alte cateva echipaje) nu mai este nimic pe acolo demn de luat in seama (ca motorizari spun). Audi, Vw, Porsche ... nu exista asa ceva pe acolo. Dar nici japoneze ... Honda, Toyota ... au fost candva ... dar nu au facut nimic.
Daca doriti putem discuta pe aceasta tema la .... infinit ( nu la Infiniti).
Ca sa se stie .... eu sunt fan Ferrari (cele mai frumoase si mai bune masini din lume).
Poate nu stiati in Romania la Fieni (parca) se produc anvelope pentru masinile de Formula 1, sub marca Pirelli.

Am facut o mica eroare ... 4 din primele 5 locuri din sezonul trecut au fost motorizate de Renault si NU primele 4 locuri , pentru ca pe locul 2 anul trecut a fost Ferrari
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 16-03-2013 12:34 AM de ovidiu_nemteanu.)
16-03-2013 12:16 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,140
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #2
RE: Formula 1
Primele calificari din acest an au fost tragico-comice pentru ca s-au desfasurat pe o ploaie torentiala. De fapt calificarile s-au oprit dupa prima serie si vor fi reluate in totalitate, in cursul diminetii de duminica (inaintea cursei) la ora locala 11, ceea ce inseamna ora 2 ( AM, noaptea) in Romania. Pasionatii se vor scula sa le vada, asa cum voi face si eu.
16-03-2013 11:30 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,140
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #3
RE: Formula 1
Dupa cum am anticipat, calificarile au fost dominate de echipa RedBull care prin Vettel si Webber au castigat primele doua locuri pe grila. Massa si Alonso de la Ferrari s-au calificat abia pe locurile 4 respectiv 5. Acum sa vedem cursa. Prevad ca tot ... Vettel, masina ramane totusi cea mai performanta si pilotul la fel. Nemtii nu au masini dar au piloti excelenti , asta datorita scoliilor nemtesti de pilotaj si a bazei exceptionale de antrenamente..
17-03-2013 07:56 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,140
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #4
RE: Formula 1
Cursa cu nr. 1 din Australia a fost castigata de Raikkonen cu masina LOTUS RENAULT ( ce spuneam ... motoarele Renault sunt in top). Locul 2 Alonso de la Ferrari si locul 3 - Vettel cu RedBull motorizat de Mercedes. Hamilton de la echipa de casa a Mercedes abia pe locul 5.
Nu uitati, saptamana viitoare, pe 22-24 martie avem din nou cursa in Malaesia, tot dimineata.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 17-03-2013 09:43 AM de ovidiu_nemteanu.)
17-03-2013 09:39 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,140
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #5
RE: Formula 1
Vad ca nu prea va intereseaza ... dar poate ...
Vineri 22 martie la ora 8 dimineata avem antrenamente cronometrate, sambata la ora 10 calificarile iar duminica la ora 10 dimineata Marele Premiu al Malaeziei.
21-03-2013 02:59 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
GEO 39 Deconectat
Junior Member
**

Mesaje: 28
Alăturat: Jul 2012
Mesaj: #6
RE: Formula 1
Daca avea si GWM o echipa in competitie poate erea lumea mai interesata.
21-03-2013 06:55 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,140
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #7
RE: Formula 1
(21-03-2013 06:55 PM)GEO 39 Scris:  Daca avea si GWM o echipa in competitie poate erea lumea mai interesata.

