Forum GWM-Club.ro

Versiunea integrală: Inmatriculari autoturisme, radiere fiscala, etc.
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Pagini: 1 2
Adus aici discutiile din:

http://www.gwm-club.ro/forum/showthread.php?tid=464

(27-10-2014 08:03 PM)gfery Scris: [ -> ]foarte tare tancul... cat trasnet ii impozitul la primarie?!!!

(28-10-2014 08:52 AM)LAwR Scris: [ -> ]N-are impozit, n-are taxa, n-are nimic. Doar RCA, rovignieta si benzina Big Grin

Proprietarul din acte are vreo 50 ani, pt RCA am platit vreo 300 ron pe 6 luni.


Adica fix acel gen de masina care zboara din mana in mana, fara nici o intretinere si care se vinde pe site'uri de profil "ca noua, nu bate nu troncane, full fara piele". Nu ti-e frica de noua modificare a codului rutier?
ia zi ce e cu modificarea stelica, ca eu nu stiu nimic?
sa bagat un punct nou in lege(pe langa cele de recoltare sange in ambulante si obligativitatea centurii la minori), care permite proprietarilor din acte (sub forma de obligatie) ca in termen de 30 zile de la instrainarea unei masini sa notifice pe proprie raspundere lu' organu emitent eventual cu copii dupa actele de vanzare cumparare faptul ca el a instrainat masina. Dupa notificarea lui scrisa la politie, daca in urmatoarele 30 zile, noul proprietar nu solicita transcrierea, aceasta se radiaza din circulatie. Prin urmare...la o masina data din mana in mana de ani de zile, te poti trezi ca numerele i-au fost retrase de catre propritar cu o simpla cerere la politie, si ca tu...cumparator ("de buna credinta") comiti o ilegalitate punand in circulatie un autovehicul cu nr. "false" Smile ...si se cam lasa cu puscarie. Dar pana nu o va pati unul , si sa apara pe la tv...toate sunt bune si frumoase
nu e infailibila legea, n o sa raporteze si asta e, militia trebuie sa investeasca in sistem informatic corelat cu fiscul, restul cu gigel care trebuie, ma lasi, o tiganie.

ai scos masina de la fisc si nu ai inscris o pe alt rol, imediat se radiaza, suna mai bine.
(28-10-2014 11:31 AM)dstelian Scris: [ -> ]Adica fix acel gen de masina care zboara din mana in mana, fara nici o intretinere si care se vinde pe site'uri de profil "ca noua, nu bate nu troncane, full fara piele". Nu ti-e frica de noua modificare a codului rutier?

Nu stiu de unde ai tras tu concluziile astea.
Masina a fost foarte intretinuta, eu am luat-o cu revizie generala abia facuta, schimbat toate uleriurile si lichidele, inclusiv din cutia de viteze. Tot in ultima perioada i-a schimbat si placile de ambreiaj + ITP facut cu o saptamana inainte sa mi-o dea. Si e full cu piele Wink

Aberezi rau! Auzi la tine, numere false Big Grin Nu are de ce sa imi fie frica. Da si tu un articol clar ca alea sunt povesti.
Nu s-a schimbat absolut nimic, nu trebuie raportat nimic la nicio politie. De unde aberatiile astea?
Cat merge, merge. Cand nu va mai merge (desi vor trece multi ani pana sa se schimbe ceva), exista Bulgaria sau alte variante Wink

Pana in 2007 radiai masina din circulatie si era o harababura la vanzarea-cumpararea unei masini pt ca exista un singur punct / judet si toata lumea din acel judet trebuia sa se duca la directia de inmatriculari, chiar daca unii faceau zeci-sute de km pana acolo. Si din 2007 s-a scos prostia asta. Acum tu ai treaba doar cu fiscul, te duci si o bagi-scoti la primarie. E perfect legal sa circuli cu o masina radiata de la fisc.

N-ai niciun motiv sa o radiezi din circulatie o masina atata timp cat indeplineste cerintele de baza: ITP, RCA si rovignieta daca iesi din localitate.
Iti garantez ca tu ca proprietar in acte NU ai cum sa radiezi masina din circulatie ca asa ti se scoala. Poti radia un autoturism din circulatie doar daca ai dovada ca l-ai dezmembrat sau ca e stationat fara posibilitatea de a circula. Si bine inteles trebuie sa deti cartea si talonul masinii ca sa o poti radia.

