Forum GWM-Club.ro

Versiunea integrală: 6.2-DIVERSE / UTILE-Cum se conduce un hover
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
foravis Scris:Am initiat subiectul asta din cauza dificultatilor pe care le-am avut cand am condus masina prima data. Hover este a doua masina la mine, prima fiind o Laguna 1.9 dci. Am condus mult un diesel si acomodarea cu 2.4 pe benzina al Hoverului n-a fost scurta. Cateva idei pentru topic ar fi:
- regimul de condus economic
- numarul de ture pentru schimbat viteza - am avut probleme cand urcam pe serpentine si voiam sa depasesc camioane si tiruri... fiind obisnuit cu un diesel schimbam prea jos si motorul murea sau se chinuia si-mi urca greu in ture
- condusul pe drum accidentat - cuplare 4x4

Topicul cred ca ar fi util noilor posesori de Hover care n-au mai condus o masina de genul asta.

daalos Scris:Pot spune ca acomodarea la mine a fost mai usoara - veneam de pe benzinar 1,6, 16V , singura diferenta fiind la inaltime, gabaritul fiind cam la fel - Nubira Break (spatiu interior/lungime).
In continuare am sa spun doar parerile mele personale:
1. Consider ca regim de condus economic, mers cat mai constant intre 2000 - 2500 rot/min., maxim 3000 (la schimbarea treptelor cand se impune)
2. Fiind benzina si in 16V (motor de turatie), se pot schimba lejer vitezele peste 3000 rot/min. Uneori am ajuns si la 4 - 5000.
Masina e mare, grea si uneori ai nevoie de putere/cuplu, care nu le obtii ca la diesel la turatii mici.
3. Cuplarea reductorului se face de pe loc si cu volanul drept (cu calcarea pedalei de ambreiaj).
In offroad, din moment ce ai cuplat reductorul masina merge aproape singura - daca e accidentat sau panta/rampa mare, nu e nevoie sa o accelerezi prea mult - in tr. I merge fara probleme - accelereaz/franeaza "singura".
Unde a permis am mers pe dealuri si cu tr. II si chiar a III-a.
Trebuie putin timp sa te obisnuiesti, mai ales in offroad - asa ca fara a forta de la inceput - pana nu se ajunge sa se "simta" masina.
Valabil si pt. sosea - la inceput am intrat cam tare intro curba si a intrat EBD-ul in functie (piscasem putin frana) si m-a cam luat prin surprindere reactia masinii, eu fiind obisnuit sa am "control" total asupra ei...
URL de referinţă