Forum GWM-Club.ro

Versiunea integrală: Cum sa ne demontam Hoverul // Explicatii + poze pt a demonta-monta ... multe
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Acest topic are rolul de a aduna si centraliza informatii despre cum se demonteaza diverse pe la Hover.

Demontarea fetelor de usi
Toate fetele de usi se demonteaza la fel, am facut poze doar la cea a soferului.

-in interiorul locasului de care tragem cand inchidem usa din interior se afla un subur. Odata desurubat, compartimentul din plastic iasa fara alta piedica:

[attachment=524]

-mai avem un surub acoperit de un ornament din plastic in interiorul cochiliei clapetei care deschide usa din interior. Dupa desurubarea lui se impinge in fata de clapeta apoi se trage de ea si iasa. Sa nu trageti de ea pana nu o impingeti pt ca riscati sa rupeti clemele tip carlig care ajuta la fixarea ei.

[attachment=525]
[attachment=539]

Aveti grija la tija care vine spre clapeta, sistemul e simlu:

[attachment=526]

Consola cu butoanele pt geamuri e prinsa doar in cleme, pt demontarea ei se incepe din partea din spate! (nu e nevoie de demontarea ei in cazul in care dorim sa dam jos fata de usai, nu ne incurca cu nimic, fata de usa iasa si daca lasam consola acolo).

[attachment=527]

-fata de usa mai ramane prinsa de tabla doar in cleme care ies destul de usor.

[attachment=528][attachment=529]

-deconectam mufele, 3 la numar, de la tweeter, de la iluminatorul din partea de jos si de la geamurile electrice.

[attachment=530][attachment=531]

Daca avem treaba in interiorul usii, atunci dezlipim folia si ne facem treaba.

[attachment=532]
Demontarea clantei(clapetei exterioare)/yalei/sistemului de inchidere-blocare a usilor

Pentru demontarea clantei/clapetei exterioare, mai intai se scoate tija:

[attachment=533]

Clanta e prinsa in doua suruburi:

[attachment=534][attachment=535]

Pentru yala de pe usa soferului, tragem tabla care o tine blocata. Atentie la tija, nu trageti de ea pt ca riscati sa rupeti suportul de plastic (cum am patit eu). Tija iasa cu tot cu plastic, sistemul de eliberare se afla in interior, deci mai intai trebuie demontata yala).

[attachment=536]

Sistemul de inchidere-blocare a usilor este prins in 4 suruburi:

[attachment=537]
[attachment=538]
Alte tutoriale detaliate, prezentate in topicuri speciale:


Tutorial demontare scaune fata / tapiterie:

http://www.gwm-club.ro/forum/Thread-Tuto...aune-Hover

Tutorial demontare consola centrala, CD-Player, cotiera + magazie CD-uri + alte mici detalii:
http://www.gwm-club.ro/forum/Thread-Unit...-Navigatie

Tutorial demontare stopuri:
http://www.gwm-club.ro/forum/Thread-Demo...re-Vopsire

Tutorial demontare faruri:

http://www.gwm-club.ro/forum/Thread-H4-L...ntaj-Xenon
Demontare plastic + cele 3 butoane pentru reglaj faruri pe inaltime, on/off lumina in momentul in care se deschide vreo usa si on/off proiectoare ceata:

[attachment=542]

-plasticul este prins in 3 cleme, una sus si doua jos, trebuie sa introducem o surubelnita subtire la imbinatura, de preferat in unul din colturi, apoi sa tragem usor de el.

-Mufele de la butoane au si ele niste cleme care trebuiesc apasate inainte de deconectare, butoanele la randul lor sunt prinse tot in cleme.

[attachment=543][attachment=544]

Demontare torpedo:

-este prins in doua suruburi in partea de jos.

[attachment=545][attachment=546]

Demontare grila tip fagure de pe spoilerul frontal:

-este prinsa cu suruburi, in interior. Accesul la ele poate fi facut deschizand capota. La ultimele doua suruburi din partea dreapta nu am avut acces si am decis sa le rup, urmand sa le lipesc ulterior.

[attachment=547][attachment=548][attachment=549][attachment=550]
Am uitat sa specific cum demontam geamurile usilor. Sunt prinse in cate 2 suruburi, apoi iasa foarte usor.

[attachment=592]

Demontare oglinzi:

-incepem cu plasticul din interior, prins in 2 cleme:

[attachment=594]

-deconectam mufa:

[attachment=595]

-desfacem cele 3 suruburi apoi oglinda poate fi luata:

[attachment=596]

-geamul oglinzii e prins in cleme, demontarea si montarea sa se face usor (deci la fel de usor pot fi furate, recomand gravarea numerelor de inmatriculare pt a reduce riscul furtului).

[attachment=597]

Demontare plastice haion:

-cel din dreptul stopului frana e prins in 2 suruburi + cleme:

[attachment=593]

-plasticul principal e prins in exterior cu un surub, in interiorul locasului care ajuta la inchiderea haionului + niste cleme de plastic foarte dificile, le-am rupt pe toate desi am scule necesare cu care ar trebui sa se desfaca usor. Nicio problema, sta perfect si fara ele, dar o sa pun altele mult mai bune, doar pt aspect:

[attachment=598]

-mai are cleme in interior care iasa destul de usor:

[attachment=599]

-plasticele din lateral sunt prinse in cleme:

[attachment=600]

Iluminatoarele numarului spate:

-prinse in cate doua suruburi + doua cleme:

[attachment=601] [attachment=602]

Clanta care deschide haionul

-e prinsa cu 2 suruburi in interior, iar pt tija din dreapta trebuie desfacuta o clema iar la cea din stanga se roteste plasticul si astfel permite deconectarea ei:

[attachment=603][attachment=604][attachment=605][attachment=606][attachment=607]

Ornamentul cromat din jurul numarului spate:

-al meu e prins in cate un surub, in spatele fiecarui iluminator al numarului. Nu stiu daca toate sunt prinse asa, la mine pare totusi o improvizatie, dar nu e una rea, are ca scop sa tina ornamentul fix, sa nu loveasca in tabla deci sa nu apara rugina:

[attachment=608]

-apoi raman doar cleme, 6 la numar. Iasa destul de greu clemele, trebuiesc ajutate din interior cu o surubelnita. Clema centrala din partea de jos este mai ciudata, trebuie apasat in zona aceea apoi impins in sus si tras in exterior, e tip "carlig".

[attachment=609]

[attachment=610]
URL de referinţă