Forum GWM-Club.ro

Versiunea integrală: Să vorbim despre Hover H5 (Haval H5) - fabricaţie bulgărească
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
[attachment=204]

Să vorbim despre Hover H5 (Haval H5) - fabricaţie bulgărească
Dintre cele trei maşini Great Wall Motors care se vor fabrica în Bulgaria, adică Voleex C10, Hover H5(Haval H5) și Steed 5 (Wingle 5), acum vom vorbi despre SUV-ul Hover H5.

[attachment=205]

Date tehnice:
- Lungime: 4649 mm
- Garda la sol: minim 194 mm
- Lăţime: 1810 mm
- Unghiul faţă / spate de abordare 30/24 °
- Înălţime: 1745 mm
- Volumul de portbagaj: 810-2074 l (bancheta spate rabatata)
- Ampatament: 2700 mm
- Volumul rezervorului de benzina: 70 l

[attachment=206]

Motor:
- Benzină 4G69S4N
- Capacitate cilindrica: 2378 cmc
- Putere maximă: 136 CP
- Cuplul maxim: 200 Nm
- Acceleraţia 0-100 km / h: 12.3 sec.
- Viteza maxima: 171 kilometri pe oră
- Consum mediu: 10.3 l/100 km

[attachment=207]

Hover H5 este un SUV elegant, practic şi de încredere. Modelul are un design modern, interior oferă spaţiu amplu si confort sporit pentru pasageri. Disponibil în versiunile 4x2 şi 4x4, cu selectare electronică a transmisiei şi reductor. Maşina dispune de o echipare standard bogată, include aer condiţionat automat (climatronic), ABS + EBD, airbag-uri, închidere centralizata, jante 17” aliaj, 4 geamuri electrice, sistem audio cu MP3, faruri cu lupă pentru faza scurtă, stopurile cu LED-uri, proiectoare de ceaţă, geamuri spate fumurii, senzori de lumini şi de ploaie, etc.
Nivelul mai ridicat de echipare include tapiţerie de piele cu scaune faţă încălzite şi scaunul şoferului reglabil electric, sistemului DVD, 4 senzori parcare spate + camera color.
Bulgarii oferă 5 ani garanţie sau 100.000 de kilometrii.

[attachment=208]

Lista dotărilor este următoarea:
Motorizare: 2.4i 134cp
Tracţiune 4x2:
- Nivel ONE : preţ 28 699 leva (aproximativ 14.166 euro)
- Nivel STAR: 31.399 leva (aproximativ 16.000 euro)
Tracţiune 4x4:
- Nivel ONE: 30.999 leva (aproximativ 15.800 euro)
- Nivel STAR: 32.999 leva (aproximativ 16.800 euro)
5 ani sau 100 000 km GARANŢIE

[attachment=209]

Echipament standard - Nivel ONE
- Tracţiune spate (4x2), 4 roţi motoare (4x4);
- Cutie de transfer cu acţionare electronică (4x4)
- Reductor cu acţionare electronică - 4x4HI si 4x4LOW

[attachment=210]

Siguranţa:
- ABS + EBD, discuri de frână faţă + spate;
- Airbag-uri pentru şofer şi pasager;
- Întărituri din oţel în portiere;
- Spoilere care absorb impactul la viteze de sub 8 km / h;
- Centuri de siguranţă reglabile în 3 puncte pentru toate scaunele;
- Sistem ISOFIX pentru scaunele copiilor;
- Imobilizator electronic;
- Blocare uşi spate pentru copii;
- Avertizor centură siguranță și uşă deschisă;
- Avertizor pentru cheie uitată în contact;
- Blocarea automată a uşilor la viteze de peste 20km/h;
- Buton blocare geamuri, activare de la șofer;
- Întreruperea alimentației cu benzină în caz de accident.

[attachment=211]

Funcţionalitate:
- Aer condiţionat automat (Climatronic);
- Servodirecţie care se întăreşte în funcţie de viteză;
- Închidere centralizată cu telecomanda;
- Oglinzi electrice şi încălzite
- Senzor de lumină - faruri automate; funcţia de "follow me home";
- Senzor de ploaie cu activare automată a ştergătoarelor;
- Volan cu reglare pe înălţime;
- luminile de zi.

