Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Corectitudinea germana
Autor Mesaj
ovidiu_nemteanu Deconectat
Super Moderator
******

Mesaje: 1,177
Alăturat: Jan 2012
Mesaj: #1
Corectitudinea germana
Corectitudinea germana a fost facuta praf de Scandalul Volkswagen.
A inteles cineva in ce consta softul ala introdus de nemti si ce face mai precis? Toata lumea vorbeste despre asta si nu se explica clar despre ce este vorba. Am citit prin presa ca ar fi vorba de o comanda ascunsa in softul motorului care cupleaza un filtru de particole dar numai in momentul in care se detecteaza executarea unei testari de gaze de emisie. Daca este asa este foarte grav pentru ca este inselatorie pe fata cu premeditare. Dar parca mi se pare cam gogonata treaba. Mai degraba as crede ca acea comanda de activare a filtrului se face intr-o gama de turatii de exemplu de la 700 la 1200 ture, dupa care, la turatii mari filtrul se dezactiveaza pentru a nu diminua performantele motorului, evident fara a mai tine seama de normele de poluare pentru exageratele pretentii impuse de Eur5.
Mai stie cineva ceva interesant de aceasta chestiune?
Hei fratilor luati masini germane ... cele mai tari, mai mari, mai fiabile, mai economice, mai puternice si mai putin poluante. Apropos una din masinile mele un banal Clio diesel a avut un accident usor in Bucuresti .... mai precis un Audi nu acorda prioritate si se infinge zdravan in roata din fata a Clio. Daune .... Clio anvelopa taiata ... Audi spoiler praf radiatoare racire apa , si aer conditionat praf. Nu vreau sa zic ca masina Renault ar fi vreo mare realizare dar nu ma asteptam ca Audi sa fie atat de fragil .... deci numai povesti despre marcile germane. In realitate ca sa se poata inscrie in preturile din ce in ce mai scazute se fac compromisuri in detrimentul fiabilitatii si robustetii masinilor. Aceleasi chestiuni apar si la testarile Euro NCAP. Si acolo sunt tot felul de solutii in realizarea caroseriilor care deformeaza rezultatele testelor si toate doar pentru publicitate si cresterea vanzarilor. Eu mi-am facut o "pasiune" urmaresc accidentele rutiere grave si ma intereseaza ce se intampla cu masinile implicate. Asta-i testul suprem si rezultatele din laborator sa fie corelate cu evenimentele reale de pe sosele, sa se traga concluziipertinente si sa se confere stelele meritate. Retineti Printesa Diana a murit intr-un Mercedes de lux aflandu-se pe unul din locurile din spate.
(Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 28-09-2015 09:18 PM de ovidiu_nemteanu.)
28-09-2015 08:59 PM
Găseşte toate mesajele acestui utilizator Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Mesaje în acest subiect
Corectitudinea germana - ovidiu_nemteanu - 28-09-2015 08:59 PM
RE: Corectitudinea germana - comanr - 28-09-2015, 10:26 PM
RE: Corectitudinea germana - gfery - 29-09-2015, 06:18 PM
RE: Corectitudinea germana - comanr - 29-09-2015, 06:58 PM
RE: Corectitudinea germana - gfery - 30-09-2015, 01:31 AM
RE: Corectitudinea germana - comanr - 30-09-2015, 01:00 PM
RE: Corectitudinea germana - comanr - 01-10-2015, 08:40 AM
RE: Corectitudinea germana - gfery - 01-10-2015, 08:49 PM
RE: Corectitudinea germana - comanr - 02-10-2015, 11:58 AM
RE: Corectitudinea germana - comanr - 09-10-2015, 10:37 AM
RE: Corectitudinea germana - comanr - 11-10-2015, 09:22 AM
RE: Corectitudinea germana - gfery - 11-10-2015, 09:27 PM

Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)

Powered by MyBBRomania.net