Forum GWM-Club.ro

Versiunea integrală: Bujii si fise bujii Hover - Ce punem, de ce, cat costa?
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Pagini: 1 2
Bujii si fise bujii Hover - Ce punem, de ce, cat costa?

Conform tabelului NGK , pe motorul 2.4 4G64 de pe Hover, se pot pune urmatoarele bujii NGK, fise bujii NGK si senzor oxigen NGK:

[attachment=20]

Personal, am comandat bujiile NGK Iridium IX BKR5EIX-11 , adica cele mai bune. Pe la noi, cele mai ieftine costa 65-80 ron / bucata, eu le-am comandat din afara si voi iesi ceva mai ieftin la final.

[attachment=23]
[attachment=22]
[attachment=21]

Ce spuneti si de fisele pentru bujii MX104? Calitatea este net superioara celor originale care am inteles ca sunt destul de sensibile si problematice(eu inca nu am avut probleme cu ele).

[attachment=25]

Cred ca pachetul perfect ar fi: bujii NGK Iridium IX BKR5EIX-11 + Fise bujii NGK MX104, sau si mai bine, fisele versiunea "Racing" (putin mai scumpe):
[attachment=24]

EDIT: Ca si fise bujii, s-ar mai potrivi modelul NKG ME96 :-?
Bujiile BRISK compatibile cu Hover:

[attachment=26]

Bujiile Bosch compatibile cu Hover:

[attachment=27]
salu unde as putea gasi fise?sau un alt cod ai cumva? mersi
Stimabile ,
Unde putem comanda? Arata excelent.
am pe hover asa ceva:

http://www.ultimategarage.com/shop/part....ts_id=1862

a pornit foarte bine la multe grade sub zero , parca accelereaza mai bine de cand le am pus .
Da, sunt bune - initial din astea am vrut sa iau, dar le-am gasit pe cele recomandate de LAwR - NGK Iridium IX BKR5EIX-11 si te rog sa ma crezi ca sunt grozave!
Merita sa le incerci - acestea datorita electodului de iridiu sunt garantate 90.000km si se preteaza f. bine si la GPL.
@gabymaxx, alte coduri pe langa cele care le-am dat, nu exista pentru acele produse. Fiecare cod este unic Smile

@ovidiu_nemteanu, pe la magazinele de specialitate sau de prin afara. As putea aduce si eu, dar inca vreo luna nu am timp apoi mai dureaza cam 2-3 saptamani din momentul in care plasez comanda mai departe, pana sa le primesc.

