Forum GWM-Club.ro

Versiunea integrală: Salutare HOVERISTI
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Salutare HOVERISTI ... si pe acest forum !!
Vad ca s-a adunat ceva lume pe aici si sper sa avem rezultate mai bune decat pe SOFTPEDIA - sper ca "intrusii" rauvoitori sa fie eliminati.
Am Hover de 2 ani, masina este fabricata din 2007, a stat pe la dealeri, si am cumparat-o de la o banca, la 0 km. Am facut 20.000 km ( numai atat pentru ca exploatez 2 masini simultan) si sunt foarte multumit. Nu am avut nici unfel de problema semnificativa. Am facut cateva chestii, asa mai mult de amorul meseriei, pe care le - am expus pe SOFTPEDIA in detaliu. Daca voi avea timp am sa le transfer si aici ( am mai promis chestia asta dar nu am reusit inca). Intretinerea o fac singur (fac parte dintr-o echipa de amatori si mecanici pasionati, in stare de orice).
Cei care au mai parcurs forumurile destinate Hoverului stiu probabil ca ma preocupa o "utopie" - supercharger ELECTRIC - nu am parasit ideea si continui in limita timpului pe care-l am la dispozitie. Va anunt ca am facut progrese SEMNIFICATIVE, si probabil ca voi prezenta noua turbina cu care am facu probe .. evident pe masina mea HOVER. Pentru inceput va anunt ca am realizat o turbina axiala, calculata pentru o putere de 3 cp (cca 2300 watt), 35.000 ture/min, si care scoate 250 mc/h la o presiune de 0,5 bari. Pana acum am testat-o la o putere de 1100 watt, ceea ce la 12 v inseamna un consum de 100 A ( nu am gresit, una suta amperi). Functionare este limitata doar pe timpul accelerarilor (10 - 15 sec.)
Ne mai auzim.
Stima.
Bine ai venit! Smile

In primul rand, aici nu vor exista intrusi rauvoitori!

Pune si niste poze cu masina!

Legat de superchargerul electric, am mai vazut discutiile tale, iar rezultatele obtinute cu asa ceva sunt clare de mult timp si nu se merita nici macar incercat. Consuma mai mult decat produce. Superchargerul mecanic e sfant!
In primul rand, Bine ai venit!!!
Chiar ma gandeam cand vei ajunge la "noi", in noua comunitate GWM.
Ma bucur ca ai continuat cu testele, esti unul dintre pasionatii cu adevarat pentru "chitibusuri"...
Sunt transferate AICI toate discutiile de pe forumul vechi gwmhoverclub - LAwR a avut grija sa salveze tot ce a fost pe vechiul forum.
Astept cu interes noutatile si sa faci un jurnal cat mai amanuntit!
(30-01-2012 10:30 PM)LAwR Scris: [ -> ]Bine ai venit! Smile


Legat de superchargerul electric, am mai vazut discutiile tale, iar rezultatele obtinute cu asa ceva sunt clare de mult timp si nu se merita nici macar incercat. Consuma mai mult decat produce. Superchargerul mecanic e sfant!

Stiu ca sunt un ignorant in domeniu de aceea nu pot fi de acord cu tine. Raspunsul detaliat se afla acolo unde trebuie sa-i fie locul adica la capitotul “Modificari"
Cu stima.
Dar intrebarea mea este daca ecu masinii stie sa mareasca debitul de benzina in momentul in care "turbina" face 0.5 bar, ca din cate stiu eu knock sensor nu prea are 4g64 sau 4g69 cum am eu, si daca nu avem suficienta benzina in momentele cu boost riscam sa sablam pistonasele....cu toate ca 0.5 nu e presiune mare dar totusi?
(01-02-2012 10:29 AM)mms Scris: [ -> ]Dar intrebarea mea este daca ecu masinii stie sa mareasca debitul de benzina in momentul in care "turbina" face 0.5 bar, ca din cate stiu eu knock sensor nu prea are 4g64 sau 4g69 cum am eu, si daca nu avem suficienta benzina in momentele cu boost riscam sa sablam pistonasele....cu toate ca 0.5 nu e presiune mare dar totusi?

Cred ca te referi la sensorul de depistare a detonatiilor ... 4g64 are asa ceva sigur, am sa ma uit pe schema electica si am sa-ti comunic la care pini este conectal la ECU. De regula toate motoarele moderne au asa ceva ca se merge la maximul rapoartelor de compresie si pericolul aparitiei detonatiilor este foarte mare.
In legatura cu problema debitului de aer ..... masina nu cunoste notiunea de presiune - presiunea suplimentara duce la modificarea raportului de compresie care la noi este de 9,5/1, sensorul care poate fi afectat este cel de care voarbeam, adica de depistare a detonatiilor. In momentul in care apare asa ceva automat se modifica unghiul de avans la aprindere astfel sa anuleze detonatiile necontrolate. Masina are un sistem de "masurare" a debitului de aer - debitmetrul- care-i indica cantitatea de aer care trece prin galerie si calculeaza cantitatea de combustibil necesar sa realizeze amestecul optim - daca mi-amintesc bine 14,5 volume aer/1 volum de benzina ( dozajele variaza foarte mult de la 12/1 pana la 18/1, functie de mai multi parametrii - de ex. la pornirea la rece se realizeaza un ameste bobat, adica multa benzina, deci raportul va fi de 12/i, in alte conditii acesta se saraceste tinznd sa ajunga la valoarea extrema de 18/1). In cazul nostru ai mare dreptate exista tendinta ca amestecul sa saraceasca adica sa aibe mult aer fara benzina. In aceasta situatie puterea motorului scade, contrar dorintei noastre, si ce este foarte periculos pistoanele se supraincalzesc .. efectul de forja. In cazul meu ce se intampla : cantitatea maxima de aer care poate fi injectata de turbina in motor la turatia maxima este putin mai mica decat cantitatea maxima de aer care l-ar absorbi motorul in regimul normal de funcionare..la 5000 ture/min (poate ai sesizat 250 mc/h la turbina, calculat, fata de 274 mc/h necesar masinii in regim normal). In aceste conditii nu ar trebui sa se produca efectul de care vorbeai, iar calculatorul sa citeasca cantitatea maxima de aer si sa deschida la maximul debitului injectoarelor ... de fapt, creste timpul in care injectorul este deschis. Darrrr .... trebuie verificat prin probe si teste. Multumesc pentru intrebare, mergi si la capitolul "Modificari" poate mai gasesti si altcev... chestiile astea ma fac sa verific ipotezele de proiectare si constructie.
Cu stima
(01-02-2012 10:29 AM)mms Scris: [ -> ]Dar intrebarea mea este daca ecu masinii stie sa mareasca debitul de benzina in momentul in care "turbina" face 0.5 bar, ca din cate stiu eu knock sensor nu prea are 4g64 sau 4g69 cum am eu, si daca nu avem suficienta benzina in momentele cu boost riscam sa sablam pistonasele....cu toate ca 0.5 nu e presiune mare dar totusi?

Ma ierti pentru intarziere
Am verificat in schema electrica la 4g64 are knock sensor-ul conectat intre pinii 05 (masa) si 69. Cu siguranta ai asa ceva si la 69.
Cu stima.
URL de referinţă