Forum GWM-Club.ro

Versiunea integrală: Neseriozitatea dealerilor
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Pagini: 1 2
Am deschis acest subiect deoarece sunt foarte dezamagit de minciunile celor de la ECOPRICES, care ma amana cu niste piese de 2 luni si ceva, aproape 3 luni. Am facut comanda la ei, au zis ca vin in 3 saptamani, am bagat masina in service, au trimis cu chiu cu vai acum 1 saptamana jumate, o parte din piese ca, chipurile nu pot incasa numerar atat de mult, desi e vrajeala ca puteau sa faca mai multe facturi si sa incaseze si un miliard pe zi. Ideea e ca o singura factura sa nu depaseasca 5000 lei sa o poti incasa numerar.
Mai avem si noi firme, contabili, etc, ne prostesc de parca am fi copii.
Am masina in service, au trimis bara si farul DOAR cu plata ramburs, iar acum refuza sa ne trimita grila si proiectorul, dau cei de la service telefoane zilnic, stau cu masina blocata in hala de aproape 2 saptamani si asteapta piesele comandate acum 3 luni.
Tare sunt curios ce aveti de spus ECOPRICES??????
Uite din cauza voastra nu cumpara lumea HOVER, ca odata ce se loveste de o asemnea problema nu-i mai trebuie in veci.
VA INFORMAM, ca noi, (ECO PRICES), in calitate de dealer avem obligatii contractuale strict, pentru masininile comercializate de noi. Acestea au prioritate in orice situatie. Personal nu imi amintesc ca dvs. sa fi facut comanda cu doua luni inainte, ar fi trebuit cel putin sa afisati numele firmei dvs.. Am facut apel la memorie si mi-am adus aminte ca ati schimbat comanda datorita faptului ca nu stiati sigur ce va trebuie : stg sau dreapta!!!
Daca v-a promis cineva din cadrul firmei ca va rezolva , sa stiti ca este vorba de un ajutor pe care vi-l dam pentru a va rezolva clientul sau pe dumneavoastra.
Nu inteleg, de ce nu v-ati adresat importatorului pentru comanda respectiva, si de ce ne ocarati pe noi pentru o oarecare intarziere, datorata tocmai faptului ca dvs. ati schimbat comanda :din stg. in dreapta.Intamplarea face sa nu avem pe stoc in momentul acesta produsul respectiv: proiector. Avem exact opusul.
Noi ca dealeri suntem obligati sa asiguram piesele in primul rand pentru masinile vandute de noi, dvs. nu ati cumparat masina de la noi asa ca nu avem obligatia sa va dam intaietate.
Vis a vis de incasari, nu noi nu putem incasa orice suma zilnic, ci curieratul cu care lucram , nu incaseaza numerar mai mult de 2500ron.
Daca avem pe stoc in plus , fata de cerintele noastre va ajutam cu mare placere, daca va si hotarati ce piesa doriti.
Stimati Domni,

Daca vreti toata istoria mea si a familiei o voi descrie, Ma numesc Adrian ISTUDOR si sunt utilizator final al unei masini HOVER. Comanda a fost facut de service-ul SIAL AMG BRASOV, service cu care colaborez de 3 ani si sunt foarte multumit de srviciile lor. Mai mult decat atat relatiile mele cu seful de atelier sunt mai mult decat amicale asa ca stiu sigur ce s-a intamplat si imi pot permite sa verbesc in numele lor. Dvs ECOPRICES in calitate de DEALER AUTORIZAT GWM sunteti OBLIGATI prin lege sa furnizati piese de GWM oricarui potential client care detine o asemenea masina, sunteti reprezentantul fabricii in Romania, ca de asta va numiti dealer si nu magazin de piese auto de cartier. Nu cred ca pentru un spoiler si un far trebuia sa incheiem un contract detaliat si verificat de juristi si alte balarii, schema e simpla, am sunat ati spus ca aduceti in 3 saptamani, service-ul a dat comanda si asteptam piesele. Nu e clar? Mai trebuia contract? Nu am apelat la DEALERUL ALEXANDROS MOTORS din aceleasi motive de serizitate sporita, am comandat anul trecut in iulie un compresor de AC si mi-a sosit in februarie. Nu am cunsotitna de schimbarea stanga - dreapta a proiectorului