Stimabile S.U.A. nu are o echipa in Formula 1, cu toate ca in America, cursele auto-moto sunt larg raspandite. Problema este ca nici o firma constructoare de automobile americana NU ARE CAPACITATEA de a fabrica o masina competitiva in marea competitie. Curele similare de monoposturi din S.U.A. sunt cam cu 2 clase in urma Formulei 1. De asemenea, pilotii care au venit din circuitele de viteza americane nu au facut fata si au avut evolutii dezamagitoare. Singurul demn de consideratie este Mario Andretti care a castigat in Formula1 si a dominat cursele americane YndiCar si NASCAR. Dar si acesta era nasut in Italia. Singura componenta demna de atentie cu oarecari origini americane este motorul COSWORTH, proiectat si fabricat in Anglia, dar cu multe componente americane. Cred ca se fabrica si prin America pe undeva. Din pacate acest motor este cam pe ultimul loc si am inteles ca in sezonul viitor se va retrage.
In lume sunt cam 5-6 tari capabile sa construiasca asa ceva si vreo 10 tari care furnizeaza piloti competitivi. Cred ca sti, bugetul echipelor de top se apropie de 500 MILIOANE euro.
Stima
21-03-2013 08:01 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,014
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #8
RE: Formula 1
Nu e vorba de incapabilitate de a fabrica masini de F1 ci de faptul ca in SUA sportul asta nu are cautare, asa cum nici fotbalul nostru nu face 2 lei pentru ei. Alt stil de viata, alta mentalitate. Si pe un pilot F1 daca il urci intr-un Nascar sunt sanse mari sa faca nevoile pe el dupa maxim cateva ture. Nu asa trebuiesc judecate lucrurile. De ce ar investi sume enorme pe ceva ce nu se cauta?

De asemenea nu m-as grabi sa ii ridic in slavi pe astia de la Renault si sa ii denigrez pe ceilalti. Pana la urma e alegerea fiecarui constructor auto daca vor sa se promoveze sau nu prin intermediul unor astfel de metode. Cum spui si tu, bugetele sunt foarte mari si putini sunt dispusi sa isi arunce banii pe asa ceva in ziua de azi.
Eu nu as cumpara VECI o masina construita de Renault, deci "mi se rupe" ca ei au cele mai bune motoare din F1 cand masinile construite de ei pentru vanzare sunt niste petarde cu roti.

Cum spuneam, din punctul meu capabili sunt toti, inclusiv romanii pot sa construiasca un monopost F1, dar nu toti sunt dispusi sa arunce sume imense de bani pentru un loc fruntas in F1.