PS: pentru cunostintele tale generale, poti circula inclusiv cu un autoturism declarat furat atata timp cat faci dovada ca esti cumparator de buna credinta si ai toate actele masinii. Pana la solutionarea cazului in judecata, masina iti apartie. Singura restrictie este ca nu o poti scoate din tara si astepti ca instanta sa decida daca masina iti ramane sau se intoarce la cel din acte.

Studiaza mai bine legile si ocolisurile.

Singura problema de care as putea sa ma lovesc ar fi sa imi ridice certificatul de inmatriculare si/sau numerele. Pentru ca doar proprietarul din acte le poate recupera, sau cu o procura notariala o poate face oricine in locul lui. Deci daca as avea problema asta ar fi o bataie de cap sa gasesc proprietarul si sa il conving sa ma ajute. Dar nu-mi fac probleme, momentan nu e niciun motiv pentru care as risca asta.
Si daca intr-adevar mi-o iau, in Bulgaria poti inmatricula fara talon sau numerele de Romania Wink

Mai degraba ar face ceva in privinta metodei tampite de a calcula impozitarea unei masini in functie de capacitatea cilindrica. O cretinitate fara nicio logica. Daca tot vor sa iti impoziteze masina, macar sa o faca pe valoarea ei de piata, nu pe motor. Ce treaba are sula cu prefectura? Cum sa ai pretentia ca eu la Jeep-ul meu care face in jur de 4000 euro sa platesc impozit ca unul cu Ferrari de 500.000 euro sau mai mult? Asa ca tie ca stat iti dau la muie, nu-ti platesc niciun impozit si n-ai ce sa-mi faci. Cel putin nu momentan.
Iti garantez ca peste 95% din masinile mai vechi si cu motoare peste 2.5l sau hai peste 3l sunt radiate de mult de la fisc!

Asa ca, drumuri bune si benzina ieftina!
O fi cum spui tu..stau si ma intreb de ce un monstru de masina super intretinut si atat de bun se vinde cu mai putin sau la pret de hover...
Pentru ca asta e piata masinilor. E totusi cu 7 ani mai veche decat Hoverul de l-am avut (desi il face la absolut orice capitol, Jeep-ul e net superior). Multi fug de motoarele astea pentru ca habar n-au cu ce se mananca, se sperie de tot felul de prostii asa cum ai spus si tu in mesajele anterioare si alte motive de genul. Deja am cativa ani de cand cochetez cu V8-uri si chiar stiu toate detaliile, inclusiv la partea fiscala-legala-circulatie.

Piata SH e supra-saturata, masini noi se fabrica in continuu ... Smile Mai mult de atat n-as da nici eu pe ea. Daca as avea bani mai multi pentru achizitionarea altei masini, clar ar fi una si mai "monstruasa". N-as mai face greseala sa-mi iau Hover cu 8000 euro.
Sunt bune si Hoverele, dar eu prefer sa mananc strugurii, nu sa zic ca-s acrii Tongue
e cum zice lawr deocamdata, problema este ca daca ai masina asa radiata nu mai poti sa ti deduci cheltuieli, practic o tii ca persoana fizica cat mai merge pe numele lu nenea ala, ai nevoie si de procura cand iesi din tara, nu e chiar comod, astea sant urmarile faptului ca statul s a tiganit, asta vrea , asta primeste, romanul mereu s a descurcat Big Grin

oricum daca cineva vrea sa o inscrie pe numele sau in romania vreodata o sa trebuiasca sa plateasca din urma impozitul de la data radierii plus penalitati, deci nu vrea nimeni Big Grin
Daca ai firma si vrei sa incarci cheltuielile cu impozitul auto, atunci iti permiti un avion ceva mai mare. Pentru ca la 4701cmc cat are jeep-ul, impozitul ar fi de vreo 6800 ron. In 2 ani de impozit dai la stat cat valoreaza masina. Si ce ti se ofera la schimb? Campanii electorale ...

Poti sa iesi din tara fara nicio problema cu masina pe numele oricui atata timp cat ai actele valabile (RCA + Carte verde si ITP). Nu ai nevoie de procura. Doar sa nu fie declarata furata si sa te opreasca la vama pentru asta.