@comanr, sunt bune dar cele Iridium reprezinta gama de varf, deci cele mai bune. Chiar daca ale tale au 4 electrozi, tot pe unul singur se duce scanteia. In cazul tau, singurul avantaj fata de o bujie normala e acela al durabilitatii pentru ca piciorusele acelea se "consuma" pe rand. Dar si asa durata de viata e de jumatate fata de Iridium.
Stimabililor,
Sa ma lamureasca si pe mine cineva :
Pe masina mea am montate de chinezi bujii Torch K6RF-11 carora le echivaleaza (dupa catalog Torch) NGK BKR6E -11. Voi indicati (dupa constructorul Mitshubishi) BKR5E -11 care lucreaza cu o untate mai calde decat cele montate pe masina. Cifra 5 reprezinta "Heat rating numbers". Minim este 2 adica lucreaza foarte calde si maxim este 11 foarte reci. Cifra 11 de la sfarsitul codului reprezinta deschiderea intre electrozi 11 inseamna 1,1 mm.
Cine are dreptate constructorul chinez sau indicatia din catalogul japonez? A pus cineva problema caracteristicii de putere date de japonezi pentru motoarele 4G64? Adica 104 Kw (141 Cp) fata de 93 Kw (125 Cp) cat are masina mea, de exemplu? Este vorba de 16 Cp in plus. Nu credeti ca ar fi o problema? Motoarele noastre au fost "gatuite" sa se incadreze in normele de poluare Euro 3 si 4 si de aceea s-ar putea sa lucreze in alte domenii optime. Trebuie sa mentionez ca bujiile chinezesti pe care le mai am inca (21000 km) nu mi-au dat nici un fel de problema. Nu or fi cele mai performante dar au pornit si la -20 grd.celsius, nu intrerup la orice turatie as merge, doar demareaza mai greu dar fara opinteli, iar consumul se situeaza constant intre 9 - 10% in afara localitatilor mergand cu cca 3000 ture/min.
Rog comentarii cine si ce a folosit si cum s-au comportat.
Stima
Am peste 20.000 km cu bujiile astea cu iridiu si la revizie, pana m-am uitat la ei, s-au grabit sa desfaca una - vroiau sa-mi schimbe bujiile - si arata perfect, ca noua.
Cele originale, dupa aprox. 10.000 km, erau aproape duse.
Dupa cum merge motorul cu ele, eu le recomand.
Acum, nu ma pot pronunta daca fiind mai calde sau mai reci influenteaza functionarea motorului, dar mergand mai mult pe GPL, ceea ce face sa apara temperaturi mai mari in camera de ardere, consider ca sunt mult mai bune ca si calitate si durabilitate in timp.
Am avut experiente pe alte masini cu bujii "compatibile" care la anumite regimuri de functionare (respectiv turatii mari) faceau probleme, ceea ce nu este cazul cu acestea.
Am scos bujiile cele chinezesti si cu care merg de 21000 km. Priviti:[attachment=672]

sunt intacte, au lucrat excelent, culoarea la portelan este ok, nu au depuneri, nu sunt afumate, nici macar distanta dintre electrozi nu s-a modificat, nu au dat intreruperi. Ce sa spun? Merita sa dai doua milioane pe niste bujii? Am intrat pe mai multe forumuri de discutii pe subiectul bijiilor "iridium" ... pareri de toate felurile de la o extrema la alta. Nici un studiu serios care sa ma convinga ca merita investitia. Oricum nu as tine in motor bujiile 90000 km. Eu stiu una si buna verificata in timp pe mai multe masini ... cand am la relanti sau in acceleratie intruperi schimb tot setul de bujii indiferent de km parcursi, si nu depasesc, de regula, 10000-15000km - deci schimbate o data pe an.
Nu va spun ce bujii am pus pentru ca o sa faceti "caterinca" . Dupa ce le testez cateva mii am sa va spun.
Cu stima
Vreau sa imi schimb si eu bujiile si fisele ... si am dat de discutia de aici.

La Seat am bujii foarte reci (clasa 11) pentru ca schimb la turatii mari (peste 6900).

Se recomanda ca pentru cei cu motoare de lente (turatie mica) sa se folosesca bujii calde si pentru cele cu turatii mari cat mai reci.

"Parerea mea, care este," pentru motorul asta , eu unul as pune SINTEROM (dar nu stiu daca bat ca diametru si lungime) ... sau as cauta tot ceva apropiat in clasa 5-6. in niciun caz nu as merge la bujii foarte reci pentru ca sunt patit ca la temperaturi negative sa nu mai porneasca masina. Daca doriti va pot oferi un grafic de clasa de temperatura raportat la turatia motorului. Cred ca o sa merg pe http://www.al-padrino.ro/versiune/8738/t...tml#tabs-4 sau ceva compatibil - exclus Bosh.
DE UNDE AS PUTEA SA CUMPAR UN SET DE FISE PENTRU UN HOOVER ??????
de la orice colt unde exista un magazin de piese auto , folosind codul piesei. foarte simplu nu Big Grin
Acesta este codul pentru fisele de mitsubushi ce se potrivesc la Hover:
NGK RC-ME80
mai sant inca valabile aceste coduri pentru bujii si fise?