Nici eu nu sunt fan F1, ma mai uitam cand eram copil dar ma plictiseam repede.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 21-03-2013 11:49 PM de LAwR.)
21-03-2013 11:47 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,140
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #9
RE: Formula 1
Stimabile Lawr stiu ca esti un bun meserias in ale automobilului, dar in materie de Formula 1 esti paralel .. de fapt o confirmi si tu ca nu te intereseaza ... si ... se cunoaste.
Primul nume care imi vine in minte este NIGEL MANSEL ( sper ca am scris bine) pilot englez care a dominat Formula 1 prin anii 80-90 , a concurat mai bine de 10 ani in F1, si apoi ... asa la batrinete la vreo 40 ani, dupa ce s-a retras din F1 s-a mutat in IndyCar si Nascar din America , pe care le-a castigat ... in sensul ca a devenit campion de sezon .
Cu placerile americane ... nu stiu ce sa zic ... probabil este mai mult mandrie patriotica. Cert este faptul ca in trecut a avut niste echipe prin F1 dar nu au reusit mare lucru. Monoposturile lor care echivaleaza cumva cu cele din F1 dupa cum am spus sunt cam cu 2 clase mai jos decat cele din F1 ... de ce ? Sa-ti spun drept nu stiu. Pate asa cum zici tu nu vor sa investeasca in acest domeniu, cu toate ca in America cursele auto - moto sunt extrem de numeroase si extrem de bine populate cu spectatori. De fapt sunt circuite si circuite in fiecare stat american ... deci nu stiu daca se pune problema investitiilor.
Legat de frantuzi .. nu am afirmat ca au cele mai bune masini .. Firma Renault are o politica comerciala particulara si anume realizarea de masini ieftine si populare, in comparatie cu nemtii care fac exact pe dos ... masini scumpe ... considerand ei ca sunt si bune ( eu nu am aceeasi impresie .. am avut un Mercedes 190 E si un VW Borra 1900 TDI full cu tractiune integrala ... am avut suficiente probleme cu ambele, cu toate ca recunosc ca erau masini elegante, comode, cu o tinuta impecabile ... dar nu foarte fiabile). In privinta motoarelor problema se pune altfel ... de ani ( chiar din anii 80) motoarele Renault domina cursele de Formula 1 cu toate ca masinile (atunci cand au avut masini inscrise sub firma) nu s-au ridicat la nivelul motoarelor ( si asta spune foarte mult). Si in prezent este acceasi situatie recunoscuta de toti specialistii din domeniu ... motoarele Renault SUNT CELE MAI BUNE ... o confirma rezultatele obtinute in ultimii ani de echipele dotate cu motoare Renault.
Actual .. motorul Renault de 1600 cmc (!!), 6 cilindrii in "V", supraalimentat cu doua compresoare, furnizeaza intre 800 si 1200 CP (!!) functie de setari. Este cel mai economic motor consumand sub 65 l de benzina ( din care o mai fi si aia) pe suta de KM, si este cel mai fiabil , defectiunile cauzate de motor+cutie fiind nesemnificative cu toate restrictiile implicate de regulamentul FIA. Nu pot spune acelasi lucru despre nici un alt motor nici macar Ferrari ( preferatii mei ), iar nemtii de la Mercedes abia se taraie pe la mijlocul clasamentului. In acest sezon nemtii au "cumparat" un motorist englez ... doar doar vor putea face si ei ceva. Pentru o firma ca Mercedes .. faptul ca nu au mai castigat un campionat de ..... annnnnnnniiiiiiiiii multi este o mare PALMA si o mare lovitura de marca.
De ce ma uit la F1 ... in afara de partea de competitie si sportiva (asa cum altii urmaresc fotbalul unde eu sunt paralel) sunt la curent cu toate noutatile tehnice care, de regula, se transfera in productia de serie. Uite acum se discuta foarte mult in legatura cu sistemul KERS ( sistem de recuperare a energiei cinetice) care cu siguranta , in viitor, se va adapta la masinile de oras .. dupa ce va face rodajul in F1.
Stimabile Lawr nu ma supare interventia ta .. iar daca vrei sa discutam, chiar in contradictoriu, o putem face la infinit.
Am scris si eu asa ... poate gasesc amatori .... si asa nu mai scrie nimeni pe forumul asta. Hoverele sunt in regula si merg OK ... ca in Formula 1 .... daca deranjez pot sa ma opresc ....

In alta ordine de idei antrenamentele din Malaezia au fost dominate de Raikkone pe Lotus - RENAULT, Vettel de la RedBull - Renault ( in ciuda lui Lawr) , Alonso si Massa de la Ferrari.
Sambata la ora 10 avem calificarile si duminica la ora 10 avem cursa.
Cu stima
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 22-03-2013 04:27 PM de ovidiu_nemteanu.)
22-03-2013 04:22 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,014
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #10
RE: Formula 1
Da, sunt paralel, am spus doar ce cred din putinele cunostinte legate de acest sport Smile
Si in niciun caz nu deranjeaza cu nimic acest topic!

Iar ca sa fiu mai exact cand e vorba de Renault, nu doar ca fac masini ieftine care totusi nu sunt foarte ieftine pana la urma pentru ceea ce ofera, dar fac masini proaste, scopul lor este de a stoarce cat mai multi bani de pe nefericitii care le cumpara prin piese scumpe, service scump, constructie total tampita si impotriva omului de rand (ex: sa schimbi un bec din far la un Megan iti ia pe putin 1-2 ore si implica demontarea rotii, carenajului si a altor tampenii pentru a putea ajunge la soclul becului).

Asa cum GreatWall a incercat o publicitate prin participarea la Dakar, asa si Renault baga bani multi in F1, Chevrolet in WRC, etc etc. Firme precum Ferrari, Mercedes, BMW, etc, nu mai au nevoie de nicio reclama de acest tip, deci decat sa arunce cu sute de milioane de euro degeaba, mai bine se concentreaza pe alte aspecte mai importante cand vine vorba de o masina.

190E si Borra nu au relevanta in anul 2013. Nemtii chiar fac masini bune! Dar aici nu ma refer la cotetele care predomina sosele din romania (seria 3, C-Class, A4, Passat, etc) ci la modele de varf care intr-adevar nu au concurenta.