Daca cineva ar vrea sa treaca masina asta in legal in primul rand ar trebui sa plateasca taxa de inmatriculare care e de vreo 7000 euro ... nici macar Rovana Plumb, mama timbrului de mediu nu si l-a platit ci si-a inmatriculat Q7-le 4.2l pe Bulgaria ... Smile
Iar cu impozitul nici nu cred ca mai poti face ceva pentru ca n-ai cum sa platesti tu impozitul de cand s-a radiat masina pana in prezent. Tu poti plati impozit doar de la data cumpararii. Deci ar trebui sa cauti in spate toti fostii proprietari si eventual sa le platesti tu impozitul in locul lor ... dar deja o dam in aberatii Smile
Ca si o concluzie: Este perfect legal, multa vreme de acum inainte o sa se poata circula fara niciun fel de problema si restrictie cu astfel de masini. Iar cand nu o sa se mai poata, mereu apar si solutii Wink Ultima varianta ar fi sa o tin doar de dat pe dealuri iar pe drumurile publice sa o car cu platforma.
Si o ultima interventie legata de acest subiect, mai exact ce se intampla cand radiezi masina fiscal:

Te duci la primarie, iti faci treaba si o scoti din evidenta ta, acolo depui o copie dupa contractul de vanzare-cumparare si eventual le dai la stampilat fisa fiscala dintre tine si cel caruia i-ai vandut-o. De acolo ti s-a terminat treaba. Dar cei din primarie or sa trimita o notificare la primaria cumparatorului si ii anunta de faptul ca acesta a achizitionat masina la data de xx.xx. Daca in actul de vanzare-cumparare e vreo persoana fictiva, totul ramane in aer pt ca nu exista in evidenta acelei primarii. Daca persoana e reala, atunci singura chestie care poate sa o pateasca este daca vrea sa faca vreo smecherie cu neplata unei perioade din impozit. Mai exact eu am cumparat masina anul trecut si ma duc sa o inmatriculez astazi, punand in contract data de azi. Eii, in cazul asta la primarie avand acea notificare, stiu cand am cumparat masina si nu ii pot fraieri sa platesc impozitul doar de azi, nu si de anul trecut de cand am cumparat-o.
Dar si aici e o intreaga nebunie. Schema functioneaza doar pe la primariile mici, unde toata lumea cunoaste pe toata lumea si se vinde/cumpara o masina o data pe an. In orase nu prea iti cauta nimeni notificarea aceea de la cumpararea masinii si de multe ori nici nu isi bat capul sa trimita la randul lor notificare catre cumparatorul masinii tale.

Mai e si varianta cand in contract ai vandut masina unui cetatean din afara Romaniei si atunci chiar treaba fiscului se termina aici.

Mai aveti neclaritati? Tongue
Inca una:
Dstelian, intr-adevar, stii tu ceva de alea 30 zile ... dar despre ce e vorba mai exact:
Teoretic tu ca si vanzator ai obligatia ca in momentul in care iti vinzi masina, sa treci cu pixul in talon catre cine ai vandut masina si la ce data. Apoi daca cumparatorul nu o inmatriculeaza in 30 zile de la data respectiva, poate avea probleme in cazul in care este descoperit. Dar si aici legea e foarte ambigua, nimeni nu a patit nimic pe langa o simpla amenda de vreo 70 ron pt ca ai depasit termenul ... Apoi mergi mai departe, iar te opreste - iar platesti amenda si tot asa.
Dar daca nu treci nimic in talon din nou cumparatorul nu are nicio bataie de cap.
nici un bun, de exemplu o barca sau o rulota sau o masina nu poate fi lasat neimpozitat odata ce a fost impozitat pentru ca altfel toata lumea si ar radia de la fisc masinile insa cand cineva vrea sa le reinscrie la fisc, fiscul vede ultima data a impozitarii si aduce toata perioada respectiva la zi, aplicand si penalizari.

asa este la noi, nu stiu cum o fi la voi, oricum nu conteaza, nu o mai inscrie nimeni la fisc banuiesc.
Pai toata lumea poate sa-si radieze masinile de la fisc daca asta se doreste. Ce e greu sa faci un contract fictiv de vanzare-cumparare cu Attila din Covasna?
Pentru ITP se poate duce oricine cu masina la orice statie ITP, RCA-ul il poti incheia inclusiv online. La partea cu rovignieta e de bun simt sa o ai valabila pentru a nu ii trimite amenzi proprietarului din acte (care la randul lui nu are nicio obligatie sa le plateasca si nu poate fi obligat in niciun fel atata timp cat la fisc figureaza cu masina radiata, dar aici e alt subiect si nu ne intereseaza).