[attachment=212]

Audio & Multimedia:
- CD-Player cu MP3 și RDS;
- USB și intrare audio auxiliară;
- 6 Difuzoare de înaltă calitate.

[attachment=213]

INTERIOR
- Scaune şi tapiţerie uşi din material textil;
- Poziţionarea manuală a scaunului conducătorului auto;
- Cotieră între scaunele din faţă;
- Bancheta rabatabilă cu cotieră centrală;
- Ceasuri de bord analogice, panoul de control cu afişaj LCD;
- Terminale 12V in habitaclu şi portbagaj;
- Reglabile pe înălţime (şi unghiul de pe front), tetiere pentru toate locurile;
- Plafoniere habitaclu si portbagaj + spoturi pentru lectura
- Parasolare cu oglinzi si lumini;
- Acoperitoare tractabila portbagaj;
- Covoraş din cauciuc în portbagaj;
- Pachet fumători – scrumiere si brichete faţă-spate.

[attachment=214]

Exterior:
- Faruri cu lupa pentru faza scurta si cu reglaj electric pe înălţime;
- Proiectoare ceata
- Spoilere in culoarea maşinii;
- Stopuri cu LED-uri; lumini de ceaţă spate cu LED;
- Geamuri fumurii;
- Eleron lunetă;
- Bare pe plafon;
- Jante de 17 inch din aliaj cu 6 spiţe si anvelope cu dimensiunea 235/65R17;
- Roată de rezervă normala cu janta din aliaj.

[attachment=215]

Echipament standard - Nivel STAR (In plus fata de nivelul ONE)
- Trapă electrică cu închidere automată
- 4 senzori de parcare spate şi camera color;
- Comenzi audio pe volan
- Sistem DVD 7 - inch touchscreen display LCD;
- Volan îmbrăcat în piele;
- Scaune şi tapiţerie uşi din piele;
- Poziţionare electrică a scaunului conducătorului auto;
- Reglarea pe înălţimea a scaunului conducătorului auto;
- Suport lombar reglabil pentru şofer şi pasager;
- Dispozitiv Bluetooth "hands free" pentru 4 telefoane.

[attachment=216]

Opţiuni suplimentare:
La Nivel ONE:
- Vopsea metalizată + 690 leva (aproximativ 350 euro)
- Senzori parcare spate + 350 leva (aproximativ 180 euro)
- Sistem GPL cu set de reparare a pneurilor + 2249 leva (aproximativ 1150 euro)
- Sistem GPL, cu set de repararea a pneurilor şi roată de rezervă de dimensiuni normale în portbagaj + 2339 leva (aproximativ 1200 euro)

[attachment=217]

La Nivel STAR:
- Vopsea metalizată + 690 leva (aproximativ 350 euro)
- Trapă panoramica din sticla + 1467 leva (aproximativ 750 euro)
- Scaune faţă încălzite + 289 leva (aproximativ 147 euro)
- Sistem GPL cu set de reparare a pneurilor + 2249 leva (aproximativ 1150 euro)
- Sistem GPL, cu set de repararea a pneurilor si roata de rezerva de dimensiuni normale în portbagaj + 2339 leva (aproximativ 1200 euro)
Lista originală cu dotări se regăseşte în linkul de mai jos, aici s-a încercat o traducere a ei:
http://www.greatwall.bg/modules/autos/pr...0611-1.pdf

[attachment=218]

Maşina va fi disponibila in 8 culori: negru, verde, gri deschis, portocaliu, roşu, gri deschis, alb si albastru.

[attachment=219]
[attachment=220]
[attachment=221]
[attachment=222]
[attachment=223]
[attachment=224]
[attachment=225]
[attachment=226]

Un videoclip de prezentare realizat de bulgari:





Pe viitor va mai fi disponibila o motorizare de 2l diesel 150cp și cutii automate.
Ce părere aveţi despre HOVER H5?


