Forum GWM-Club.ro

Versiunea integrală: SALUTARE DIN GALATI! = Chinezoaica alba, 4x4 Luxury + GPL
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Salut tuturor Hoveristilor. Sunt DAn din Galati. Chinezoaica mea este alba, 4x4 LUXURY si cu GPL. Consum ca in carte 10 l pe benzina si intre 12 si 15 pe GPL in functie de viteza. Am achizitionat-o prin ALEXANDROS MOTORS. Si primele trei revizii le-am facut la ei. Baieti competenti si de bun simt. De fiecare data s-au comportat exemplar. Numai sa o tina asa si sa nu se schimbe. Cu chinezoaica mea am 40 000 Km facuti atat in tara cat si in afara. A vazut Praga, Viena de doua ori, Budapesta de vreo trei. O pregatesc pentru marea incercare. La anul in luna martie un drum Galati, Cadiz si mai departe cu ferry pana in insulele Tenerife. Pana acum s-a comportat exemplar cu mici exceptii de genul: Schimbat senzorul de viteza in garantie, ramasese acul blocat pe la 100KM/h si citea viteza de acolo. O fisa arsa la cilindrul 1. Schimbata in garantie. In rest nu am avut probleme tehnice din vina ei. Din vina mea din neatentie si graba am schimbat bateria cu o alta fara sa ma uit ca are bornele inverse si am ars toata instatatia electrica. Cu 3200 RON o luna de stat prin service am rezolvat-o. Acum merge bine dar parca tot mai am indoieli. As avea multe sa va spun dar ma opresc si las si pentru viitor.
Salut Dan si bine ai venit! Ma bucur ca iti place atat de mult sa conduci si sa bati drumurile, eu unul nu cred ca m-as duce in concediu in afara tarii cu masina, mai ales la distante mari!
Foarte urata patania cu inversatul bornelor! Ce s-a ars mai exact? Toata instalatia electrica imi e greu sa cred si de asemenea ca te-a costat doar 3200 ron reparatia, daca s-a stricat toata.

Spune tot ce e de spus, sa nu uiti! Big Grin
Pune si niste poze, sa vedem Hoverasul Wink

Am editat putin titlul topicului pentru a fi mai sugestiv. Daca ai alte preferinte, sa imi spui!
Patania este de spus la un pahar de vorba ca este lunga tare. Masina era in garaj si a stat 2 saptamani cu haionul inchis incomplet deci cu becul din plafon si din bord aprinse. Cand sa o pornesc (ma grabeam sa duc pe cineva la gara si pierdea trenul) porneste-o daca poti. Un vecin binevoitor a scos bateria de pe Dacai lui si fara sa ne uitam am dat bateria mea jos , am pus-o pe cealalta, bineinteles ca nu venea la borne dar in prostia mea am insistat. DATI-MI VOIE SA VA SPUN CA SUNT INGINER AUTO , deci nu bucatar sau contopist. Dar graba si neatentia m-au facut sa nu bag de seama. Vecinul tinea bornele si eu am dat la demaror. Nu mai spun continuarea, am crezut ca a explodat ceva. Am urcat-o pe o platform si hai cu ea la MITSUBISHI Motors. Au constatat arse: ECU, calculatorul de la aerul conditionat, toata instalatia audio cu tot cu finale (a scapat CD changerul), o droaie de sigurante si relee din cutiile de sub capota si de langa usa stanga. Siguranta de 100 de A de la alternator. De ce m-a costat doar 3200 RON? Pentru ca am gasit un electronist extraordinar care impreuna cu electricianul de la service au facut minuni. Au umblat si au schimbat circuitele integrate arse. Nu am crezut ca v-a reusi. Ce nu a putut gasi ;i repara? Finalele de la sistemul audio. A trebuit sa fac rost de instalatia audio care am luat-o de pe un HOVER facut praf gasit din intamplare la un centru de dezmembrari pe centura Focsaniului.
O singura rugaminte: Nu mai cita mesajul anterior, se vede urat. In partea de jos a paginii ai optiune pentru a trimite mesaje Smile

Foarte urata patania!! Cate altceva nu ai fi facut cu banii aia . . . Big Grin Bine ca nu au profitat de situatie si sa te stoarca de bani, sa schimbe totul nu sa repare precum au facut. Felicitari lor! Acum totul e ok? Mai ai vreo problema?
Acum merge perfect dar cand treci printr-o patanie ca asta ramai cu o neincredere in suflet. De atunci am facut cu ea inca 5-6000 km.
Daca nu ti se aprinde nimic prin bord, comenzile functioneaza toate, masina merge bine si nu ai nicio eroare pe tester, nu mai ai de ce sa iti faci probleme.
URL de referinţă