Forum GWM-Club.ro

Versiunea integrală: 2.2-Probleme Tehnice-Hover 2008 / alb / daalos
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
daalos Scris:Am ajuns la 14.000km si problemele care au aparut pana acum sunt:

1. Usoare urme de oxidare la grilele cromate fata/spate, aratat aspectul la dealer de la prima revizie si specificat in carte la inspectia caroseriei).
Intrucat avem 5 ani garantie la coroziune, dealerul a spus ca se schimba/remediaza orice probleme aparuta.
Urmeaza, probabil, la urmatoarea revizie sa le inlocuiesc.

2. La usa stanga spate s-a rupt o protectie subtire de plastic in incuietoare si acum trebuie sa trantesc usa mai tare sa se inchida.

3. Am gasit in instalatia de a.c. (la revizie) 450g de freon in loc de minim 700g. probabil a scapat instalatia cat a stat masina in parcul dealerului - mai mult de 1 an.
Problema este ca tot nu sunt multumit de cat de rece face - se raceste, dar parca nu la fel ca la celelalte masini avute. Mai verific la urmatoarea revizie daca nu sunt scapari.

4. Inlocuit uleiul de servodirectie - cel cu care a venit nu este pt. temperaturi foarte joase si asta iarna la - 25 grade s-a cam facut marmelada.

Cam atat si sper nici sa nu mai apara. :lol:

ovidiu_nemteanu Scris:Buna idee am sa schimb si eu lichidul din servodirectie - si a mea a stat ceva prin depozite. Am schimbat lichidul de frana pt ca mi s-a parut ca frana nu este suficient de prompta si a depasit 2 ani. Am avut dreptate - s-a imbunatatit . Urmeaza sa schimb lichidul de racire - obligatoriu, de regula, la 2 ani.

daalos Scris:Toate OK.
Am pus deja gumele de iarna, ca nu se stie ce ne asteapta...
In rest - belea - a inceput sa-mi creasca consumul pe GPL.
M-am dus la "doctor' , a umblat la calculatorul instalatiei si degeaba....
A ramas sa ma programez la o revizie - cica trebuie nustiu ce verificat/schimbat.
Am ajuns la consum de 19l in oras, dar drumuri scurte si multe porniri/opriri;
si la 14 - 15 in exterior, dar ceva mai fugarita.
Pentru prima data am duso la 180km/h...si cred ca mai mergea putin - nu prea mult de acum.
Cred ca bujiile care mi le-au pus ultima data (la revizie) - NGK nu sunt chiar in regula - de atunci am impresia ca a crescut consumul.
In plus parca uneori merge cam intrerupt (in 3 uneori) si cam "da in nas" la unele plecari de pe loc.
La mecanic a spus ca totul e ok... nu prea ai cu cine sa faci treaba buna - sper sa rezolv tot la revizie, dar mai am cam 4.000km.

ovidiu_nemteanu Scris:
daalos Scris:Toate OK.

Cred ca bujiile care mi le-au pus ultima data (la revizie) - NGK nu sunt chiar in regula - de atunci am impresia ca a crescut consumul.
In plus parca uneori merge cam intrerupt (in 3 uneori) si cam "da in nas" la unele plecari de pe loc.
La mecanic a spus ca totul e ok... nu prea ai cu cine sa faci treaba buna - sper sa rezolv tot la revizie, dar mai am cam 4.000km.

Draga Daalos daca nu te superi, mai stii ce tip de bujii ti-au montat? M-ar interesa sa stiu. Daca ai posibilitati, desfa bujiile sa vezi care lucreaza necorespunzator ( dupa culoare) si totodata, verifica starea electrozilor si distantele dintre ei ( cu o lera etalonata). Avand in vedere ca mergi mai mult pe GPL exista posibilitatea ca o bujie, sau mai multe, sa fi suferit. Ar fi interesant de vazut acest lucru.
Ce mai este nou stimabile? Parca totusi este prea liniste pe forumul nostru .... ne lipseste un "voposfere" (sau asa ceva).
Eu in continuare mai cred in superchargerul electric, ma straduiesc inca in acest "proiect" - am ajuns sa fac partea electronica de alimentare si comanda. Am realizat ceva promitator din partea de compresie... iar daca nu va merge cum doresc mai am solutii. Nu va fi o chestie definitiva, demna de instalat, ci doar experimentala, din care sa trag niste concluzii, dupa care sa incerc ceva serios si definitiv Cred ca te intereseaza problema.... dupa mine este singura solutie ca sa majoram parametrii masinii cu niste costuri rezonabile si fara complicatii tehnice deosebite.

daalos Scris:Bujiile - au pus G.M. - NGK BKR6E-11.
Daca mai continua sa faca figuri, am sa le desfac sa vad cum arata.
Am fost la service GPL - au marit duzele de alimentare cu gaz a injectoarelor si scazut presiunea de alimentare - a ramas sa mai verific consumul.
Ma intereseaza problema cu marirea puterii.
Daca rezolvi ceva si esti multumit - ma bag si eu.
Pana atunci as incerca ceva cu softul - e in Timisoara cineva care a zis ca poate rezolva - primeste softul de la italieni.
Trebuia sa-i dau tipul/seria ECU, dar nu l-am mai desfacut... Mai e problema ca trebuie sa ma deplasez pana la el...

ovidiu_nemteanu Scris:L-am desfacut eu , uite imaginea atasata , poate te ajuta.
http://gwmhoverclub.freeforumit.com/down....php?id=60


daalos Scris:Multumesc!
I-am trimis poza, dar acum e plecat din tara.
Am vorbit la telefon si mi-a spus ca imi da raspunsul cand se intoarce.

Stiti cumva daca se poate pune un filtru de habitat (polen/praf)?
Am impresia ca intra cam mult praf in interior. :x

ovidiu_nemteanu Scris:Nu se poate monta filtru de polen am facut eu ceva cam mestesugareste, adica am lipit niste grile metalice sub priza de aer. Cred ca am niste fotografii dar acum urmaresc Formula 1 .. sper sa le gasesc si le postez. Am sa reiau problema cu ceva mai de soi. Poze:
http://gwmhoverclub.freeforumit.com/down....php?id=67
http://gwmhoverclub.freeforumit.com/down....php?id=68
http://gwmhoverclub.freeforumit.com/down....php?id=69
http://gwmhoverclub.freeforumit.com/down....php?id=70

ovidiu_nemteanu Scris:Pentru montarea unui filtr ar trebui decupata tabla in zona prizei de aer si in locul rezultat sa se ataseze un filtru de polen, eventual adaptat de la un alt tip de autoturism (inclusiv incinta pe care se prinde, suficient de etans, si sa nu ia contact cu apa). Eu am sa fac altceva, voi desprinde sita metalica lipita si am sa intercalez un sistem de rame din plastic, realizate dupa conturul prizelor de aer pe care apoi voi prinde sitele metalice. Astfel voi putea curata/inlocui sitele, periodic. Ce am facut acum este satisfacator. Se pot monta site si mai dense, chiar sa nu permita trecerea apei.
URL de referinţă