Forum GWM-Club.ro

Versiunea integrală: Jeep Grand Cherokee WJ V8 4.7l
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
A venit mai repede decat speram!

Jeep Grand Cherokee (WJ 99-04) V8 4.7l 220cp, versiunea Limited (full options), Quatradrive.





Dupa parerile multora, ultimul model de Grand Cherokee "adevarat" care se descurca foarte bine atat pe strada cat si in Off-Road. Urmatoarele produse sunt SUV-uri comerciale si atat (desi nu mi-ar sta rau intr-un SRT8 de 6.2l si 435CP de exemplu, era pe lista cu Porsche-ul Big Grin ).

Legat de achizitie sunt multe de povestit, dar pe scurt l-am obtinut in urma unui schimb, am dat o motocicleta Honda VT750C.

E negru, interior tot negru, in stare foarte buna atat optic cat si tehnic/functional. A fost dragoste la prima vedere care s-a intarit in momentul in care i-am auzit pentru prima data sunetul de V8 autentic american ... cat mi-a lipsit de la Mustang. N-are rost sa va explic starea pe care mi-o ofera, asta se simte, nu se scrie! Big Grin

Imi pare foarte rau ca nu am facut acest pas acum vreo 3 ani, cand am luat Hoverul, dar pe vremea aceea nu stiam ce inseamna astfel de masini cu asa motoare, eu am incercat sa il pun pe lista dar n-am avut nicio sustinere.

Imbatabil in raport pret/calitate/dotari.
Nici in 2014 nu exista pe multe masini optiunile si dotarile care se regasesc pe WJ! Iar scaunele ... hmmm, mai bine zis fotoliile pentru ca exact asa te simti in ele, ca intr-un fotoliu luxos din sufragerie. Confortul american isi spune cuvantul.

Si la consum sta impecabil, 11.6% dupa 350 km, in exterior 100-120km/h, in localitati cat s-a putut, putine clipe de "nebunie". Au fost momente cand arata si 11.5. Dar de exemplu la 70-90km/h constant, consumul instant era intre 6 si 9%, in functie de inclinatia drumului.

Daca aveti intrebari, le astept Smile

Inca nu i-am facut poze, in curand o sa pun mai multe.
Multumit de masina.
Ultimele 4 saptamani am condus intens doar Jeep-ul prin Bucuresti. Am trecut de 200.000km
Consum 18-26% in functie de trafic si de talpa mea cam grea.

Se prezinta foarte bine masina, i-am facut si primele teste prin zapada.

Pana acum i-am schimbat bateria, am luat o ROMBAT Premier 12V 85Ah 810A curent la pornire.
Am inlocuit amortizoarele de la capota (ebay 30$);
Am cumparat o conducta de la servodirectie, cea de pe masina are pierderi de ulei, problema generala la model (tot ebay, vreo 50$. Pe la noi sub 700 ron nu am gasit-o). Inca nu am apucat sa o schimb, urmeaza zilele astea.
I-am reparat inchiderea centralizata (nu se inchidea-deschidea din telecomanda).

In rest, doar benzina si lichid de parbriz Smile

Urmeaza sa-i schimb capetele de bara si niste bucse, in rest merge perfect.

Poze de aseara:
arata bine dihania, poschele il mai ai?
Arata foarte bine pt anii si km ei atat optic cat si mecanic. Un polish ar trebui sa ii dau pt o reimprospatare a culorii.

Porcul l-am dat vara aceasta. Dar e posibil sa il iau inapoi curand.
Super fain, l-as bagă o tura prin noroaie sa vad cum face fata sistemul de tracțiune.
foarte tare tancul... cat trasnet ii impozitul la primarie?!!!
N-are impozit, n-are taxa, n-are nimic. Doar RCA, rovignieta si benzina Big Grin

Proprietarul din acte are vreo 50 ani, pt RCA am platit vreo 300 ron pe 6 luni.
Noutati, inlocuit:
-bujiile, 11 ron/bucata x 8 = 88 ron
-termostatul (se blocase pe deschis) = 50 ron + completat 1l antigel = 15 ron
-capetele de bara exterioare (cele de la roti) = 60 ron bucata x 2 = 120 ron ambele
-pivotii fata pe partea stanga, superior si inferior = 220 ron amandoi
-conducta de servodirectie care pleaca de la rezervor/pompa, o aveam comandata din SUA.

+geometria.
S-a dat si Jeep-ul.
Pentru ca tot nu am pus poze mai detaliate pana acum :
URL de referinţă