[attachment=227]
[attachment=228]
[attachment=229]
[attachment=230]
Parerea mea este o intrebare si chiar as vrea si un raspuns!? Ce traditie au bulgarii in producerea de masini?
Nu au nevoie de traditie - au adus chinezii tot ce e nevoie - in special Know-how.
Bulgarii primesc componentele si le asambleaza - si asa iese MADE IN EU Big Grin
Acum depinde de calitatea productiei din china si a asamblarii bulgaresti - daca vor sa "sparga" piata EU Wink
Bulgarii au fabricat modele rusesti Moscovici Wink pana in 1990 . In anii 90 eu incercat Rover dar fara finalitate .
Cam asta e traditia .
(17-11-2011 10:02 AM)iepure79 Scris: [ -> ]Parerea mea este o intrebare si chiar as vrea si un raspuns!? Ce traditie au bulgarii in producerea de masini?

Eu nu inteleg o chestie... de ce nu iti cumperi o masina nemteasca?! Daca tot iti plac stereotipurile.
Bravo pentru bulgari! eu nu pot decit sa ma bucur, fiind asa aproape de noi cred ca avem numai avantaje din punctul asta de vedere.

Nu am Haval dar cochetez cu ideea, mai astept insa sa treaca ''primul val'' ca mereu mai apar mici probleme la primele serii de masini scoase de pe lina de asamblare.
De asemenea m-ar bucura apartitia motorului diesel 2.0, in primul rand datorita taxelor mult mai mici dar si consumului mai redus.
Probabil ca mai dureaza insa 1-2 ani pina o sa apara si versiunea asta.
(19-11-2011 08:35 PM)ariciul76 Scris: [ -> ]Nu am Haval dar cochetez cu ideea, mai astept insa sa treaca ''primul val'' ca mereu mai apar mici probleme la primele serii de masini scoase de pe lina de asamblare.

Good point !! Smile Faci bine ca mai astepti.
Poate intr-un an se aseaza stelele cum trebuie si apar si la noi.
Ar fi super sa aiba latimea 181 cm masina , dar o are cu tot cu oglinzi , si stiti ce oglinzi are Wink
(19-11-2011 08:35 PM)ariciul76 Scris: [ -> ]Bravo pentru bulgari! eu nu pot decit sa ma bucur, fiind asa aproape de noi cred ca avem numai avantaje din punctul asta de vedere.

Nu am Haval dar cochetez cu ideea, mai astept insa sa treaca ''primul val'' ca mereu mai apar mici probleme la primele serii de masini scoase de pe lina de asamblare.
De asemenea m-ar bucura apartitia motorului diesel 2.0, in primul rand datorita taxelor mult mai mici dar si consumului mai redus.
Probabil ca mai dureaza insa 1-2 ani pina o sa apara si versiunea asta.

Salut si bine ai venit printre noi! Smile Ma bucur ca esti interesat de aceasta marca.

Ce pot sa spun referitor la ideile tale:

1- "primul val" e trecut, masina H5, in forma actuala se vinde in alte tari de 1-2 ani, deci ideea ca primul lot este riscant e gresita, ei au deja experiente cu masina. De asemenea H5 e un Hover cu facelift interior-exterior, sasiu identic, caroserie aproape identica, motorul acelasi. Hoverul se vinde din 2006, iar Hoverul la randul sau e un Isuzu Axiom cu un mic face-lift fata si spate, in rest 100% aceeasi masina, Axiom-ul s-a vandut in America intre 2001 si 2005 parca. Ai inteles ideea? Big Grin
Bulgarii ofera 5 ani garantie sau 100.000km, deci esti asigurat ca se vor rezolva rapid eventualele probleme.