sau ce spuneti dvs insa o sa intreb la service. Dar im ie imposibil sa cred ca nu aveti un proiector, un spoiler si un far can dvs anuntati cu surle si trambite pe forum ca tocmai dezmembrati o masina...pam pam. Deci? Sa nu mai punem la socoteala faptu lca spoilerul trimis si achitat ca NOU, are o defectiune, o "malformatie" aica ondularea pe coltul stang nu este identica cu cea de pe coltul drept. Degeaba incercati sa va disculpati ca va blamez aiurea> Daca dvs nu aveti nici o obligatie sa furnizati piese de ce nu ati spus la data comenzii, domnilor nu putem livra, suntem dealer dar nu avem piese de HOVER, doar avemnume de dealer si atat, vindem masini si atat,piese nu vindem decat retelei exclusiviste de clienti care au luat masini de la noi. Asta e buna, nu am mai pomenit de asa ceva pana acum. Daca as fi avut un volkswagen si m-as fi dus la reprezentanta sa cumpari piese de la ei, chiar daca masina o am din germania, ar fi fost i nstara sa ma inchida in reprezentanta sa cumpar piese de la ei. Dar, deh,profitati de faptul ca unele piese nu se pot gasi in alta parte si ne luati la misto, pe noi clientii, care platim pentru piese si va asiguram venitul de dealer. O sa vedem noi ce o sa mai faceti cand se va da drumul in Bulgaria la fabrica, cine o sa mai cumpere de la voi? La asta nu va ganditi? Si eu lucrez in vanzari de 14 ani si daca as fi pocedat asa cu potentialii mei clienti dispaream de mult de pe piata. Legat de firma de curierat, nu cred ca este o scuza, sunt zeci de firme de curierat cu optiuni flexibile, puteti trimite cu foarte multe firme de curierat care permit incasari mai mari de 2500 lei.
Dupa acest topic am fost sunat de cei de la ECOPRICES si am mai lamurit din probleme, deci pana la urma se poate.
Va multumesc pentru telefon si pentru faptul ca pana la urma am gasit un numitor comun.
Incercam si noi pe cat posibil sa rezolvam toate cerintele, speram ca pe viitor sa nu mai existe probleme de genul, lipsa piese sau intarzieri.
Uneori ne-am dori si noi sa vina CHINA, mai aproape.
Multa stima!
Ecoprices....farul ala de stanga cand vine???????
Buna ziua,

V-am trimis initial far dreapta nou, intre timp service-ul unde aveti masina a constatat dupa doua saptamani ,(comanda gresita), si ca de fapt trebuie stanga, din pacate in aceasta perioada s-a vandut tot ce aveam pe stoc ,,far stanga,, si asteptam inca sosirea comenzilor. Daca service-ul ar fi constatat acest lucru imediat problema ar fi fost rezolvata atunci.
In aceasta situatie trebuie sa mai asteptati aproximativ 7zile, sau sa incercati schimbarea acestuia la un alt dealer. Incerc sa va ajut si in acest sens.
Sau , mai exista posibilitatea sa va trimitem unul second hand pana la sosirea noilor comenzi.
Asteptam hotararea dvs. telefonic.
Gresit...ati trimis far dreapta in cutie de far stanga, cutia e aici si scrie pe ea clar...far stanga, iar inauntru...surpriza...far dreapta.
Ok, am inteles ca nu aveti pe stoc, deocamdata nu e necesar unul second, ma folosesc de cel de pe masina.
Astept...poate totusi reusim sa rezolvam zilele astea.
Nu infirmam greseala , singura problema este ca ne-au anuntat tarziu despre acest lucru, ne cerem scuze si vom rezolva cat mai curand posibil.
Ce frumos este atunci cand exista intelegere intre client si reprezentanta! Smile
Ecoprices, tot nu aveti vesti cu farul acela?
Cat mai dureaza?
Intelegere, dar pana cand? tot nu a sosit farul nici acum, cat mai dureaza?
Far SH 200 euro pe stoc .
Mia Motors, oamenii ma tinincurcat ca eu deja am platit far stanga, dar am primit far dreapta. Trebuie doar sa il inlocuiasca.
N-au pe stoc . Daca aveau ti-l dadeau demult . Ceri banii inapoi . Simplu .
Din februarie e povestea asta ?
Pentru informarea celor de la MIA.
