Forum GWM-Club.ro

Versiunea integrală: BN 96 BYN
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Buna si bine v-am gasit pe toti.Intr-un 2013 fericit si ferit de accidente.
Am si eu un GWM Hover si as dori sa-l vil prezint.Ce pot sa spun masina este din anul 2007 cumparat acum 2 ani de la o firma de de recuperare de lizing din Cluj.Primul numar a fost CJ 03 EUO...Masina dupa cum vedeti si in poze este de culoare visinie.Interiorul nu este imbracat in piele ci in ceva stofa fina pentru ca nu am vrut piele.
La capitolul tractiune:2x4.Fara prea multe dotari-standard.
Sunt foarte multumita de ea tinand cont ca am luato cand avea 100km parcursi si acuma am 22.214km si in afara de stergatoare care le-a dat peste cap nu am schimbat nimic.
Astept pareri comentarii critici.
Toata stima si repectul pentru o comunitate deosebita !
Frumoasa. Pacat ca e doar 2x4.Cat ai dat pe ea, acum 2 ani?
Fiind 4x2 nu ai proleme cu ea pe zapada si pe gheata?
Sigur are. Doar ieri am fost nevoit sa cuplez 4x4 de vreo 5 ori pt ca nu se mai misca de pe loc cu 4x2 Smile Si asta in Bucuresti ...
Nu am probleme semnificative char daca este 2x4.Adica poate o data sau de 2 ori cand a nins mai tare si am fost nevoit sa o imping in rest este ok.pretul 8.000 euro cu tot cu restul de revizii si resut undeva la 10.000 de euro.
sa o stapanesti sanatos si fara incidente rutiere....dar tot nu am inteles...pretul final al masinii care e?? fi amabil spune-ne si dotarile si varianta super luxury sau luxury???
10.000 de euro varianta luxury.ABS,EDS,geamuri electrice, oglinzi electrice, inchidere centralizata, airbag, radio/ magazie CD,Are Conditional.Saracuta in dotari dar buna la ce imi trebuie mie .
Cum spuneam, pacat ca e doar 4x2.
Un sfat pentru perioada asta: pune greutate in portbagaj pentru a avea spatele mai multa aderenta iar astfel e posibil sa nu mai fi nevoit sa impingi. Saci cu ciment, borduri de ciment, etc etc.
Hehe 22.840km Tongue
felicitari , ce sa zic, e clar ca nu are sens un hover 4x2 dar daca l ai primit cadou nu se refuza
Are sens si 2X4, deoarece n-am de o folosit off-road.Asta este o poza de anu trecut. Maine promit ca pun o poza cu km reali in jur a 30.000 ... Big Grin
am sesizat ca daca se pisa un caine la roata din spate hoverul nu mai pleaca
Felicitari Florineu pentru masina, si la mai multi km sanatos!
Nu lua in seama glumele carcotasului de comanr, el in loc sa-si parcheze masina in rampa sau pe drum cu inclinatie a preferat sa-si puna diferential blocabil (asta ca sa evite situatia penibila dar adevarata pe timp de iarna la hover 4x2)
Smile Multumesc, de asemenea si dumneavoastra sa aveti multi km fara accidente .
@comanr de unde ai ajuns la concluzia ca "daca se pisa un caine la roata din spate hoverul nu mai pleaca ", ai experimentat pe propria piele? Big Grin
Poza facuta astazi 28.761 km.Deci 5921 km intr-un an...Rolleyes
florine, comanr...mare adevar a grait. Ideea este ca neavand diferential blocabil+ tractiunea pe spate...face ca acest calomagar sa fie de neclintit in momentul in care ai putina gheata/zapada sub una din roti.
Bun venit Stimabile, s-o porti sanatos.
Adevarat 2X4 reprezinta un impediment pentru o masina "clasica" (motor fata, tractiune spate) dar trebuie sa amintesc faptul ca aceasta caroserie este foarte bine echilibrata ... ai sa vezi in cartea tehnica ca sarcinile pe cele doua punti sunt aproape egale (890 fata/830 spate) ... fapt ce reprezinta o performanta pentru proiectantul masinii si ajuta mult in exploatare . Cu toate astea, asa cum spunea si venerabilul Lawr ar fi de preferat ca pe timpul iernii sa "balastezi" putin puntea spate, adica o greutate (50 - 100 kg) in portbagaj sau sa mergi cu rezervorul plin (asta daca-ti da mana) - 75 l .
In rest ... vezi si tu pe aici cam care sunt problemele ...

P.S 1
Ce spunea colegul nostru Coman R mai in gluma mai in serios sa sti ca se cam adevereste .... am patit asta cu Mercedesul pe care l-am avut cu mult timp inainte si iarna era o pacoste .... am luat o bordura (nici mai mult nici mai putin) am spart-o in trei (ca sa le pot ridica) si mergeam toata iarna cu ele in portbagaj. Chiar azi la spalatorie in fata mea un Mercedes nu a putut urca o rampa de vreo 4 m ca sa intre in boxa de spalare ( evident pe jos era gheata).

P.S. 2
Uitasem ... avand in vedere ca esti proaspat posesor de Hover si nu stiu ce ai condus pana acum, sfatul meu este sa ai mare grija mai ales iarna pentru ca tractiunea spate se comporta mult diferit ca cea pe fata ... ai vazut pe aici cateva incidenta neplacute. Si nu uita ca aceasta masina "de teren" conceputa ca un compromis intre o exploatare pe sosea si pe drumuri grele are centrul de greutate mult mai sus, suspensia si directia nu tocmai performante si in aceste conditii modul de conducere trebuieste adaptat noii situatii.
Multumesc, pentru sfaturi Smile am observat ca in curbele mai "stranse" s[atele are o foarte mare tendinta sa derapeze ceea ce ma facut mai prundet. Poate nu o fi cea mai bine sau cea mai cea dar nici nu poti cere mai mult la banii astia si la ce-mi trebuie mie. Km multi fara accidente tuturor Rolleyes
URL de referinţă