As avea nevoie de un raspuns urgent pentru ca maine as vrea sa le cumpar ca ami ajunge de aproape o saptamana de cand tot umblu cu cartea sa dau comanda si nimeni aici nu a auzit de Hover,ba chiar o iau in ras.Mentionez ca nu sant in tara,lucrez in Franta, din care cauza e mai dificil sa fac comanda cu cartea masini.

Masina are an de fabricatie2007.
Salut as avea nevoie de un set de fise . Va rog sa ma ajutoti cu model si oferta daca aveti de vanzare.
Multumesc.
Vezi AICI oferta de pret.

La mine Bujiile NGK Iridium IX BKR5EIX-11, s-au dus la 40.000km, cu toate ca sunt garantate 90.000.
Aveam detonatii din ce in ce mai tare... Am pus NGK simple (fara Iridiu) si s-a rezolvat - asta dupa ce am schimbat si un set de fise, fiind bun bazat pe bujiile minune...
(22-10-2014 07:29 PM)diadi Scris: [ -> ]Vezi AICI oferta de pret.

La mine Bujiile NGK Iridium IX BKR5EIX-11, s-au dus la 40.000km, cu toate ca sunt garantate 90.000.
Aveam detonatii din ce in ce mai tare... Am pus NGK simple (fara Iridiu) si s-a rezolvat - asta dupa ce am schimbat si un set de fise, fiind bun bazat pe bujiile minune...

Eu am schimbat bujiile din fabrica cu acestea :
http://www.ultimategarage.com/shop/part....ts_id=1862
si sunt multumit .
As dori sa stiu daca setul de fise la 120 este la fel cu setul original
Este specificat:
"ATENTIE: TOATE PRODUSELE SUNT DE ORIGINE"...
Sa ne pregatim de vara ......
Am schimbat bujiile mele fenomenale despre care intr-un post anterior spuneam ca imi este rusine sa va spun ce am pus pe minunata mea masina.
Acum am sa va spun, mai ales ca am facut un experiment ... Am pus BERU, de provenienta frantuzeasca, echivalentul bujiilor noastre, din cele cu care se echipeaza Dacia. Am mers cam 13000 Km fara nici o problema. Au functionat perfect ( vedeti imaginile ) cu singura semnalare ca s-au modificat distantele dintre electrozi de la 1,1 mm la 1,15 - 1,20 mm ceea ce este absolut normal ... electrozii se uzeaza ... evident cei "ordinari" nu si cei din iridium. Dar daca nu vreti sa scoateti 200 roni pentru un schimb de bujii le puteti folosi si pe acestea (sau altele la fel de "calitative" ) cu conditia sa le schimbati la timp ( de preferat 10000 - 15000 km, iar pe la 5 - 7000 km sa le scoateti si sa refaceti distanta dintre electrozi. Subliniez ca distanta reala dintre electrozi este mai mare decat cea masurata cu lera pentru ca se formeaza niste "cratere" in electrozi care majoreaza distanta . Normal ar fi ca sa se pileasca putin cu smirghel fin, dar cu mare atentie, fara sa se atinga izolatorii, iar pilitura sa nu se strecoare pe electrozi ... se degreseaza cu o solutie de curatare inainte de remontare.
Cu acceai ocazie am verificat fisele de conexine la bobina de inductie ... sunt in regula, fise NORMART WIDE, siliconice, pe care scrie Made in U.S.A. dar cred ca sunt tot chinezesti ... nu am gasit nicicum codul sau un site al fabricantului ...
Pentru cei care utilizeaza G.P.L. cred ca este bine sa prezinte o grija mai mare pentru bujii si sa refaca periodic distanta dintre electrozi. Distanta in acest caz ar trebui micsorata pe la 0,9 mm.
cunoasteti vreun truc prin care se monteaza mai usor fisele la loc ? Eu tare ma chinui sa le indes la loc.
Pagini: 1 2
URL de referinţă