Situatia cu farul este din luna mai 2012.La momentul acela si ceva timp dupa expedierea comenzii, aveam in stoc ambele faruri.Cei de la Brasov care invoca comanda gresita au anuntat tarziu acest lucru.Nu mai aveam pe stoc la data constatarii.Am facut comanda si tocmai ce au sosit.Far SH avem si noi pe stoc la pretul de 80EURO, poate va intereseaza MIA MOTORS.
Am considerat corecta sesizarea clientului si am facut un calcul aritmetic pe care puteti sa-l incercati si dumneavoastra dupa ce recititi sesizarea autorului din luna MAI
""Am deschis acest subiect deoarece sunt foarte dezamagit de minciunile celor de la ECOPRICES, care ma amana cu niste piese de 2 luni si ceva, aproape 3 luni. Am facut comanda la ei, au zis ca vin in 3 saptamani, am bagat masina in service..."""
Deci omul facuse comanda in FEBRUARIE !
Bineinteles ca vrem far SH cu 80 de euro , dar sa fie si cu motoras de reglare !
Far nou va livram noi cu 300 de euro !!! ,poate va intereseaza ECOPRICES.
(Din respect si colegialitate nu m-am bagat cu oferte sub ale dvs . Din acest motiv am oferit far SH dupa jumatate de an de cand asteapta omul farul . Dar daca dumneavoastra o faceti atunci anuntam oficial toti clientii sa ne contacteze dupa ce primesc preturile Ecoprices si le oferim preturi mai mici la ceea ce avem pe stoc) !
Noi nu mintim , noi spunem ca este posibil sa vina intr-un anumit termen. Efectiv , asa cum am explicat mai sus, nu am luat nici o comanda ferma.Am ajutat clientul la data si momentul sosiri pieselor in stoc, adica luna Mai.
Cred ca anumite probleme privind necesarul de piese aveti si dvs.Nu cred ca este cazul sa va reamintesc eu cauza.
Ceea ce faceti dvs.este un fel de ``musca in lapte``.Nu cred ca era problema dvs.Iar daca este cazul sa ma intereseze problemele dvs.,sunt multe de spus. Se vede defapt si in forum.
Pe viitor daca aveti nevoie de clienti va pasez clientii mei toti, mai ales daca aveti preturi mici.
Succes!!!
Aloooo, in loc sa va "improscati" pe subiectul meu mai bine m-ati rezolva cu farul ala, ca acus trece anul. Ecoprices comanda a fost ferma, nu m-ai ajutat ca nu mi-ai dat nimic mocca, si nu am implorat la pomana sau discount, discutia a fost simpla, comanda = livrare, comanda a fost facuta, pretul a fost p[latit, insa livrarea.....dupa cum se vede, sa nu iti mai amintesc iar de spoilerul ala sh crapat si deformat care mi l-ai dat la pret de nou. Si de cand mi-ai trimis farul gresit pana acum cat a trecut? Aud? 3 Luni? In 3 luni nu sunteti in stare sa aduceti un far? Nu pentru ca nu va intereseaza atata timp cat noi am platit ramburs si banii sunt la voi iar paguba la noi. Asa sunt romanii si asa e romania, de asta niciodata nu ne va merge bine pentru ca ne falutam si ne furam caciula unul celuilat. Nu stim decat sa jecmanim si sa ne batem joc. Ecoprices te sun saptamanal si imi spui ca a sosit farul dar ba nu esti la birou, ba cheia de la depozit e plecata pe marte. Acum ce scuza mai gasesti? Chiar sunt curios. Si de asemenea sunt tare curios CAND va fi farul acela trimis?
Nu inteleg atitudinea dumneavoastra .Am incercat doar sa ajut clientul care de jumatate de an nu reuseste sa primeasca un far corect . Chiar vreti sa ne spalam rufele in public si sa spun ce fel de piese trimiteti dumneavoastra ? Nu cred ca e cazul ... Si nu v-am facut o vina din asta , chiar am spus ca nu-l livrati pentru ca nu-l aveti pe stoc , nu din reavointa , nu v-a acuzat nimeni de minciuna , cel putin nu noi , poate clientul , dumneavoastra stiti mai bine .
N-avem nevoie de clientii dumneavoastra , dar daca insistati sa ni-i "pasati" ii preluam .
Succesuri Wink
Pagini: 1 2
URL de referinţă