Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 1 voturi - 5 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Totul despre Admisia Hover : imbunatatire(redobandire) performante motor
Autor Mesaj
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #1
Totul despre Admisia Hover : imbunatatire(redobandire) performante motor
1.dupa un timp cca 60 mii de km am observat ca motorul uneori era lenes ,cateodata isi revenea si am aflat si de ce:

-pe galeria de admisie in dreptul pistonului dinspre conducatorul auto se afla prins cu o clema cu surub un senzor de presiune MAP care are incorporat in el si un temistor pentru temperatura aerului aspirat .
ECU foloseste aceste informatii printre altele si pentru stabilirea avansului aprinderii,element cheie pentru puterea motorului

- se da senzorul jos prin rotire usoara stanga dreapta dupa ce scoateti mufa si clema,are oring-uri,veti vedea ca e plin de ulei si funigine ,se curata cu spray sau benzina ,se scoate borna de la baterie si se aprinde pozitia pentru 5 minute ,se vor reseta parametrii ecu

-se pune senzorul la loc ,si veti vedea rezultatele

atentie sa nu scapati ceva in admisie prin gaura aia unde sta senzorul si atentie la clema sa nu o pierdeti
NU porniti motorul fara senzor.curatati si mufa de pe masina cu un jet de spray

2.renuntati la acea piesa care se afla prinsa cu 2 surubele mici exact in nasul admisiei,practic e un restrictor ,pe teava ce duce in filtru ,veti avea un raspuns muuult mai bun al acceleratiei

facand astea 2 mici interventii veti vedea ce "monstru" cu demaraj aveti
succes
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 09-05-2012 09:40 PM de LAwR.)
24-02-2012 10:57 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #2
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
(24-02-2012 10:57 PM)comanr Scris:  1.dupa un timp cca 60 mii de km am observat ca motorul uneori era lenes ,cateodata isi revenea si am aflat si de ce:

2.renuntati la acea piesa care se afla prinsa cu 2 surubele mici exact in nasul admisiei,practic e un restrictor ,pe teava ce duce in filtru ,veti avea un raspuns muuult mai bun al acceleratiei

1.- Foarte corect in cea mai mare parte - acel sensor "intake air/pressure sensor" contine, de fapt 2 sensori dupa cum ii spune si numele un sensor de presiune MAP si unul de temperatura MAT pe baza informatiilor primite de la acesti doi sensori precum si ai "oxigen sensor" care se gaseste pe galeria de evacuare, calculatorul regleaza debitul de carburant necesar arderi la un moment dat. Cu cei doi sensori se calculeaza masa de aer care intra in motor si se comanda durata de deschidere a injectoarelor. Avansul la aprindere este calculat in functie de alti parametrii care au sensori dedicati respectiv : turatia motorului si pozitia arborelui cotit, pozitia pedalei de acceleratie ( care are rol si la calculul debitului de carburant) si informatiile date de knock sensor (sensorul de depistare a detonatiilor - aparitia detonatiei duce instantaneu la scaderea avansului de aprindere).
Toti acesti sensori sunt foarte importanti si au rol aproape decisiv in functionarea motorului si in consecinta trebuie intretinuti corespunzator ... de accea este bine , ca periodic, sa facem testari pe calculator care ne indica functionarea acestora.
2.- Nu inteleg despre ce este vorba poate pui o imagine.
Cu stima,
RESPONSABILUL CU TEORIA ... cred ca v-am facut capul mare.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 25-02-2012 09:23 AM de ovidiu_nemteanu.)
25-02-2012 09:21 AM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #3
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
e vorba de prima piesa a traseului de aer ,o piesa cu fante care induce un efect de turbionare a aerului ,dar care culmea motorul trage mai bine fara ea,pe testate.
27-02-2012 11:05 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #4
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
La asta te referi? (nu am gasit o poza mai clara a zonei)

İmage

Ma gandeam sa anulez si rezonatorul (cel incercuit cu albastru). Pe langa un sunet mai sportiv al motorului ar trebui sa se imbunatateasca si acceleratia daca se scapa de el si se obtureaza gaura.