Pacat ca F1 e limitat la 1600 cmc. Asta e doar o alta metoda de marketing european, limitarea masinilor la capacitati cilindrice mici + montarea turbinelor pentru putere dar in schimb fiabilitate foarte scazuta, deci piese complexe, scumpe, manopera scumpa, etc si descurajarea omului de rand sa cumpere masini din SUA, care ofera exact opusul.
Pe cand in America se merge pe capacitati cilindrice mari, fiabilitate foarte mare, piese ieftine, intretinere ieftina si nici consumul de carburant nu e cu mult mai mare, ci dimpotriva, la acelasi stil de mers un V8 de 6l aspirat poate consuma mai putin decat un 1.6 supraalimentat si chinuit vai de mama lui si oricum la final daca tragi un calcul ce castigi la consum + mult mai mult pe langa, dai pe diferenta de intretinere, piese, etc.. De mentionat costul real al carburantului si care sunt taxele si accizele pretinse de statele europene, care dubleaza chiar tripleaza in unele cazuri costul carburantului! Suntem doar prostii pe care ii storc oamenii destepti, sclavii zilelor moderne. Nu vreau sa spun ca in SUA e lapte si miere, dar oricum e mult mai bine decat in Europa, poti duce o viata decenta fara sa te simti vaca de muls a altora. N-are rost discutia asta aici, din F1 o dam in altele Smile

Nu imi e ciuda pe Renault daca se situeaza bine in F1 pt ca nu imi pasa, nu imi schimba cu nimic parerea despre "petardele cu roti" care le are spre comercializare. De asemenea nici pe mine nu ma supara faptul ca ai si tu o parere normala despre aceasta situatie Smile
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 23-03-2013 02:09 AM de LAwR.)
23-03-2013 02:05 AM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,140
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #11
RE: Formula 1
Stimabile Lawr sunt in TOTALITATE de acord cu tine de aceasta data. Ai dreptate cu privire la masinile Renault eu am avut un Clio ... aceleasi probleme la depanare cu spatiul ingust . De ex. ca sa verific nivelul la servodirectie trebuie sa scoti farul si bara. Cand ridici masina pe cric , caroseria se torsioneaza atat de tare ca nu mai poti deschide usa .. aceasta freaca pe rama de jos ... si multe altele. In schimb Clio avea un motor de 1,5 l diesel ( exact ce spuneai ) supraalimentat care scoate 85 CP, perfect adaptat cu cutia si greutatea caroseriei. Are niste demaraje explozive si un consum extrem de mic (in jur de 4 - 4,5 la 100 km - fabricantul dadea 3,9 % la viteza de 90 km, ceea ce cred ca era corect). Ai dreptate in legatura cu masinile germane pe care le-am avut ... la vremea aia erau totusi reprezentative. Daca stii Mercedesul avea injectie multipunct mecanica , sistemul K-jetronik, cu care am avut mari probleme. Iar Borra, motorul "tras" la 150 Cp, cu niste reprize fulminante (ajutat si de tractiunea integrala si de sistemul de repartizare automata a puterii la toate rotile )... masina aia demara la orice turatie .. a fost singura masina cu care am avut curajul sa merg cu 200 km/ h . Avea o stabilitate extraordinara gratie unui sistem automat de control si repartizare a franarii .. nu am reusit sa-i fac sa "scartie" rotile pe asfalt si nici s-o pun in derapaj. In schimb din cauza motorului frotat a picat repede (probabil si datorita stilului smuncit de conducere). Mai avea o hiba ... dar asta legata de drumurile noastre ... garda la sol extrem de mica si lipsa scutului de protectie ... multe masini au spart baia pe drumurile noastre.
Cu masinile americane este foarte corect ce zici ... americanii au alta filozofie in legatura cu masinile din toate punctele de vedere atat motorizari cat si caroserii. Totusi sa stii ca desi merg pe cilindrei mari, folosesc si ei supraalimentrea. Evident nu-mi inchipui ca americanii daca ar dori, cu tehnologia lor, nu ar reusi sa faca o masina capabila sa performeze in F1 ... probabil ca intradevar nu-i intereseaza. Mie imi plac foarte mult "americancele" chiar era sa cumpar un Chrysler 3000 , o bijuterie, era la TiriacAuto, la vreo 15000 eur, la 30.000 km, dar am preferat sa cumpar Hover (0 Km ) la 8500 eur. Bine am facut ca motorul de 3000 cc al americancei ar fi impus un impozit excesiv de mare ( atunci can am luat masina nu era problema impozitului functie de asa zisa poluare pe care o produce, care de fapt este o politica europeana - exact cum ai spus si tu - de a descuraja masinile mari).
In alta ordine de idei, calificarile din Malaezia s-au derulat partial pe ploaie si au fost castigate de Vettel pe RedBull - Renault. Locurile 2, respectiv 3 pe grila de start in cursa de duminica au fost ocupate de Massa si Alonso de la Ferrari.
Maine, duminica la ora 10 dimineata avem Marele Premiu al Malaeziei.
Cu stima la toata lumea.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 23-03-2013 11:37 AM de ovidiu_nemteanu.)
23-03-2013 11:29 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,014
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #12
RE: Formula 1
Dieselul de asemenea este un rahat frumos ambalat si cu fundita rosie.
Ca ai spus de Clio, sa mergem pe Clio: in primul rand pentru achizitionarea unui motor Diesel platesti in plus pe putin 2000 euro fata de un motor pe benzina, deci din start e valoarea pentru aproximativ 1800l benzina.
Apoi sa vedem reviziile: Tocmai alaltaieri mi se plangea un vecin care are CLIO, ca revizia l-a costat 1200 ron pentru schimbul de ulei si filtre.
Sa mai zic de piese? Absolut toate sunt mai scumpe in cazul Dieselelor, niste exemple pentru Clio: injectoarele costa 2000 euro, sistemul turbo vreo 5000 euro, catalizatorul vreo 1500 euro, etc etc.