2- In legatura cu motorul Diesel,o comparatie intre cele doua motoare, valabila la Steed (cam acelasi lucru va fi si la Hover):

1=> Benzina 2,4i 136cp
- Capacitate Cilindrica 2378 cmc
- Putere maximă: 136 CP
- Cuplul maxim: 200 Nm
- Acceleraţia 0-100 km / h: 12.9 sec
- Viteza maxima: 160 kilometri pe oră
- Consum mediu: 10.6 l/100 km
2=> Diesel 2,0 TCI 150cp
- Capacitate cilindrica: 1996 cc
- Putere maximă: 150 CP
- Cuplul maxim: 310 Nm
- Acceleraţia 0-100 km / h: 12.4 sec.
- Viteza maxima: 160 kilometri pe oră
- Consum mediu: 8.4 l/100 km

Pentru diesel se plateste in plus 3000 leva (aproximativ 1500 euro)
(17-11-2011 01:27 PM)ELEnNa Scris: [ -> ]
(17-11-2011 10:02 AM)iepure79 Scris: [ -> ]Parerea mea este o intrebare si chiar as vrea si un raspuns!? Ce traditie au bulgarii in producerea de masini?

Eu nu inteleg o chestie... de ce nu iti cumperi o masina nemteasca?! Daca tot iti plac stereotipurile.

Unii nu inteleg ca era o intrebare! Asa ca sar la gatul altora!
Ai dreptate, cred ca la italieni si la rusi parca se vinde deja modelul asta de mai de mult.
Ceea ce ma mira este ca motorul diesel (care e prezentat de oamenii cu ochii mici si pe you tube-unde tracteaza un trailer plin cu masini) nu este inca prezentat oficial pe site-ul lor.
Ceea ce ma face sa cred ca are probleme, nu neaparat motorul cit cutia care din ce am mai citit eu a fost aleasa prost (cea manuala de origine China nu face fata puterii/cuplului, cea automata de origine Hyundai pare buna fiind proiectata pentru astfel de motoare).

De aceea in cazul acestui motor mai trebuie asteptat...

Si in cazul meu mai trebuie sa astept...sa treaca timpul pentru ca actuala masina (Laguna III) sa devina veche, astfel incit sa nu am scandal cu ''mami'' ca de ce o schimb...Eu as schimba-o maine cu H5.

Am inceput sa merg cu ura cu masina asta doar doar se va strica, dar vad ca deocamdata tine cazanul...
(19-11-2011 08:35 PM)ariciul76 Scris: [ -> ]Nu am Haval dar cochetez cu ideea, mai astept insa sa treaca ''primul val'' ca mereu mai apar mici probleme la primele serii de masini scoase de pe lina

A raspuns LAwR foarte bine - ca prima impresie, (dupa caracteristici) mai avantajos ar fi dieselul, dar... chiar daca e motor mai mic, e mai scump la achizitie si intretinere ulterioara, plus ca tendinta la motorina este de a se scumpi mai mult ca benzina. Asa ca, daca iei benzinar si ii pui GPL (~700E), vei iesi mai avantajos, ca si costuri intretinere/consum, decat dieselul.

(19-11-2011 09:30 PM)Seniorul Scris: [ -> ]Ar fi super sa aiba latimea 181 cm masina , dar o are cu tot cu oglinzi , si stiti ce oglinzi are Wink
Latime mai mare se rezolva cu jante (ca la mine) sau cu flanse.
Si intr-adevar se simte!

(20-11-2011 12:51 PM)iepure79 Scris: [ -> ]Unii nu inteleg ca era o intrebare! Asa ca sar la gatul altora!

Nu cred ca sare nimeni la gatul tau - dar, nu suntem aici (pe forum) pentru a cauta "nod in papura" GWM, ci pentru a ne familiariza cu marca, sa cunoastem cat mai bine masinilea astea si de ce sunt in stare, schimb de experienta etc...
Forumuri de "carcotasi" sunt destule...
Din moment ce esti aici, cred ca te intereseaza cu adevarat marca si nu esti vreun "gica-contra"!
Noi, posesorii, avem destule experiente cu "binevoitorii" de pe alte forumuri.
Asa ca nu te supara de reactii.
Motorul diesel 2.0l este pe site-ul oficial, dar pe cel in Chineza. De site-ul in Engleza le e lene sa se ocupe Big Grin

http://www.gwm.com.cn/brand/suv/havalh5.asp?id=1

Tradus cu google translate:
http://translate.google.ro/translate?hl=...p%3Fid%3D2

Motorul diesel este echipat cu doua cutii, una manuala in 6 trepte si una automata in 5.