İmage
27-02-2012 11:14 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #5
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
Da domnilor am inteles despre ce este vorba.
1.-Acea grila conica care protejeaza acesul in traseul de admisie are rolul de a bloca intrarea materialelor grosiere ( frunze, hartie, materiale plastice etc.) care pot obtura galeria ori filtrul. Efect de turbionare ... nu stiu daca poate sa aibe un astfel de rol pentru ca este mult prea departe de intrarea in debitmetru, unde efectul ar putea avea un anumit rol in umplerea mai buna a cilindrilor ( exista o teorie intreaga cu acest lucru si multe dispozitive care se pot monta pe traseul de admisie - intre filtru si debitmetru - nu prea am incredere in acestea, pentru ca efectul lor, in cea mai mare parte, este de franare a curentului de aer si nu de creare a unei presiuni suplimentare cu un efect semnificativ in gestiunea fluxului de gaze... asa ca nu as recomanda instalarea unui astfel de dispozitiv ... asta in cazul in care cineva s-a gandit la asta). Personal as sugera sa se inlocuiasca acea grila cu una metalica ca cele care protejeaza ventilaloarele de racire la calculatoare - ar trebui sa se potriveasca ca dimensiuni, ajustata putin si prinsa in suruburi de carcasa din material plastic.
2.- Rezonatorul - exact asa cum ati precizat si domniile voastrte are doar rolul de reducere zgomotul produs de circulatia aerului pe traseul de admisie - efectul tubului de orga. Realmente are un efect de franare a fluxului de aer pentru ca acolo se produc niste turbioane cu lungimi de unda contrare care actioneaza asupra fluxului principal de aer. Daca va place un zgomot mai sportiv si o mai buna curgere a curentului de aer care sa contribuie realmente asupra functionarii motorului mai ales la regimurile maxime este bine sa inlaturati rezonatorul, dar sa aveti grija sa obturati bine orificiul care ramane in galerie ( un dop confectionat din polimer cu un rebord, care sa se muleze bine pe racordul din cauciuc, exact cu diametrul orificiului si prins zdravan cu colierul din dotare) - aveti grija ca in pozitia in care se afla o improvizatie nefericita poate duce la aspirarea in motor a unor obiecte - va asigur ca fluxul de aer la turatii mari este extrem de mare in acea pozitie.
Cu stima domnilor.
RESPONSABILUL CU TEORIA
28-02-2012 05:43 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #6
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
Am scos tot .. ca sa fac loc in compartimentul motor am scos toate alea intercalate inainte de filtrul de aer precum si ambele rezonatoare. Rezonatorul mare este prins cu 3 pop-nituri si ramane o gaura ce trebuie acoperita ... am folosit tabla galvanizata prinsa in suruburi si etansata cu silicon. Rezonatorul mic este prins cu un colier .. se extrage si gaura ramasa in conducta de cauciuc trebuie astupata cu un dop din polimer cu diametrul de 39 mm si lungimea de 50 mm - poate avea si un rebord care sa opreasca introducerea in conducta mai mult decat trebuie.
REZULTATE :
Doar pentru cei carora le place zgomotul mai sportiv ... mult mai sportiv ... Zgomotul creste accentuat la accelerari, in schimb la relanti si in mersul la turatie constanta nu difera foarte mult de cel initial.
Alimentarea cu aer a motorului se realizeaza mult mai bine si in consecinta se remarca o imbunatatire evidenta a acceleratiei.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 29-04-2012 09:51 AM de ovidiu_nemteanu.)
27-04-2012 09:04 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
iepure79 Deconectat
Member
***

Mesaje: 74
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #7
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
nu punem si niste poze cu modificarile?
Exclamation
29-04-2012 08:10 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #8
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
Iertati calitatea imaginilor. Capacul din tabla, care va fi vopsit negru, are aceasta dimensiune relativ mare pentru a folosi gaurile existente in cutia din plastic in care era fixat rezonatorul mare.
Asa ca o concluzie , dupa cateva zile de circulat cu aceasta solutie, cred ca se merita, zgomotul nu este deranjant si chiar ai un mic spor de putere.
Mai am o problema, vedeti conducta pe unde intra aerul, cred ca am sa fac un inel intermediar sa pun la loc acea piesa originala, care asigura un efect de turbionare dar si protectia pentru patrunderea de obiecte care ar putea fi antrenate de viteza aerului. Sau sa folosesc o sita metalica cu ochuri mari ca in genul celor de la ventilatoarele de calculator.
Oricum daca nu va place totul poate fi refacut cu usurinta (trebuiesc 3 pop-nituri pentru prinderea rezonatorului mare).