Din punctul meu, motoarele diesel notabile sunt cele care incep de la V6, desi inclusiv in cazul acesta iesi mult mai bine cu un benzinar.

Pe aceleasi motive in SUA nu se comercializeaza si nu se cumpara diesel decat in cazuri foarte rare! In SUA omul de rand e protejat de lege, nu este permis ca sa fie fraierit in ultimul hal precum in Europa, acolo daca producatorul zice consum de 5% iar tu scoti consum de 5.5% ai dreptul sa ii dai in judecata si sa te imbogatesti pe spatele lor! Pe cand in europa ce le poti face? Ai curaj sa ii dai in judecata si sa le mai ceri si daune? Pai in primul rand trebuie sa platesti o taxa aberanta direct proportionala cu daunele pe care le ceri. Deci mai intai trebuie sa ai tu foarte multi bani sa bagi in proces, iar la final din 1 mil euro cat sa zicem ca le ceri, judecatorii sa iti aprobe 1000 euro pe motiv ca doresti sa te imbogatesti fara niciun drept. Adica tu nu iti scoti nici macar acea taxa care trebuie platita INAINTE de a deschide procesul si care e nereturnabila, normal. Total descurajant, te trimit pe fata la pascut.
Si vad ca apar din ce in ce mai multe motoare mici, benzinare + turbo. Se merge pe acelasi principiu, daca la fraieri a prins dieselul si prefera sa dea multi bani in plus ca sa "consume mai putin" in capul lor, de ce sa nu foloseasca aceeasi metoda si cu benzina? Prost e ala care da, nu ala care cere, corect!

In SUA Foarte rar se foloseste supraalimentarea pentru ca motoarele de capacitate mare au putere de aspirare a aerului mai mult decat suficienta pentru exploatare normala. Cine vrea mai multa putere le supraalimenteaza iar de obicei doar cu un compresor mecanic, nu cu sistem turbo. Adevarul e ca nici nu prea ai ce face cu un turbo pe motor 6000 benzina, deja sari pragul de 1000CP.

