Forum GWM-Club.ro

Versiunea integrală: 3.2-SERVICE / PIESE DE SCHIMB-SERVICE - Unde facem reviziil/reparatii
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
daalos Scris:Informatii, pareri, sfaturi in legatura cu sevice-urile unde ne facem reviziile/reparatiile

ovidiu_nemteanu Scris:Pentru ca am fost intrebat reiau problema lubrefiantilor, avand ca sursa de informare datele oferite de AUTODATA pentru motorul nostru produs de Mitshubishi 4G64.
http://gwmhoverclub.freeforumit.com/down....php?id=41

daalos Scris:Se pare ca pentru clima de la noi se preteaza 10W 40.
Eu am vrut sa pun 5W 40, dar la service au spus ca in carte e recomandat 10W 40 si daca vreau sa pun altceva, pun pe riscul meu...
Avantajul la 5W 40 ar fi ca este full sintetic , calitate mai buna, durata mai mare intre schimburi (optional).
Dezavantaje...?
Voi ce recomandati?

ovidiu_nemteanu Scris:As merge pe 5W40 pentru zona mea pentru ca 7 luni la mine este toama-iarna-primavara, nu se depasesc 20 grade C. Caldura am doar 2 luni pe an. Daca masina este parcata in strada, ca cele mai multe dintre masini, as merge tot pe 5w40 sa nu fortez iarna sistemul de ungere - pompa in special. Eu asta am pus la reprezentanta Mitsubishi.

alex_man Scris:Si eu tot 5w-40 am. Initial am avut 10w-40. Parca cu 5w motorul este putin mai zgomotos.
Dar la iarna...
Eu zic ca 5w este mai indicat.
La reprezentanta, aveau 5w-30, pentru cele care veneau la revizii.

ovidiu_nemteanu Scris:Corect ... normal sa fie mai zgomotos.. sunt jocuri mai mari. Vedeti producatorul face o singura distinctie, functie de temperatura exterioara. Normal ar fi sa schimbam uleiul de 2 ori pe an ... dar cred ca nu se justifica cheltuiala. In zona de sud unde iernile sunt mai blande merge f. bine 10W40.

ovidiu_nemteanu Scris:Ieri am sunat la ALEXANDROS MOTORS pentru piese (filtru aer, filtru ulei si filtru benzina), azi la ora 11 au sosit la Piatra Neamt (foarte cooperanti si expeditivi) si pana seara le-am montat. Preturile sunt rezonabile si contin si pretul transportului cu posta rapida. Distribuitorul afirma ca are tot ce trebuie in materie de piese de schimb!!
Pentru demontarea filtrului de benzina aveti nevoie de 2 chei 8 si respectiv 7 pentru desfacerea colierelor de strangere pe furtun si a bridei de fixare pe sasiu. Filtrul se gaseste sub sasiu, pe partea soferului la aproximativ mijlocul distantei dintre axe. Aveti grija ca se scurge benzina care exista pe conducte si in filtru , sa aveti pregatit un vas. Se pot utiliza si alte tipuri de filtre de benzina care echipeaza diverse marci, cu specificatia de a respecte diametrul exterior si diametrul conductelor de conexiune. Filtrul are "sens" de montaj indicat pe carcasa.
Pentru filtrul de aer se desfac cele 4 cleme care fixeaza carcasa - nici o problema la montare/demontare - asezati cu grija garnitura de etansare. Filtrul de ulei este identic cu multe alte tipuri care se folosesc actualmente pe masinile moderne - formatul mic, cu respectarea diametrului+filetul orificiului de prindere si diametrul garniturii de etansare.
Vedeti imaginile.
http://gwmhoverclub.freeforumit.com/down....php?id=50
http://gwmhoverclub.freeforumit.com/down....php?id=51
http://gwmhoverclub.freeforumit.com/down....php?id=52
http://gwmhoverclub.freeforumit.com/down....php?id=53