Fişier(e) ataşate Thumbnail(uri)
İmage İmage
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 29-04-2012 09:26 PM de ovidiu_nemteanu.)
29-04-2012 09:12 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
diadi Deconectat
Moderator
*****

Mesaje: 380
Alăturat: Nov 2011
Mesaj: #9
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
(27-04-2012 09:04 PM)ovidiu_nemteanu Scris:  Rezonatorul mic este prins cu un colier .. se extrage si gaura ramasa in conducta de cauciuc trebuie astupata cu un dop din polimer cu diametrul de 39 mm si lungimea de 50 mm - poate avea si un rebord care sa opreasca introducerea in conducta mai mult decat trebuie.

Ma gandeam sa dau si eu jos rezonatorul respectiv, mai ales ca a fost rupt intr-un service - imi curgea antigel la un colier si meseriasul s-a intins prea mult peste el si a pocnit exact la intrare. L-au lipit bine - vad ca inca tine.
Candva se gaseau niste dopuri mari de cauciuc pentru damingene, usor conice, care aveau si un "guler" - oare se potrivesc?
Voi incepe sa caut si daca merge il dau jos.

"Be the change you wish to see in the world." (Mahatma Ghandi)
07-05-2012 09:04 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #10
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
S-ar putea sa mearga, este bun un astfel de dop.
Poti sa scoti ambele rezonatoare, dupa cum am spus. Sunetul este acceptabil - se schimba doar la turatii mari - si se simte un spor de putere. Motorul se alimenteaza mai bine cu aer. Verifica ca rezonatorul sa nu fie crapat si sa traga aer fals nefiltrat.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 07-05-2012 10:32 PM de LAwR.)
07-05-2012 09:49 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #11
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
Nu mai bine lasai libera gaura de la rezonatorul mare, sa isi traga aer si pe acolo? Gaura originala mi se pare subdimensionata comparativ cu restul admisiei, deci o piedica in plus.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 08-05-2012 12:00 PM de LAwR.)
08-05-2012 11:38 AM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #12
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
Gaura ramas dupa scoaterea rezonatorului mare este cam de 1" deci nesemnificativa fata de admisia originala care are cam 3". In plus daca lasi acea gaura realmente ce deriva, lucreaza ca un trobon, zgomotul este chiar deranjant ... asa ca trebuie astupata. Am pus tabla aia destul de mare pentru a folosi gaurile originale din cutia filtrului ... sa nu mai fac alte gauri sa ciuruiesc cutia. ... asta-i rationamentul. Am spus ca am etansat bine tabla cu silicon. Problema este ca realmente acea cutie a filtrului este supradimensionata si am sa incerc s-o inlocuiesc cu un alt suport de filtru de la o alta masina cu motor similar ... sau pe aproape ... si eventual schimb si filtrul.
08-05-2012 08:11 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
diadi Deconectat
Moderator
*****

Mesaje: 380
Alăturat: Nov 2011
Mesaj: #13
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
Azi am scos rezonatorul si am pus in gaura un dop de damingeana, din cauciuc.
Am luat 2 modele, sa vad care se potriveste si l-am pus pe cel cu "guler" mai gros - s-a infipt mai bine si a intrat tot.
Nu mi s-a parut ca este o diferenta la sunetul motorului - sa vad maine in mers cum se aude si comporta.


Fişier(e) ataşate Thumbnail(uri)
İmage İmage İmage

"Be the change you wish to see in the world." (Mahatma Ghandi)
08-05-2012 09:38 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #14
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
Este ok. Dar daca dopul este mai inalt de 50 mm trebuie sa mai faci ceva .... trebuie taiat in interior sa nu devina o frana in calea aerului. Scoti tubul din cauciuc si trasezi prin interior pe dop astfel sa nu depaseasca marginea gaurii la intersectia cu tubul principal din cauciuc. Apoi tai dopul la dimensiune sa intre perfect pe inaltime. Trebuie taiat putin oblic ca difera in sectiune.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 08-05-2012 09:48 PM de ovidiu_nemteanu.)
08-05-2012 09:47 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
comanr Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 672
Alăturat: Feb 2012
Mesaj: #15
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
eu am lasat totul pe motor inafara de discul ala cu fante ,cu care incepe admisia.