Dar sa zicem ca tu esti cumparator de buna credinta si vrei sa faci treaba ca la carte (aici vorbind de orice alta masina cu orice alt motor). Daca cumperi azi o masina care a fost radiata de la fisc acum vreun an, nu ai cum sa o bagi la impozitare pe tine pentru ca in primul rand masina nu ti-a apartinut pana sa o cumperi. Nu poti fi impozitat pe un bun care nu e al tau. Pentru ca se impoziteaza PERSOANA care detine masina, nu masina in sine. Iar in circulatie se afla masina, bunul, nu detinatorul (adica doua subiecte diferite si ca sa intelegi sistemul trebuie sa faci aceasta diferenta intre detinator de la fisc si bunul, masina in sine din circulatie). De aceea n-au cum sa puna piedici unei masini radiate de la fisc dar aflata in circlatie cu RCA si ITP valabil (nici daca nu sunt valabile, in afara de ridicarea talonului, a numerelor si o amenda, n-au ce face. Apoi numerele/talonul le poate lua inapoi proprietarul din acte sau desemnatul prin procura notariala). Daca pe viitor or sa mai abereze ei vreo lege, ramane de vazut, dar noi discutam doar ce e acum! Iar treaba asta e valabila in multe tari, nu doar in Romania.

Si nicio primarie nu ti-o inscrie in evidenta pana nu le duci hartia de radiere + dovada ca nu are datorii cel de unde ai cumparat-o. Iar daca ala nu a bagat-o pe el la fisc sau are amenzi neplatite sau cine stie ce alte posibile combinatii la mijloc, tu nu ai decat sa pici de papagal. Singurul lucru pe care il poti face daca el nu vrea sa cadeti la pace este sa-l dai in judecata si sa-ti recuperezi banii/sa inapoiezi masina. Iar la cum se misca procesele la noi, e posibil sa ajungi cu masina la REMAT inaintea finalizarii procesului!

Achizitionarea unei masini sh este ca o sabie cu multe taisuri. Multe riscuri! Pe langa o baza de cunostinte in domeniul auto, trebuie sa citesti si intelegi legile, sa fi la curent cu ele, NU le interpretezi dupa ce a zis vecinul ca a vazut la televizor.

EDIT: Si ba da, o masina poate fi lasata neimpozitata! Ca si proprietar poti sa-ti radiezi masina din circulatie si de la fisc si sa o ti in curte. Pur si simplu te duci cu actele si numerele masinii la serviciul de inmatriculari si spui ca vrei sa radiezi masina pentru ca ... sta degeaba in curte, nu circuli cu ea. Aici o sa ai nevoie de o dovada de la fisc precum ca esti cu impozitul la zi si nu ai datorii, predai numerele (parca si talonul), iti pune pe cartea masinii specificatia ca fost radiata din circulatie la cerere la data xx.xx si tu pleci acasa cu cartea si dovada radierii din circulatie. Cu dovada radierii te duci la primarie si o radiezi si de la ei. Apoi poti pastra masina in curte sau te poti circula cu ea in afara drumurilor publice fara nicio problema, perfect legal. De asemenea oricand poti reinmatricula masina in circulatie urmand aceeasi pasi si platind impozitul doar din ziua in care ai pus-o din nou in circulatie.

O sa fac un topic nou cu toate subiectele astea.
lawr, mai intereseaza te dar la fisc ca sa te convingi.

orice om poate sa si radieze masina de la fisc, insa in momentul cand o va vinde sau reinscrie impozitul va trebui sa fie la zi, masina daca nu a fost radiata din circulatie (cu dovada) cineva trebuie sa plateasca pentru ca altfel ea nu se poate inscrie si atunci apar doua variante:

1.vanzatorul(proprietarul de drept) plateste la zi pentru atilla daca atilla e fictiv
2 cumparatorul cel nou plateste la zi (in locul lui atilla care e fictiv) daca o vrea pe numele sau, asa este , te poti interesa.

daca masina este radiata si de la militie atunci ai dreptate dar cum ea e in circulatie conform certificatului de inmatriculare in vigoare atunci impozitul se aduna acolo si ti l calculeaza la reinscrierea la fisc.

