Forum GWM-Club.ro

Versiunea integrală: Accidente cu Hover implicate
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Pagini: 1 2 3
Sa postam si comentam poze si video-uri in care un Hover este implicat in evenimente rutiere.

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage




Istoria cu asta e urmatoarea: Megan-ul l-a lovit razant pe lateral, s-a infipt in roata spate si l-a rasturnat. Soferul s-a ales cu o sperietura.
Luat de pe http://www.hover-club.ru/forum/topic1892.html
Din descrierea autorului:
Accident la 80-90km/h, iesit in depasirea dubitei, lovit dubita si iesit amandoi in decor. Hoverul s-a rasturnat, pilonii au rezistat exemplar si nimeni n-a patit nimic in afara de zgaraituri de la cioburi + soc imens.



Super tare. Adica nu e tare ca i s-a intamplat tipului. E super tare cum a rezistat masina.
Nu ma asteptam la chinezarie sa nu se faca tot una cu pamantul cand am vazut-o rasturnata. Dar cand au intors-o era aproape intacta, mai putin geamurile si plafonul putin turtit, era si normal avand in vedere greutatea la care a fost supus.
Totusi au fost atenti chinezii, au facut rezistenta masina. Si la impacturi frontale am observat ca e rezistenta. La rasturnari la fel, dupa cum se vede...
Au stiut ei chinezii de ce nu pun decat 2 airbaguri. (cu toate ca n-ar fi stricat mai multe)
Chinezii se lauda cu acest sistem de ramforsari sub tabla:

[attachment=7]

Si rusii zic ca e foarte rezistenta pe interior(datorita barelor de protectie interioare), iar tabla se poate indrepta si reface usor de un tichingeriu Smile

O sa mai pun imediat cateva cazuri.... ma enerveaza ca incerc sa fac un post nou si forumul mi-l lipeste de ala anterior Sad

Descriere:

Asta mergea cu 90-100km/h, de pe acostament i-a iesit un suzuki swift la vreo 30-50m in fata, a inceput sa franeze, a incercat sa iasa in dreapta pe acostament, i-a fugit un pic spatele si a lovit un cauciuc inghetat de camion sub zapada. S-a rasturnat de cateva ori. Damage: cateva vanatai si un deget taiat.

[attachment=18]
[attachment=19]
[attachment=17]
Inca unul, mai usor:

Derapat pe drum alunecos la aproximativ 100km/h si a lovit parapetul.
S-a srambat un pic barele de ramforsare din stalpul usii din spate, indoit un surub care tinea caroseria de sasiu, iar caroseria a fost reparata prin sudarea tablei de la un Hover donator.

Masina are 2,5 ani, de la accident 1 an. In partile mai ascunse, in unele locuri unde se imbina table a aparut rugina. Omu zice ca tabla e foarte moale, se taie si se rupe foarte usor.

[attachment=28][attachment=29]
[attachment=30]
[attachment=31]
[attachment=32]
[attachment=33]
(28-10-2011 12:17 AM)ELEnNa Scris: [ -> ]Super tare. Adica nu e tare ca i s-a intamplat tipului. E super tare cum a rezistat masina.
Nu ma asteptam la chinezarie sa nu se faca tot una cu pamantul cand am vazut-o rasturnata. Dar cand au intors-o era aproape intacta, mai putin geamurile si plafonul putin turtit, era si normal avand in vedere greutatea la care a fost supus.
Totusi au fost atenti chinezii, au facut rezistenta masina. Si la impacturi frontale am observat ca e rezistenta. La rasturnari la fel, dupa cum se vede...
Au stiut ei chinezii de ce nu pun decat 2 airbaguri. (cu toate ca n-ar fi stricat mai multe)

Da, a tinut impecabil la rasturnare. Sunt marci consacrate care au rezistenta plafonului foarte slaba (pe cand un test la Euro Ncap cu rezistenta plafonului la rasturnare? Smile )

Airbag-urile laterale ajuta sa nu te lovesti cu capul de stapul usii, ar fi fost destul de utile, dar la chinezi va mai dura ceva mai mult pana le vor implementa.

Pana atunci centura e sfanta, inclusiv la persoanele din spate.
Daca tot suntem la capitolul accidente va zic si povestea mai scarry cu centurile: la un impact frontal la viteza mare sau cu un obstacol greu (camion, copac), o persoana de vreo 70-80-90 kg de pe bancheta spate vine ca un proiectil in scaunele din fata. Le rupe si ii striveste pe cei din fata intre scaun si centura.....

