Forum GWM-Club.ro

Versiunea integrală: Probleme Hover
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Ajutor!!!!! Am o masinutza Hover 2008, care a inceput sa ma innebuneasca cu probleme multe si dese. Am dus-o si la service(la mai multe nici nu au auzit de astfel de marca) la Autologex, s-au rezolvat cateva, iar acum trepideaza, scoate un zgomot mai ciudat la accelerat, creste temperatura apei pana aproape de maxim, dupa care se retrage acul ce indica temperatura innapoi, cand accelerez un picut mai tare. Am facut distributia, am schimbat chitul de ambreiaj, bujii, fise..... ce sa-i mai fac sau unde sa o duc ? cred ca voi merge din nou la Scaieni, ca nu vad alta varianta. Iar acum sa fie treaba buna , nu mai functioneaza nici aerul conditionat, este spart condensatorul( cred ca asa se numeste- scuze eu stiu sa conduc si nu ma prea pricep la piese sau la reparatii stiu doar ca nu prea imi place cum merge. Concluzia : Ce fac , unde sa merg cu masina , la ce service? De unde pot achizitiona acest condensator si cam cat ma costa? pls.... ajutor...
Cu toate ca nu prea recomand service-uri din cauza incompetentei, delasarii, inconstientei, lipsei de responsabilitate a personalului acestor unitati dupa parerea mea cel mai bun ramane reprezentanta G.W.M. pentru Romania, respectiv Alexandros Motors din Boldesti - Scaieni. Cu toate ca nu de putine ori am auzit reprosuri la operatiunile facute in acest service macar au piese de schimb din pacate numai originale, chinezesti. In unele cazuri se recomanda inlocuirea unor piese cu componente realizate pentru modele japoneze.
Legat de problemele semnalate banuiesc urmatoarele:
1.- zgomotul la acceleratie ar putea proveni de la bucsile care fac parte din timoneria puntii spate ... asta tinand cont ca masina are ceva vechime ( s-a schimbat ambreiajul care se face la Hover in jurul a 100 000 km ... din pacate ambreiajul nu se ridica la calitatea actuala de la alte marci si atunci se schimba cu o componenta echivalenta japoneza de la Mitshubishi L200)
2.- cresterea temperaturii dupa care revine . Se poate sa fie cauzata de arderea rezistentei din treapata 1 a ventilatorului de racire ( se intampla frecvent asta) .. in acest caz temperatura creste pana la intrarea treptei 2 , cu viteza mare a ventilatorului, urmat de o racire de urgenta. Ar trebui sa se auda ventilatorul mergand la turatie mare.
3. Condensatorul ( daca o fia asta ... de unde stii ? ) se procura si se schimba la Boldesti
Nu ar fi probleme foarte mari, cu eceptia condensatorului pentru care trebuie scos tot bordul si demontata climatizarea . Un mecanic bun se poate descurca fara mari eforturi.
URL de referinţă