Nu e exagerat de mare impozitul pt 3000 cmc, vreo 2100 ron. Ce sare de 3000 ron devine exagerat, pt 3001cmc impozitul e 4350 ron.

Si in legatura cu poluarea, o mare aberatie din nou. Cand am fost cu Mustangul 4.6 din 2003 sa ii fac ITP-ul, inaintea mea a intrat un Logan 2011, motor 1.4, iar Mustangul a scos rezultate mult mai bune decat Loganul! Toti se mirau prin service, chiar i-au facut testul de 2x, au crezut ca s-a comis vreo greseala prima data. Sa mai zic de consum, ca in Bucuresti destul de calcata imi lua intra 15-17%, iar un rahat de Aveo 1.4 la acelasi stil de mers lua 16-18%?

In concluzie, pentru ei suntem doar niste oi care se manipuleaza foarte usor, cum am scris mai sus: sclavii zilelor moderne.

Si deja chiar a luat-o pe alte cai discutia. Dar daca se mai gasesc interlocutori, putem deschide un topic nou unde sa mutam inclusiv mesajele de aici.

Mult succes cu F1!Big Grin Vizionare placuta in continuare.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 24-03-2013 12:43 AM de LAwR.)
23-03-2013 03:25 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,140
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #13
RE: Formula 1
Stimabile,
Ma provoci la discutii politice. Noroc ca este foarte tarziu, dar cu siguranta vom mai relua chestiunile ridicate de tine, cu care sunt de acord.
Dar pentru inceput macar una .. taxa de poluare ... care este o mare gogorita si guvernantii nostrii au grija s-o schimbe in fiecare an , evident functie de anumite interese numai de ei stiute. Oricum se vede de departe ca se fac niste jocuri .... dar "prostimea" se aliniaza si plateste fara cracnire ... doar suntem EUROPENI. O singura intrebare : de ce nu se taxeaza suplimentar masinile supraalimentate (ma refer la dieselurile) care la o cilindree egala produce mai multa putere, consuma mai mult si, in consecinta, polueaza mai mult. Dar e normal pentru ca marile firme producatoare de automobile Vest-Europene ( aici sunt, in principal, cele germane si frantuzesticare) impun jocurile si au motoare numai sub 2000 cc. Acum au inceput , pe scara larga, conform acelorasi practici, sa supraalimenteze benzinare (de ex. motorul de 1,5 benzina de la VW care scoate 150 cp) De ce nu se pune problema asta in America ori Japonia? Simplu ... daca ar face asa ceva ar iesi lumea in strada . Noi suportam.
Legat de Clio, eu nu am avut mari probleme, l-am folosit vreo 2 ani acum este in Bucuresti la o ruda, a inceput sa aibe probleme la turbosuflanta ( probabil s-a colmatat, dupa modul in care se comporta) si la servodirectie .. se pare ca trebuie schimbata pompa. Masina are cca 75000 km. Ar vrea s-o vanda dar nu poate din cauza taxei.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 24-03-2013 12:22 AM de ovidiu_nemteanu.)
24-03-2013 12:16 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,140
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #14
RE: Formula 1
S-a incheiat cursa de Mare Premiu din Malaezia. Dupa cum ma asteptam si acest seson, se pare, ca va fi dominat tot de RedBull Racing Renault, care a castigat aceasta cursa cu ambii piloti - Vettel pe primul loc si Webber pe doi. Pe trei si patru cei de la Mercedes Hamilton si respectiv Rosberg. Ferraristii mei .... deceptie totala ... Alonso a facut o gafa impardonabila si a parasit cursa inca din primul tur. Massa pleaca de pe doi si ajunge in final pe 5 - lamentabil. Au fost niste batalii fratricide incredibile intre cei de la RedBull si respectiv pilotii de la Mercedes. Oare a inceput Mercedes sa se trezeasca? Cred ca DA, pentru ca au avut niste achizitii importante ... la conducerea echipei a trecut austriacul Tott Wolff care a fost actionar la echipa engleza Williams ( cred ca nu a plecat cu mana goala de acolo - ar fi tras cu el niste specialisti .. englezii sunt cei mai tari la sasiuri ) si a venit ca pilot principal Hamilton care l-a inlocuit pe marele - micul (dupa ultimii ani si rezultatele obtinute) Schumacher.