De asemenea tot acolo, pe langa motorizarea 2.4 benzina mai este una 2.0 benzina, motorul 4G63 de la Mitsubishi.

Cum vor fi masinile din Bulgaria, om trai si om vedea Smile Potrivit comunicatelor oficiale, incepand cu anul viitor vor incepe sa se vanda si in restul europei.

Acum ca si o parere personala: Mie imi plac benzinarele. Decat sa dau acea diferenta de 1500 euro pentru diesel, prefer sa ii investesc in motorul 2.4 benzina. O instalatie GPL = 500 euro (cu atat am montat luna trecuta), cu aceasta ajung la un pret de rulare/km mai mic decat cu motorul Diesel, iar daca vreau putere mai mare, restul de 1000 euro i-as baga in imbunatatiri ale motorului, desi este un motor de generatie cam veche, e foarte capabil, se poate duce fara probleme la 4-500cp doar dintr-un kit turbo, dar ca sa ajunga pe aici , creste si investitia.

Sa nu mai spun de intretinerea motorului Diesel care e mai scumpa decat in cazul benzinarului.

Avantajele cu dieselul ar fi:
-Taxa de prima inmatriculare posibil mai mica;
-Impozitul la 2.0 = 180 ron VS Impozitul la 2.4 = 860 ron
-RCA-ul putin mai mic in cazul 2.0.

Eu tot benzinarul + GPL il prefer Smile Iar daca ar fi imposibil de intretinut in Romania, l-as muta la Bulgari fara nicio ezitare.
(20-11-2011 01:23 PM)diadi Scris: [ -> ]Nu cred ca sare nimeni la gatul tau - dar, nu suntem aici (pe forum) pentru a cauta "nod in papura" GWM, ci pentru a ne familiariza cu marca, sa cunoastem cat mai bine masinilea astea si de ce sunt in stare, schimb de experienta etc...
Forumuri de "carcotasi" sunt destule...
Din moment ce esti aici, cred ca te intereseaza cu adevarat marca si nu esti vreun "gica-contra"!
Noi, posesorii, avem destule experiente cu "binevoitorii" de pe alte forumuri.
Asa ca nu te supara de reactii.

Ma bucur ca tu ai inteles despre ce e vorba! eu chiar am vrut sa stiu ce au bulgari ca experienta in spate si mi s-a raspus! E gresit sau nu e bine sa intrebi?Rolleyes
si mai trebuie sa stiti ceva : Haval H5 nu exista in formula "fabricatie bulgareasca "
Masinile sunt aduse din China . Bulgarii inca n-au produs nimic Wink
Vand H5 19999 euro .
(20-11-2011 11:32 PM)Seniorul Scris: [ -> ]si mai trebuie sa stiti ceva : Haval H5 nu exista in formula "fabricatie bulgareasca "
Masinile sunt aduse din China . Bulgarii inca n-au produs nimic Wink

Te contrazic.
Au produs una bucata H5 dupa care s-au oprit, motivele nu le stiu.
Stirea a fost data de Moise Guran pe Biziday.
Au produs o masina, pe care o vor asambla si dezasambla de 150 de ori parca , ca sa invete se face.
E bine zic eu sa o faca pe aia si s-o desfaca pana o invata decat sa nu faca bine cateva sute de masini.
(17-11-2011 10:02 AM)iepure79 Scris: [ -> ]Parerea mea este o intrebare si chiar as vrea si un raspuns!? Ce traditie au bulgarii in producerea de masini?

Am gasit si un raspuns mai exact. Cam asta au produs bulgarii:

[attachment=328]
Bulgarreno
1967 - 1970
Produse în Plovdiv

[attachment=329]
Fiat Pirin
1967 - 1971
Produse în Lovech

[attachment=330]
Moskvici Aleko
1967 - 1988
Produse în Lovech.

[attachment=331]
Rover Maestro
1995 - 1996
Produse în Varna.
URL de referinţă