am pus bujii ngk BKR6EQUP

am curatat si senzorul ala de care am vorbit MAP si a devenit un avion
08-05-2012 09:52 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #16
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
Unde e MAP-ul? Azi am demontat totul, inclusiv clapeta de acceleratie si nu am vazut un astfel de senzor.
08-05-2012 10:53 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #17
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
İmage
M.A.P. + I.A.T.
De fapt sunt doi senzori acolo
1.- M.A.P. care citeste presiunea ( mai precis depresiunea sau vidul, pentru ca este mai mic de 1 bar .... acest senzor se numeste de 1 bar, pentru ca nu stie sa citeasca peste presiunea atmosferica, daca am avea suprcharger atunci am avea senzori de 2 sau chiar 3 bari) la intrarea in admisie, pe baza indicatiilor furnizate de o membrana piezoelectrica care se deformeaza mai mult sau mai putin, functie de depresiunea existenta in galerie;
2.- I.A.T. sensor care masoara temperatura aerului la intrarea in admisie, care este un termistor cu coeficient negativ de variatie, adica ii scade rezistenta odata cu cresterea temperaturii ... exact ca cele de la sistemul de racir.
Cum functioneaza lucrurile:
Motorul (sau calculatorul de admisie/aprindere) mai are in dotare un senzor care citeste turatia la un moment dat. Daca stii turatia vei sti (sau calculatorul stie) cate Kg de aer intra in motor (cunoscad faptul ca cilindrii nu se umpu complet ci doar in proportie de 70-80% din capacitatea cilindrului in functie de turatie .. turatie mare coeficent de umplere mic) ... in functie de depresiunea din galerie, care variaza functie de multi factori (inclusiv de altitudinea la care se afla autoturismul .. se stie ca la inaltime aerul este mai rarefiat) cantitatea de aer este afectata cu un coeficient de corectie , ... un alt coeficent de corectie este furnizat prin citirea temperaturii aerului, ar mai influenta pozitia clapetei de acceleratie (citita de un alt senzor) si informatiile furnizate de senzorul de oxige (care depisteaza prezenta oxigenului in galeria de evacuare si dicteaza marirea cantitatii de benzina) si poate mai sunt si altele .... cu cat masina este mai performannta (de ex. viteza de circulatie ) ... toate astea adunate si calculate conform unui altgoritm duce la necesarul de combustibil pentru injectoare. De fapt variaza timpul de de deschidere a injectorului .. presiunea din conducta de alimentare este aprox. constanta .. rezulta timp mai mare ... si benzina mai multa.
Oricum senzorul M.A.P. + I.A.T. au o contributie foarte importanta in gestionarea dozajului de combustibil. Mai bun ar fi fost M.A.F. care citeste direct masa de aer ( da ... am zis corect ... MASA , si se masoara in Kg/h ) intrata in motor.
Poate am mai uitat ... veniti cu completari.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 09-05-2012 08:34 PM de ovidiu_nemteanu.)
09-05-2012 08:26 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #18
RE: imbunatatire(redobandire) performante motor
De fapt chestia incercuita din poza este IAC (Idle Air Control) si nu are niciun senzor Smile
Rolul este de a mentine relantiul si atata tot. In mod normal clapeta de acceleratie sta inchisa, deci nu trece aer pe acolo. In acel moment, IAC-ul preia aer din fata clapetei si ii da drumul in spatele ei, mentinand astfel motorul functional. Mai mult de atat garantat nu face!

Cum spuneam putin mai sus, am demontat complet admisia pt a o curata si a o imbunatati:

İmage İmage


Era multa mizerie si depuneri in special pe clapeta de acceleratie si IAC + traseul lui.

İmage İmage İmage

Asta e IAC-ul care se pare ca e confundat cu alti senzori:

İmage

Si traseul sau, imbacsit:

İmage

Curatat foarte bine cu spray dedicat curatarii admisiilor si carburatoarelor, e foarte bun si concentrat, dizolva repede depunerile si uleiul:

İmage İmage İmage İmage İmage

Dat jos rezonatorul de pe carcasa filtrului de aer, rupt capurile niturilor cu o masina de gaurit:

İmage

Tot putin mai sus spuneam ca ar fi mai bine sa se lase libera si gaura de la rezonator, pe langa cea originala, admisia fiind astfel mai buna. Nu cred ca acest lucru sa amplifice zgomotul! Asa l-as fi montat inapoi pe masina:

İmage İmage


In gaura lasata de rezonatorul aflat pe furtun am bagat un capac de la un spray (cati romani, atatea variante Big Grin )

İmage İmage İmage

Curatat toate furtunele + capacul de pe motor cu substanta degresanta + apa:

İmage

Dupa ce am pierdut timpul sa dau jos rezonatorul de pe carcasa filtrului de aer + sa demontez traseul original, mi-am amintit ca aveam un filtru de aer de la FilcoR (ala care teoretic scade si consumul), asa ca am decis sa il montez pe acesta.
Il pastram pt ca aveam de gand sa refac toata admisia din inox si sa il montez atunci, dar daca tot am umblat la admisie am zis sa il pun de acum. Materialul filtrant e Mann, cartonat, deci calitatea de filtrare e precum al celui original, nu e filtru conic din bumbac care lasa toate mustele sa patrunda in admisie.