Urmatarea cursa peste 2 saptamani.
Paaaaaaaaaaaaaaaaaaa .
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 24-03-2013 11:56 AM de ovidiu_nemteanu.)
24-03-2013 11:54 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,014
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #15
RE: Formula 1
RedBull iti da aaariiipi Smile))
24-03-2013 07:30 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,140
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #16
RE: Formula 1
Salutare amatori de Formula 1.
In acest sfarsit de saptamana avem Marele Premiu al Chinei la Shanghai
Vineri ora 9 antrenamente; Sambata ora 9 calificari si Duminica ora 10 marele premiu. Dupa mine, favoriti sunt tot cei de la Redbull.
Mai vorbim
11-04-2013 08:30 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,014
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #17
RE: Formula 1
http://www.4tuning.ro/formula1/cel-mai-r...18102.html
11-04-2013 09:04 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,140
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #18
RE: Formula 1
Am gresit cu previziunile ..... RedBull s-a comportat lamantabil .... Vettel abia pe locul 9 iar Webber .... a ramas fara BENZINA ... sa vezi si sa nu crezi la astfel de nivele. La aceasta echipa se intampla ceva ... este un conflict intre cei doi piloti care nu mai poate fi stapanit si se pare ca s-a extins la nivelul echipelor (cei doi piloti au echipe complet separate). Ce sa-i faci asa-i cand se urca aburii succesului la cap (vezi Vettel care a devenit anul trecut a 3 a oara campion mondial).
PRIMUL LOC Hamilton de la ...... MERCEDES ... Dupa cum spuneam , venirea englezoilor la echipa germana si-a adus roadele .. rezultatele sunt din ce in ce mai bune.
Locul 2 Raikonnen de la Lotus (echipat cu motoare Renault) ... echipa engleza care face minuni cu bani putini. LawR nu te mahni ... asta-i realitatea ... motoarele Renault sunt in top.
Locul 3 a fost ocupat de Alonso de la Ferrari.
Maine, duminica, la ora 10, Marele premiu al Chinei.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 13-04-2013 09:23 AM de ovidiu_nemteanu.)
13-04-2013 09:21 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,140
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #19
RE: Formula 1
CURSA
Primul loc Alonso de la Ferrari. Locul 2 Raikonnen practic pastreaza locul din calificari dupa ce a avut un start infect in care a pierdut doua locuri. Locul 3 Hamilton de la Mercedes ... plecat de pe 1 ... Mercedes din ce in ce mai bine dar mai trebuie lucrat in conditiile in care Rosberg ( coechiperul ) a abandonat din cauza unei defectiuni tehnice. Vettel plecat de pe 9 a ajuns pe 4 (ce inseamna un mare pilot), dupa ce l-a presat puternic pe Hamilton care era sa piarda locul 3 pe ultimii metrii . Webber (coechiperul lui Vettel) despre care spuneam ca a ramas fara benzina in calificari ... in cursa a pierdut o roata (!!!!) care nu a fost stransa corespunzator. Ce mai ziceti de asta ... miroase a concedieri la RedBull.
O cursa spectaculoasa presarata cu multe evenimente.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 14-04-2013 10:47 AM de ovidiu_nemteanu.)
14-04-2013 10:46 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,140
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #20
RE: Formula 1
Stimabililor HOVERISTI amatori de Formula 1 ... nu uitati si saptamana asta avem cursa ... Marele Premiu al Regatului Bahrain.
Vineri ora 10 si respectiv 14 - antrenamente;
Sambata ora 11 antrenamente si respectiv 14 CALIFICARI;
Duminica ora 15 Marele Premiu.
Fanilor le urez succes oricare le-ar fi preferatii.
18-04-2013 09:45 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 2 Musafir(i)

Powered by MyBBRomania.net