nimeni nu scapa de impozit Big Grin

ps:
in mod normal e destul de greu sa reinscrii la fisc o masina care nu a fost radiata din circulatie si a fost radiata doar de la fisc, asta se cheama frauda(dupa legile statului) si trebuie sa apelezi la o firma specializata care sa reuseasca sa ti reinscrie masina(prin plata la zi a impozitului), e posibil ca cei de la fisc sa cheme organele de ancheta.
1. masina radiata fiscal nu are drept de circulatie publica (se lasa cu inchisoare pana la 7 ani daca te prinde)
2. masina in al carui talon nu este semnat/trecut ca instrainat de catre proprietar poate circula fara probleme asa cum spune si lawr, dar...daca ceasul rau pisica neagra se petrece un accident sau din diverse motive militianul iti face retinere de certificat...vreau sa-l vad pe ala care-l va recupera cu ajutorul unui personaj de 50ani care a vandut masina de ani de zile.
3. faptul ca politia nu a avut acces pana mai de curand la baza de date fiscala....nu inseamna ca nu o vor face de acum in colo. Politia daca nu stiati mare parte a fost transferata catre primariile locale, si mai nou pot face interogari inclusiv proprietatea fiscala. De anul trecut, la vanzarea unui autoturism si scoaterea lui de la o circa financiara prin stapilarea/cererea de radiere fiscala , se transmite automat prin sistem informatic la circa fiscala de apartenta a noului proprietar. Eu cand mi-am luat eclipse din bt, deoarece a durat pana am obtinut anaful, cand am ajuns sa-mi stampileze fisa de inmatriculare ...deja imi aparea Smile ...deci daca nu vorbim de primaria din cucuietii din deal, mai nou la radierea fiscala acel atila este din start noul propritar fiscal...si cum cele doua nu sunt complementare ci sunt obligatorii daca vrei sa mergi cu masina pe drumurile publice...ramane la atitudinea fiecaruia sa procedeze cum vrea.
Sunt multi care merg la furat de teava de irigat, si pentru faptul ca nu sunt prinsi spun ca totul este in regula cand le duc la fier viechiSmile
Smile

nu stiam faza cu baza de date, eu mereu apelez la o firma specializata, nu stau sa alerg, e foarte posibil sa fie asa bazati acum dar acum 7 ani era cum zic eu, nimeni nu scapa de fisc, totusi astea sant lucruri extrem de cunoscute.
ehh, incearca si ei sa ajunga "normalitatea" din urma, pacat ca nu fac nimic concret...si o fac pe banii nostri.
Laur, nu am vrut sa-ti jignesc masina sau pe tine, faptul ca remarca mea a fost "generala" probabil ti-a lasat aceasta impresie.
Eu asa privesc lucrurile... intr-o piata auto in cadere libera, suprasaturata cu cerere foarte mica la cumparare, preturile scad luna de luna. La un mastodont precum grand cherooke sau chayene, pe langa consumul din utilizare...o revizie "normala" depaseste 2000 ron (adica 500euro). Matematic presupune ca in 6 luni de zile la pretul de achizitie sa adaugi aceasta suma...dar...valoarea ei de fapt scade cu aceasta suma doar datorita vechimii. Daca acum e 8000, la primavara (a mai trecut un an in acte)...va costa cel mult 7500...si tot asa.Si tu vrei sa-mi spui ca cel care si-o permite cu adevarat ar fi preocupat de taxe si impozite.
Chiar tu spuneai la inceput...trebuie sa schimb capete de bara, nu stiu ce conducte...si altele. O masina careia nici macar inchiderea centralizata nu-i functiona corect, tu continui sa pretinzi ca cei care au utilizat-o de la proprietar si pana la tine au intretinut-o? Sa fim seriosi, e fix din povestile din targu vitan cu "eu nu stau domle sa le gadil...cum o iau asa o dau", dar timp de cateva saptamani/luni il vezi cum abuzeaza masina in fel si chip...ba mai au tupeu sa spuna ca el personal i-a schimbat ulei/consumabile la service...doar ca nu mai are factura, ca nu tine el asa ceva Smile
Coman, eu zic sa te interesezi tu mai bine. Tot ce am scris este pe baza experientei personale si a documentarii indelungate. Umblu pe la fisc cu masini de cateva ori pe an chiar Wink
Daca tu preferi sa apelezi la firme , atunci zic ca n-are rost sa ne contrazicem. Dupa putina documentare chiar si de doar cateva ore, vei intelege mai bine tot ce am scris anterior.
Nu o sa-ti ia nimeni in evidenta la fisc autorismul, n-ai cum sa platesti tu pentru altcineva. O masina radiata fiscal si neinscrisa la loc, sau o masina care apartine unuia cu datorii, a lui va ramane. Sau poti face la baieti un fiscal, cu 50 ron te rezolva. Daca te descopera careva, zici ca ti l-a dat cel de unde ai cumparat masina. Dar deja o dam in povesti... LEGAL n-ai cum, doar cu diverse combinatii.