Sper ca i-am convins pe unii ca centurile uneori salveaza vieti Smile

Bafta,
mihai.
Un accident de pe la noi, a intrat frontal intr-un tir, nimeni nu a patit nimic:
As vrea sa exprim si eu o parere in aceste situatii ! Vad ca toata lumea scrie si redau cateva cuvinte , s-a rasturnat.....s-a infipt............... si nimeni nu a patit nimic! Parerea mea este urmatoarea.................... NOROC..................... de ce? de ce sunt carcotas? Nuuuu, nu sunt . Masina poate ramane intreaga si tu sofer al ai sau ocupant al masini poti suferi o luxatie atlanto occipitala si esti mort in secunda doi , poti avea o disectie de aorta si iar secunda doi , poti avea o fractura de clavicula data de centura si sectionare totala de artera subclavie si tu iar mort in secunda de data asta 5-6 . Va rog eu , nu mai comentati asa despre o masina care nu se defomeaza . V-ati intrebat vreo data de ce botul masini este cel mai slab punct al sau si habitaclul cel mai dur? Parerea mea ... mai bine sa nu ai un accident decat ................... sa te bucuri de unul! Si cu atat mai mult unul cu o masina care din 2007 incearca sa imbunatateasca continuu momentul cinetic al deformarii in caz de accident!
Nu ai inteles scopul acestui topic. Nu este acela de a ne bucura de accidente si de a spera la unul Tongue
In acest loc doar sa se posteze accidente in care un Hover este implicat, indiferent de consecintele lui.
In cazul in care esti la volanul unei masini mari si ai parte de vreun impact cu alta mai mica, ai nevoie de mai putin noroc decat ocupantii celei mici. Nu intotdeauna te poti baza pe noroc.

Au fost multi carcotasi si atunci cand Q7 a luat 4 stele iar Fiat 500 a luat 5 stele si cand au fost puse fata in fata, fiatul s-a facut praf si Q7 nu avea mare lucru. Deci parerea mea este ca trebuie sa ai mult prea mult noroc pentru a scapa cu o masina mica din majoritatea accidentelor prezentate aici.

Ai dreptate si tu, dar daca incepem sa vorbim despre toate posibilitatile in care poti muri si de la o frana, deja o dam in teoria conspiratiei Tongue
Mie-mi da palpitatii si o frana mai brusca. Cred ca daca as fi in situatia unui impact, cu siguranta as muri de inima inainte sa se produca accidentul. Asta poate pentru ca sunt femeie si una putin isterica. Deci cu siguranta nu as tine cu mine intr-o astfel de intamplare. Tocmai de aia in 2 ani de cand am carnet de conducere am condus maxim 200km.
Asa ca noi daca discutam aici despre cum au rezistat Hoverele la impacturi nu inseamna ca ne dorim asa ceva. Insa e bine sa te simti in siguranta, pentru ca nu stii niciodata ce poate sa se intample... Cu toate ca nici super mega sadic si masochist sa fii, ca nu-ti poti dori sa te afli intr=o asemenea situatie..
Recunosc ca eu sunt un pic pasionat de accidente, adica urmaresc de ceva timp cateva site-uri care prezinta accidente si rezultatele lor.

Uite noroc:
http://rusdtp.ru/4308-gruzovik-vrezalsya...mosta.html

Un camion american Freightliner (e un mastodont, nu a murit niciodata nimeni in el de la impact; au murit doar cand au plonjat de pe poduri de la 20m in sus) a lovit un stalp de sustinere al unui pot de cale ferata, podul a cazut pe cabina si a facut-o zob... soferul a scapat cu cateva zgaraituri.... A zburat prin parbriz in momentul impactului (nu avea centura). Asta da noroc!!! 1 la 1.000.000
Ca fapt divers, s-au chinuit aia 2 zile sa ridice podul ala, prima macara de 80tone n-a reusit sa faca nimic, cu a doua de 80t in tandem cu prima la fel nimic; si cautau in acel moment una de 300t... probabil au reusit Smile

uite masina sigura:
http://crashphoto.ru/543-na-avtobane-mer...-foto.html

sofer si pasager in dreapta in varsta ~60 ani, accident la 130 km/h (probabil adormit la volan, fara urme de franare). Dupa ingrijirile medicale de la spital - pacientii externati.


Deci, daca un model apare de 10 ori in accidente si cam toti scapa, eu zic ca nu prea mai e vorba de noroc.
De exemplu, la cate accidente am vazut cu Toyota LC, cam toti au scapat. Doar aia care nu-si puneau centura si aveau un impact la peste 80 mureau (parbriz spart cu capul, gat sau cutie toracica rupte de la airbag, scaune rupte)

Clar exista si multi alti factori (probabil mii), dar cu cat mail multi factori elimini, cu atat ai sanse mai bune (nu 1 din 1.000.000, ci 1 din 10).

Bafta.
Ai inteles tot Dodgy Bravo!Rolleyes
Sau poti sa calci intr-un cui ruginit si sa faci gangrena si sa mori...ce-i drept in mai multe zile.
Inca un accident cu Hover de pe la noi: A fost lovit din spate de catre alt autoturism, apoi a derapat , a intrat intr-un mic stalp si s-a rasturnat. Trei persoane in masina, doi adulti si un copil, nu purta nimeni centura din cate am inteles iar ranile cu care au scapat au fost usoare, nimic grav.
Unul lovit de tren.
Inca unul de pe la noi, nu ii cunosc povestea:
Inca unul cu poveste spectaculoasa de la croati: 3 persoane in masina, au cazut de pe un pod de la aproximativ 40m pe un dig/teava (nu am inteles prea bine), toti 3 au scapat doar cu rani foarte usoare, nu au fost striviti, scaunele sunt intregi, motorul intreg, cutie intreaga, sasiu intreg, etc. Asta da noroc!
Femeie la volan, singura in masina, viteza 120-130km/h, a luat din plin un copac. Cica nu purta nici centra si a scapat cu putine rani, usoare.
Pagini: 1 2 3
URL de referinţă