ovidiu_nemteanu Scris:SCHIMBARE ULEI HOVER
M-am inspirit de la DAALOS si am folosit Liqui Moly Leichtlauf MoS2 10w40 , bidon 5 litrii (in motor intra 4,3 litri), 140 ron (partial sintetic, exista si full sintetic dar nu am gasit in urbea mea – aceasta marca de ulei se gaseste mai greu – pentru a va face o impresie accesati catalogul de produse - puteti alege si in functie de motorul masinii – trebuie cautat din greu cu insistenta)
Iata cateva specificatii date de producator:
Ulei de motor pe benzină ori diesel şi motoare turbo, cu frecare redusă pentru tot parcursul anului, formulat din minerale selectate şi uleiuri sintetice de bază,care include lubrifiant solid disulfură de molibden (MoS2).
Se garantează acţiune lubrifiere optima in conditii extreme de funcţionare şi cu perioade lungi de timp între schimburile de ulei.
- potrivit pentru motoare pe benzină şi diesel cu şi fără catalizator,
cu şi fără răcirea aerului de supraalimentare
- livreaza rapid presiunea la pornire la temperaturi scazute – bun pentru porniri la rece;
- protectie foarte buna impotriva uzurilor;
- imbatranire buna si stabilitate a vascozitatii;
- depuneri scazute.

Clasa vascozitate: 10W-40
Culoare: gri-negru
Densitatea la 15 ° C: 0.875 g / cm ³
Viscozitate la 40 ° C: 98 mm ² / s
Vascozitate la 100 ° C: 14,4 mm ² / s
Indicele de viscozitate: 152
Punct de aprindere: 220 ° C
Punct congelare: - 34 ° C
Depuneri: 1,25 g/100 g

De ce Liqui Moly si de ce 10w40, pentru ca este printre putinele uleiuri performante care se produc in tara de origine, in acest caz Germania si pentru ca asta este indicatia din cartea masinii si la primul schimb facut la reprezentanta Mitshubishi mi s-a pus tot ulei din aceeasi clasa de vascozitate.
Am preferat adaosul de molibden pentru ca masina mea mai mult sta in garaj, o pornesc sambata si duminica sau numai la drumuri lungi unde o tin cam la 120 – 130 km/h (3200 – 3500 ture/min). Dupa cum probabil stiti uzurile mari se produc la pornirea motorului la intervale mari de timp. Acest tip de ulei ar asigura o protectie mai buna in aceste cazuri. Voi vedea cum merge .. maine voi face un drum de cca 250 km, si vad primele rezultate… o sa va tin la curent.

Pentru schimbarea filtrului trebuie sa dati jos scutul din material plastic ( 4 suruburi M10 !! – „economie” chinezeasca - doar unul din aceste suruburi mai prinde o protectie din tabla ambutisata groasa, care acopera sistemul de cuplare a rotilor fata).
Filtrul este montat pe o piesa din aluminiu care se prinde cu 4 suruburi de blocul motor Aceasta mai sustine senzorul de presiune si o alta derivatie (etansata cu un surub) in care se poate monta un alt senzor sau mai frumos conducta de presiune pentru o turbosuflanta. Oricum acest sistem permite multe alternative de montaj a unor dispozitive suplimentare. Aveti grija ca filtrul de ulei are garnitura de etansare rotunda si nu paralelipiedica ca la majoritatea filtrelor. Totodata difera si lungimea filtrului fata de alte modele de format mic care se utilizeaza la majoritatea autoturismelor de clasa mica-medie.
Busonul de golire se afla la coltul stanga a baii de ulei - se poate accesa fara demontarea scutului.
Vedeti imaginea alaturata.
http://gwmhoverclub.freeforumit.com/down....php?id=92

ovidiu_nemteanu Scris:Dupa cum am promis revin cu impresii.
Uleiul MERITA banii, la prima impresie scada zgomotul motorului (in special zona tachetilor care de regula se distinge mai pregnant) si cresterea in turatii se face mai rapid, evident, motorul are mai mult "zvac". Sa urmaresc comportamentul in timp ... unii sunt sceptici reclamand depuneri mai mari la acest tip de ulei aditivat ... altii l-au folosit pe motoare performante timp indelungat si au fost foarte multumiti de rezultate - se schimba o data pe an fara probleme...vom vedea. Rog pareri daca ati experimentat acest ulei. Cred ca m-am inselat cu privire la existenta unui ulei cu adaos de MOS2 full sintetic - nu exista asa ceva la Liqui Moly sau cel putin nu am gasit in catalogul de produse .
Stima la toti HOVERISTII.

daalos Scris:Eu am pus Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40 5L http://www.oilmag.ro/uleimotor/liqui-mol...33223.html
Au preturi foarte bune si trimit prin posta.
Am mai pus in motor metabnd C, pentru motoare noi si in cutie/diferentiale si cutie de transfer metabond GT.
Se simte diferenta dupa schimbul de ulei si tratament.
URL de referinţă