EVENTUAL ai putea ca mai intai sa o scoti din tara, sa o inmatriculezi prin alta parte si apoi sa revi cu ea in Romania. Dar nu se complica nimeni cu asta.

Dstelian, unde rahat ai auzit tu aberatia asta ca o masina radiata fiscal n-are drept de circulatie? Inchisoare zici? 7 ani? Tot in noul cod scrie? ... ce dracu, suntem copii?

In cazul accidentelor, nu e nicio problema. Daca te loveste altul, orice service iti repara masina, nu e nevoie de proprietar, completezi hartiile in numele lui. Doar daca masina e dauna totala, banii de la asigurare o sa ii primeasca doar proprietarul din acte, sau desemnatul prin procura dupa caz.

Politia asta e impartita in zeci de departamente si fiecare e cu pizda masii. Birocratia din Romania a pus in genunchi tot sistemul si nu se va schimba nimic curand pentru ca e aproape imposibil la cum se misca lucrurile. In mesajele anterioare am explicat ce se intampla cand vinzi o masina. Primaria trimite SCRISOARE catre primaria noului cumparator doar pentru ca noul cumparator sa nu faca magaria de a inmatricula masina peste nu stiu cat timp, cu o data noua in contractul de vanzare si sa nu plateasca impozitul real de la data cumpararii. Nimic mai mult. Nici macar primariile intre ele nu au sistem comun, iar majoritatea primariilor din Romania, in special la sate n-au nici macar sistem informatic si totul se face ca acum 20 ani.

Revizie de 2000 ron zici? Smile Cum dracu sa dai 2000 ron pe 5.5l ulei, filtru ulei, filtru aer si filtru polen? Pentru Porsche, uleiul Mobil 1 0W40 costa 150 ron bidonul de 4l. Filtru ulei 15 ron, aer 50 -100 ron, polen 100-200 ron (preturi valabile la orice alta masina, fie ca vorbim de Logan sau Porsche) Manopera pentru ulei si filtre mai mult de 50 ron nu costa la niciun service. Pana la 2000 ron e cale lunga ... Smile

Capetele de bara la Jeep, costa incepand de la 60 ron/bucata. La Hover nu o sa gasesti veci la preturile astea Wink Consum mare? 11.5% exterior la 110km/h? 18-26% in Bucuresti? Hoverul imi lua mai mult in aceleasi conditii! La inchiderea centralizata era ars un modul . Rezolvat de baietii de la Falcon in 10 minute cu 50 ron.

Daca tu esti habarnist si nu stii despre ce e vorba, macar taci din gura, nu manca rahat aiurea. Da, pretind ca masina e impecabila pentru ca stiu ce vorbesc! Asa de proasta e ca am preferat sa cumpar amortizoare la capota decat sa schimb capetele alea de bara care sunt putin mai moi decat ar trebui. Sau bucsele care sunt imbatranite de timp, nu crapate sau rupte, iar bucsele alea de la Hover erau praf, fier pe fier dupa 5 ani de la fabricatie si 50.000km pe drumurile publice. Dar chiar nu stau sa iti dau tie explicatii pentru ca n-are rost Smile Daca tu ai nevoie de factura sa vezi daca s-a schimbat uleiul, in loc sa tragi un ochi la joja si pe la filtre ... spune multe despre tine Smile

Am mai scris anterior, tocmai din cauza acestor aberatii pe care le gandesc unii, masinile de acest gen au mai putini potentiali clienti. Si poate e bine, nu pune tot prostu` mana pe V8 ca apoi sa se infiga in primul pom pentru ca nu il poate controla. Oricum mor destui in petarde de masini pe care le cred bolizi. Dapai daca ai da monstrii pe mana oricui ...
Continuam discutia aici, daca mai e ceva de spus.
nu e nevoie sa ne jignim, adevarul e ca e foarte costisitor sa tii legal si cu numere de romania o masina cu v8, asta vroia sa spuna stelica si eu aprob, dar decat un hover mai bine un v8 aici ai dreptate.
Pagini: 1 2
URL de referinţă