Admisia montata inapoi pe masina:

İmage İmage İmage

İmage İmage İmage


Un singur lucru mai trebuie facut si anume sa blocam accesul catre admisie a gazelor, vaporilor si uleiului din capacul culbutorilor pentru ca pe viitor sa nu mai apara depuneri pe niciunde. Eu totusi am curatat doar partea la care se poate ajunge cel mai usor, dar aceeasi mizerie se afla si in interiorul motorului! Mizeriile astea odata ajunse in camera de ardere se transforma in carbon si se depun pe unde apuca. Cel mai simplu de rezolvat ar fi anularea furtunului care face legatura + montarea unui filtru micut tip "breather" pe capacul motorului + obturat gaura din admisie. Teoretic este ilegal pentru ca astfel eliberam in atmosfera toate alea si e interzis, dar practic ne doare la basca pt ca la noi nu se fac astfel de controale si nu intereseaza pe nimeni aspectul acesta. Singurul dezavantaj care poate sa apara este mirosul de ulei care poate patrunde si in interiorul masinii. Atunci ar trebui rezolvat altfel, pe acel furtun montat un "Oil Catch Can" care sa filtreze uleiul si vaporii, sa nu permita trecerea lor mai departe. In curand promit rezolvarea problemei!

İmage
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 09-05-2012 09:33 PM de LAwR.)
09-05-2012 09:33 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #19
RE: Totul despre Admisia Hover : imbunatatire(redobandire) performante motor
Scuze, ai dreptate este IAC am confundat ... seamana cu un MAP ... si nici nu am umblat pe acolo. Mai cautam .... maine demontez toata galeria ... pe acolo se afla ... oricum in schema electrica este prevazut.
Sa ne spui cum suna cu filtrul nou. Si eu am de gand sa fac acelasi lucru.
09-05-2012 11:02 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
LAwR Deconectat
Administrator
*******

Mesaje: 1,018
Alăturat: Oct 2011
Mesaj: #20
RE: Totul despre Admisia Hover : imbunatatire(redobandire) performante motor
Nu cred sa avem vreun senzor de genul MAP-MAF. Am cautat si eu prin manuale si nu am gasit asa ceva, de asemenea am studiat cat am putut de bine toata admisia dupa ceva de genul si nu exista. Daca ar fi existat, trebuia montat pe traseul de admisie pana in clapeta de acceleratie. In rest, pe langa IAC avem senzor pt pozitia clapetei, senzor de turatie pe volanta, senzor de oxigen pe evacuare.

Suntem "norocosi" ca nu avem si vreun EGR care sa taie si mai mult din puterea masinii, reintroducand gazele arse inapoi in admisie.

Sa detaliez putin si problemele respectiv rezolvarile in cazul in care ne pica unul din senzori:
-IAC: Avem un relanti instabil in cazul unui defect usor, iar daca e mai grav, masina nu mai sta deloc la relanti, motorul moare automat si trebuie mentinut din pedala de acceleratie. In cele mai multe cazuri se rezolva prin curatarea senzorului. Daca e iremediabil, trebuie inlocuit. Senzorul de pe Hover seamana foarte bine cu cel de la Chevrolet Aveo - Daewoo Cielo, ar putea fi identici.

-senzor de turatie de pe volanta: dam la cheie iar masina refuza sa porneasca, desi totul pare sa functioneze perfect in rest. Posibila rezolvare: Se scoate senzorul si se incearca curatarea capului sau magnetic, de cele mai multe ori acolo vom gasi pilitura de fier.

Legat de filtrul de aer, inca nu imi pot face o idee despre sunetul sau pentru ca am racordul flexibil de pe evacuare, rupt. Deci masina suna ca la rally oricum. Dar pe Aveo am fost foarte multumit de sunetul filtrului.
09-05-2012 11:26 PM
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Posibile subiecte înrudite...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizualizări: Ultimul mesaj
  Schimbare motor de 1.5 radu 2 431 25-09-2016 11:06 PM
Ultimul mesaj: gfery
  Tuning motor ovidiu_nemteanu 12 5,989 10-09-2013 08:51 PM
Ultimul mesaj: ovidiu_nemteanu

Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)

Powered by MyBBRomania.net